AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #21 Skrevet 19. oktober 2016 29 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Nei, det er du som holder liv i slike "diskusjoner". Jeg bryr meg ikke så veldig, men det er faktisk noen gjengangere som holder på sånn igjen og igjen. Det kan jo hende at de som kommenterer sånn syntes at det er morsomt? Folk som kjeder seg, også er det en del folk med fritidsproblemer her. Det er vel ganske typisk for yngre folk også. Det er du som holder liv i disse diskusjonene, for jeg har sett at du er en fast gjenganger på tråder hvor temaet er litt betent og sårbart. Jeg klikker meg inn på tråder der jeg føler det er temaer som interesserer meg, og på temaer hvor jeg føler at jeg har noe å tilføye saken. Anonymkode: 857ba...a24
fuglekvitter__ Skrevet 19. oktober 2016 #22 Skrevet 19. oktober 2016 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er du som holder liv i disse diskusjonene, for jeg har sett at du er en fast gjenganger på tråder hvor temaet er litt betent og sårbart. Jeg klikker meg inn på tråder der jeg føler det er temaer som interesserer meg, og på temaer hvor jeg føler at jeg har noe å tilføye saken. Anonymkode: 857ba...a24 Nå tar man overskriften med i betraktning når man svarer her. Jeg gjør i i hvert fall det, og nå er den byttet om i fra "Hvorfor svarer dere i sånne tråder" til "####$$$". Før sto det noe i relasjon til det jeg svarer på. Altså, et tema om diskusjonene her inne var overskriften. Da blir svarene og diskusjonene her helt meningsløse og kan ikke akkurat kalles en god diskusjon. Jeg er ikke en fast gjenganger på Naturbarn1 sitt tema: "####$$$" (og det kan vel ikke kalles en debatt, men heller en som trykker på tastaturet). Det er sikkert ikke noen krise at noen bytter om på teksten, men den kunne vel i det minste ha noen som helst relasjon til temaet. Det har det jo ikke nå, og det er kjedelig å skrive et langt og seriøst svar på noe som bare blir klusset til i ettertid, men som sagt; Det er sikkert ikke verdens undergang. Det samme gjør jeg, mtp det at jeg selv mener at jeg har noe å tilføre, og det mente jeg i denne diskusjonen, men i ettertid blir ting redigert og sånt så svaret mitt gir tvilsomt noen mening - ellers så får den den meningen TS vil det skal ha. Da er det jo ikke noe poeng i å diskutere i det hele tatt hvis man skal presse frem et svar man skal ha som overhode ikke stemmer. Ellers er jeg enig - troll. Startet av Naturbarn1, mandag, 11:18 Endret 19. oktober 2016 av fuglekvitter__ 1
Safiye Skrevet 21. oktober 2016 #23 Skrevet 21. oktober 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå