Gå til innhold

I kjøkkenskapet ditt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange kjøkkenglass/drikkeglass har du i kjøkkenskapet? Ikke vinglass medregnet.

Jeg har 21, og vi er to personer i husholdet.

Anonymkode: 45cff...df5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det er 20 + og da har jeg ikke tatt md øl/vinglass. Vi er også 2 personer.

Gjest Margit Spat
Skrevet

19 stk, fordelt på flere ulike størrelser og typer. Vi er også to i husholdningen. 

Skrevet

Vi er to, og siden vi har begrenset plass til gjester har vi bare 6 vannglass. Dersom vi får flere gjester enn det er det ikke plass til å spise skikkelig middag, så da holder det med plastglass

Anonymkode: 9db74...0bc

Skrevet

Vi har 8 små, 8 mellomstore og 8 store glass samt glass i plastikk til barna. Vi er to voksne og har ei på 3 som bruker plastikkglass. 

Skrevet

Jeg har 12 glass. Har 12 eller 6 av alt. Misliker sterkt å ha serviser og glass som ikke går opp i 6.

Anonymkode: 90b16...de4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har 12 glass. Har 12 eller 6 av alt. Misliker sterkt å ha serviser og glass som ikke går opp i 6.

Det er bare meg i husholdningen.

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Vi er ni fastboende og et stort antall på besøk til enhver tid og vi har 60 helt like glass på kjøkkenet + noen ymse. Har ikke oversikt over vinglass og andre glass. 

Skrevet

5 store glass (1 ble knust tidligere), og 6 glass med lokk.

Vi har omtrent aldri besøk, og er bare 2 personer, med begrenset skap plass.

Skrevet

18 vann/melk/juice-glass, 1 person i husholdningen

Når man er enslig må man ha mye av alt da man ikke vil kjøre oppvaskmaskinen 1/3 full

Anonymkode: 87367...5c8

• Liker 1
Skrevet

6 vannglass tror jeg. Er 2 i husholdningen.

Hos foreldrene mine hadde vi vel 12 kanskje og var 4 i husholdningen (3 nå).

Skrevet

15 glass, tre ulike typer, to voksne i husholdningen. 

Anonymkode: fcf78...5d9

Skrevet

24 stk. - 12 glass som tar 4 dl. + 12 glass som tar 2,5 dl. De er i samme serie og jeg kjøpte 2 stk. 6-pakninger av hver størrelse.

Bor alene nå og kjører ikke oppvaskmaskinen like ofte som da jeg hadde samboer så om jeg bare skulle hatt 6 glass (eller asjetter, skåler, bestikkdeler for den del), måtte jeg ha vasket opp for hånd innimellom og kanskje ikke fått fylt maskinen mer enn en sjelden gang :) 

Har også glass til vin/shot/cognac/irish coffe osv men det var vel ikke sånne glass spørsmålet gjaldt og disse står heller ikke i kjøkkenskapet hos meg :)

Anonymkode: f1fc7...513

Skrevet

Har 19 vannglass, vi er to.

Skrevet
På 17.10.2016 den 7.42, AnonymBruker skrev:

Hvor mange kjøkkenglass/drikkeglass har du i kjøkkenskapet? Ikke vinglass medregnet.

Jeg har 21, og vi er to personer i husholdet.

Anonymkode: 45cff...df5

Har 6 store glass, 4 mellomstore og 4 små

Vi er to personer i husholdet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...