AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #21 Skrevet 1. oktober 2017 Hurtiglufter hver dag, verandadøra i stua opp i ca 5 min. På soverommet er vinduet oppe om natten året rundt. Anonymkode: 7e9bc...0b1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #22 Skrevet 1. oktober 2017 Vi lufter 5 minutter hver kveld rett før vi legger oss, med alle vinduer på vidt gap. Dette skifter ut luften uten at varmen går ut av vegger, gulv og møbler. Når vi lukker vinduene kryper vi ned i den varme senga (varmeflasker) og nyter den friske lufta. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine pleide jeg ikke å lufte så ofte, så lufta kunne bli ganske tett. En natt våknet jeg av at jeg ikke fikk puste. Det var skikkelig ekkelt, for selv om jeg hev etter pusten fikk jeg ikke noe oksygen. Jeg gjorde som i sikkerhetsbrosjyren på fly og krøp ut døra hvor jeg hev etter pusten en stund. Når hodet letnet litt gikk jeg inn, åpnet vinduet, tok dyna og la meg på stua. Etter dette har jeg alltid luftet før jeg legger meg, uansett hvor kaldt det er. Anonymkode: 5f23c...988
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #23 Skrevet 1. oktober 2017 Har du planter? Det hjelper også på inneluften. Jo flere, jo større blader, jo bedre. Ellers ville jeg ikke ha luftet annet enn soverommet på kvelden: Ingen har nytte av frisk luft i rom som ingen bruker. Anonymkode: 247e0...456
FluffyJuggernaut Skrevet 1. oktober 2017 #24 Skrevet 1. oktober 2017 På soverommet er det åpent hele tiden. I andre rom sjokk lufter vi etter behov.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå