Gå til innhold

Til dere gutter og menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Charlene87 skrev:

jeg har latt eksene mine vente i 2 månder :P

Jeg og. Lengre også. Fantastisk sex hver gang!

Anonymkode: f8540...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex med ham. Vist du virkelig liker gam. For da kommer han sannsyneligvis til å ha lyst på deg enda mer og tenke på deg når dere ikke er sammen og eventuelt bli forelsket.  Hilsen mann 26

Skrevet

Tror ikke du skal tenke på når du må, skal eller bør.

Det må føles rett for deg. Ikke ha sex med noen du ikke egentlig vil eller føler deg klar med.

Er dette en seriøs type så kan han vente til du er klar. Kommer dere opp i en situasjon der du føler dere går mot sex og du ikke vil, snakk med han om det.

Si til han at du ikke føler deg klar. Som sagt, er han seriøs og virkelig liker deg tror jeg bok han klarer og vente.

Selv datet jeg en jente i 6mnd en gang uten at vi hadde sex. Hun fortalte meg at hun ikke var klar ennå og jeg presset henne ikke på noe måte. Vi hadde det moro sammen selv om vi ikke hadde sex første halve året. Og selv om jeg elsker sex så var det ikke noe jeg tenkte veldig over siden jeg likte dama veldig godt.

Men tror det er like greit og være ærlig med han og med deg selv så ikke det blir noe du angrer på.

Du selv kjenner når du føler det er rett for deg. Folk er forskjellige.

Lykke til

😊

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg kunne ventet 1 år om jeg måtte, sex er ikke det viktigste i et forhold. Hvis jeg møter ei jeg liker og som jeg blir betatt av så er det viktigste at jeg får tilbringt tid og vært med henne, sexen når det skjer er en bonus :) Det kjekkeste er jo å være med personen du liker og være nær henne :)

Skrevet

Er han ikke villig til å vente til du er klar så er han ikke noe å samle på. Men samtidig så er sex noe man ønsker å teste ut om fungerer også. Det er veldig individuelt det der. Noen ganger føles det riktig å ha sex etter bare noen få dater, andre ganger trenger man vente litt lengre. Det som er greit å huske på er at menn ikke legger like mye følelser i det å ha sex som det kvinner gjør. Det er noe som må funke bare.

Anonymkode: 820ac...390

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner godt hvordan du tenker og respekterer det. Samtidig må du akseptere at sex er en del av forholdet - en ganske stor del av det for mange (menn) - og at man aldri vet fullt ut hvor kompatible man er seksuelt før man faktisk har hatt sex. 

Anonymkode: 5b750...968

Ganske viktig for en del damer også....

14 timer siden, KapteinM skrev:

Ikke mer? Så klart vil jeg møte henne mer etter det, men jeg vil tross alt ha sex med ei jeg forelsker meg i også. Det er for meg viktig for at ting skal fungere. Jeg orker ikke forhold med ei som aldri/sjelden vil ha sex.

Så du ville ikke sett på daten som billig om dere endte opp med å ha sex første daten(som en del her inne tydeligvis gjør)? :)

Bare lurer altså, jeg mener begge kjønn må få lov å ha sex akkurat når i dateingprosessen de ønsker avhengig av hva som føles riktig for den enkelte. :D

Gjest KapteinM
Skrevet (endret)
3 timer siden, pika skrev:

Så du ville ikke sett på daten som billig om dere endte opp med å ha sex første daten(som en del her inne tydeligvis gjør)? :)

Bare lurer altså, jeg mener begge kjønn må få lov å ha sex akkurat når i dateingprosessen de ønsker avhengig av hva som føles riktig for den enkelte. :D

Absolutt ikke! Er bare kjempebra at de vil ha sex på første date. Sex er også en bra måte å bli skikkelig kjent på, da får jo damene finne ut tidlig om han er god nok i senga eller om han er en idiot som kun tenker på seg selv og sin egen nytelse. 

Men jeg kan også godta at dama er litt sjenert eller skeptisk til sex på første date, men å vente for lenge. Da gidder ikke jeg mer. 

Endret av KapteinM
Skrevet
4 timer siden, KapteinM skrev:

Absolutt ikke! Er bare kjempebra at de vil ha sex på første date. Sex er også en bra måte å bli skikkelig kjent på, da får jo damene finne ut tidlig om han er god nok i senga eller om han er en idiot som kun tenker på seg selv og sin egen nytelse. 

Men jeg kan også godta at dama er litt sjenert eller skeptisk til sex på første date, men å vente for lenge. Da gidder ikke jeg mer. 

Enig

Skrevet (endret)
På 16.10.2016 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Litt av grunnen til at jeg vil vente er at jeg tidligere har gått til sengs med noen relativt kjapt som da bare har vist seg at det var kun det de ville ha.

Er det ikke greit å finne det ut før du blir hodestups forelsket da?

Det er noe dritt med kvinnfolk som skal unngå sex untaturlig lenge. Det er en viktig del av et forhold, og er noe man bør finne ut av ganske tidlig.

Endret av jabx
Skrevet
På 16.10.2016 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Treffer en fyr nå. Vi har det utrolig hyggelig sammen. Har fått intrykk av at han liker meg veldig godt. Jeg liker han også, å viser dette, men jeg vil bli bedre kjent med han før vi har sex. Hvor lenge er dere villig til å vente med sex om dere virkelig liker jenta? Snakker ikke om flere måneder altså, men 2-3 uker? Jeg er redd han skal miste interessen, men samtidig vil jeg at det skal føles rett. 

Anonymkode: 0fb55...55c

Om jeg er virkelig interessert og hun er det samme kunne jeg ventet veldig lenge. Ville strengt tatt synes det var tillitvekkende at du ikke slipper til folk du ikke kjenner. Om han virkelig liker deg tror jeg oppriktig talt ikke han dropper deg fordi du ikke er lett på tråden, tvert imot. 

Skrevet
11 timer siden, jabx skrev:

Er det ikke greit å finne det ut før du blir hodestups forelsket da?

Det er noe dritt med kvinnfolk som skal unngå sex untaturlig lenge. Det er en viktig del av et forhold, og er noe man bør finne ut av ganske tidlig.

Mhm!

44 minutter siden, herzeleid skrev:

Om jeg er virkelig interessert og hun er det samme kunne jeg ventet veldig lenge. Ville strengt tatt synes det var tillitvekkende at du ikke slipper til folk du ikke kjenner. Om han virkelig liker deg tror jeg oppriktig talt ikke han dropper deg fordi du ikke er lett på tråden, tvert imot. 

Om jenter har sex tidlig er de plutselig lette på tråden, hvorfor kan ikke alle bare ha sex når de føler det er riktig? Hvorfor er jenter løse/lette på tråden om de har sex på første date, og ikke guttene?

Skrevet
41 minutter siden, pika skrev:

Om jenter har sex tidlig er de plutselig lette på tråden, hvorfor kan ikke alle bare ha sex når de føler det er riktig?

Løs på tråden, mer løs på tråden eller mindre/ikke løs på tråden, det blir definisjonsspørsmål. Poenget er at trådstarter overhodet ikke virker å være det, og det tror jeg er noe de aller fleste av oss ser på som noe veldig positivt hos en potensiell partner. 

Sitat

Hvorfor er jenter løse/lette på tråden om de har sex på første date, og ikke guttene?

Gutter er stort sett temmelig lette på tråden.

Skrevet
2 timer siden, herzeleid skrev:

Det er sant, men hvorfor er det negativt om jenter er det men ikke når gutter er det?

Skrevet
4 timer siden, herzeleid skrev:

Ikke denne, eh, "gutten". Var det ikke når jeg var "gutt", er det heller ikke som mann. Det er bare sånn jeg er, jeg foretrekker følelser i bildet når jeg har sex.

Når jenter viser interesse for deg og du ikke gjengjelder den blir de sure. Kvinner er hakket bedre, litt mindre barnslige, men kan også bli irriterte hvis du ikke gjengjelder den interessen. Nå ja, jeg er ikke interessert i et kjapt knull. Jeg vil det skal komme stjerner og fyrverkeri når vi kysser hverandre. Gjør det ikke det kan det så være for min del.

Jeg er ikke lett på tråden. Så fremt vi ikke er i et forhold, vel og bemerke. I så skal det ikke stort mer enn et blikk til...

Anonymkode: 9141a...19e

Skrevet
2 timer siden, pika skrev:

Det er sant, men hvorfor er det negativt om jenter er det men ikke når gutter er det?

Det kan man sikkert diskutere mye frem og tilbake, poenget mitt her er at jeg tror de fleste menn vil synes det er positivt at trådstarter ikke er det om de vurderer henne for et forhold. Selv er jeg ikke interessert i menn, så den problemstillingen er ikke særlig aktuell for meg. 

Skrevet
9 timer siden, herzeleid skrev:

Løs på tråden, mer løs på tråden eller mindre/ikke løs på tråden, det blir definisjonsspørsmål. Poenget er at trådstarter overhodet ikke virker å være det, og det tror jeg er noe de aller fleste av oss ser på som noe veldig positivt hos en potensiell partner.

De fleste støttet også slaveri en gang i tiden. Men ting utvikler seg. Nå blir det større og større aksept for at kvinner faktisk også liker sex, og ikke bare eksisterer for å tilfredsstille mannens behov.

• Liker 1
Skrevet

2-3 timer hvis ikke liker han deg ikke. 

Anonymkode: 6d39d...2d3

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, jabx skrev:

De fleste støttet også slaveri en gang i tiden. Men ting utvikler seg. Nå blir det større og større aksept for at kvinner faktisk også liker sex, og ikke bare eksisterer for å tilfredsstille mannens behov.

Økseskaft til deg og :)

Skrevet
7 timer siden, pika skrev:

Det er noe jenter selv har funnet på.

Skrevet
10 timer siden, jabx skrev:

:)

9 timer siden, navn88 skrev:

Det er noe jenter selv har funnet på.

Is it really tho?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...