Gå til innhold

Til dere gutter og menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffer en fyr nå. Vi har det utrolig hyggelig sammen. Har fått intrykk av at han liker meg veldig godt. Jeg liker han også, å viser dette, men jeg vil bli bedre kjent med han før vi har sex. Hvor lenge er dere villig til å vente med sex om dere virkelig liker jenta? Snakker ikke om flere måneder altså, men 2-3 uker? Jeg er redd han skal miste interessen, men samtidig vil jeg at det skal føles rett. 

Anonymkode: 0fb55...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor ofte man møtes i løpet av uka da. Merkelig å ikke være villig til å vente  2-3 uker om man kun møtes en gang i uka og man virkelig liker dama. Omvendt om man er sammen hver dag så er det jo litt spesielt å bruke 21 treff før man har sex.

Anonymkode: 1d741...826

• Liker 4
Skrevet

Hvor mange dater tenker dere at får være nok da? Jeg syntes tredje date er alt for tidelig selvom kjemien er der (det er det jeg syntes da) men er dere villig til å vente 3 uker om dere ser jenta 3 ganger i uka ca?

Skrevet

Min del så har ikke tid noe med saken å gjøre, mer med hva man føler der og da, om man får full klaff på første treff, hvorfor vente 3uker ? Samme hvis man ikke får full klaff med engang, så venter man til det føles riktig. Tidsramma er ubrukelig.

• Liker 2
Skrevet

3 uker går greit. Men det viktigste er at dere faktisk blir kjent og at du viser at du er tiltrukket av ham. Hvis man får inntrykk av at det for hennes del bare handler om å drøye det lengst mulig, blir det problematisk.

Du burde forøvrig bry deg mindre om "hvor lenge menn kan vente". Du vet jo uansett ikke hvor lenge du vil vente. Ta det litt som det kommer. Det er dating, ikke nanoteknologi. 

Anonymkode: 5b750...968

• Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Så lenge jeg må selvfølgelig. Sexen kommer når den kommer. Hvor ofte møter man egentlig personer man virkelig liker? Det blir jo helt fjernt å basere interessen på om sexen kom for tidlig eller for sent.
Men jeg tror mange menn vil vite om du er et godt knull eller ikke. Hvis du er dårlig så går de jo videre, så er vel greit å få det unna gjort? 

Skrevet

Litt av grunnen til at jeg vil vente er at jeg tidligere har gått til sengs med noen relativt kjapt som da bare har vist seg at det var kun det de ville ha. Jeg er ikke intressert i å ligge med noen som ikke liker meg og min personlighet. Så derfor ønsker jeg vente. Så han kan bli kjent med hvem jeg er å ikke hva jeg har mellom beina. Men samtidig så lurer jeg liksom på hvor lenge er dere villig til å vente om dere faktisk liker jenta godt. 

Det har føltes riktig før også, selvom det tydeligvis ikke var det. Så jo her er tid litt essensielt. En mann som respekterer meg og klarer å vente å samtidig bli kjent med meg, før vi går til sengs, luker jeg jo fort ut de som bare vil ha seg ett ligg.

Gjest KapteinM
Skrevet

Kan klare å vente 2-3 ganger når det er ei jeg virkelig liker, og ikke vil miste. 

Skrevet
6 minutter siden, KapteinM skrev:

Kan klare å vente 2-3 ganger når det er ei jeg virkelig liker, og ikke vil miste. 

2-3 møter, og ikke mer - det var virkelig utholdende for en som du ikke vil miste. :fnise:

Anonymkode: 95e5c...bc8

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2-3 møter, og ikke mer - det var virkelig utholdende for en som du ikke vil miste. :fnise:

Da strekker han seg langt:icon_lol:

Anonymkode: 42219...0f5

• Liker 3
Skrevet

Hvis han virkelig er interessert så venter han, hvis ikke så er han ikke noe å samle på.

Anonymkode: 25440...44c

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt av grunnen til at jeg vil vente er at jeg tidligere har gått til sengs med noen relativt kjapt som da bare har vist seg at det var kun det de ville ha. Jeg er ikke intressert i å ligge med noen som ikke liker meg og min personlighet. Så derfor ønsker jeg vente. Så han kan bli kjent med hvem jeg er å ikke hva jeg har mellom beina. Men samtidig så lurer jeg liksom på hvor lenge er dere villig til å vente om dere faktisk liker jenta godt. 

Det har føltes riktig før også, selvom det tydeligvis ikke var det. Så jo her er tid litt essensielt. En mann som respekterer meg og klarer å vente å samtidig bli kjent med meg, før vi går til sengs, luker jeg jo fort ut de som bare vil ha seg ett ligg.

Jeg skjønner godt hvordan du tenker og respekterer det. Samtidig må du akseptere at sex er en del av forholdet - en ganske stor del av det for mange (menn) - og at man aldri vet fullt ut hvor kompatible man er seksuelt før man faktisk har hatt sex. 

Er dere blitt kjent og han har begynt å bry seg om deg så minsker det selvsagt sjansene for at han bare stikker av etter et ligg. Dersom du har introdusert en jente for dine venner og hun deg for sine og dere virkelig har kommet under huden på hverandre, vil de færreste ha samvittighet til å 'forsvinne under jorden'. Jo mer han liker deg, jo mer vil han gi det en sjanse. Om sexen ikke er knall, vil han kanskje jobbe mer for at det skal fungere. Eller i verste fall gir han det noen uker til av ren høflighet. 

Men det er alltid en sjanse for å bli dumpet etter å ha hatt sex med noen - enten det er rett etter eller to uker etter. Så den faktoren må du bli komfortabel med. Det at du er mer enn kroppen din betyr ikke bare at en mann skal se deg som mer enn det. Det betyr jo også at DU skal se deg selv som mer enn det, og har du hatt sex med noen det ikke fungerer med så er du ikke blitt mindre verdt eller hat "tapt" noe av den grunn.

Anonymkode: 5b750...968

Skrevet

jeg har latt eksene mine vente i 2 månder :P

• Liker 1
Gjest KapteinM
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mer? Så klart vil jeg møte henne mer etter det, men jeg vil tross alt ha sex med ei jeg forelsker meg i også. Det er for meg viktig for at ting skal fungere. Jeg orker ikke forhold med ei som aldri/sjelden vil ha sex.

Skrevet
20 minutter siden, Charlene87 skrev:

Bilderesultat for pokal emoji

Anonymkode: 42219...0f5

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet

Det finnes ingen magisk oppskrift på dette. Desverre. Prøv og feil, eller prøv og lykkes. 

Lykke til! 

Skrevet
1 time siden, Charlene87 skrev:

Y tho. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han virkelig er interessert så venter han, hvis ikke så er han ikke noe å samle på.

Anonymkode: 25440...44c

Jeg har lyst til å vite at vi matcher i sengen før jeg tør å åpne meg noe særlig emosjonelt for jenta. Når man har vært nære fysisk er det lettere å la noen slippe inn på seg. Hvis hun liker meg nok vil hun ta hensyn til det. Så jeg vet at hun ikke bare kommer til å bruke meg som en emosjonell dildo, men er seriøs

Gjest EpleDrue
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å vente en stund. Det skal være noe begge vil, ikke noe den andre parten føler en må gjøre med en gang.

Skrevet
2 timer siden, canacas skrev:

Det finnes ingen magisk oppskrift på dette. Desverre. Prøv og feil, eller prøv og lykkes. 

Lykke til! 

Enig. Samtidig så vil jeg si at om man ikke ønsker å ligge med personer man ikke kjenner så ligger man ikke med noen på første date.Man blir ikke ordentlig kjent første daten. 

Anonymkode: 1d741...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...