Gå til innhold

Hvilken sjokolade er best?

Hva er best?  

1 stemme

1. 1. Hva er best?

• Lys sjokolade
      37
    • Mørk sjokolade
      20
    • Hvit sjokolade
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mmm.. jeg er glad i sjokolade jeg,

hva synes dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker hvit sjokolade, men kun i små mengder (hvis toblerone.. nam), så jeg stemte på lys! Mine favoritter: Cuba, Mandelsteng, DAIM!, Toppris, snickers, lion, fruktnøtt, krokansjokolade og stratos med nøtter!! :oops:

Skrevet

Jo mørkere, jo bedre.

Særlig med kaffe ved siden av.

Gjest LoisLane
Skrevet

Vanskelig! Det finnes både vondt og godt innenfor hvert område, men synes nok at det er mange dårlige lyse sjokolader. Har nok fått mer og emr sansen for den mørke etterhvert.

Skrevet

Mørk sjokolade er helt klart best (lys sjokolade smaker litt tamt synes jeg). Hvit sjokolade kan vel knapt kalles sjokolade, synes ikke det er spesielt godt alene, men liker det godt sammen med mørk sjokolade.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mørl sjokolade til kaffe er jo så nydelig. Hasselnøtt espresso feks. åhhh, herlich :hjerte:

Skrevet

Eg lika uten tvil best lys sjokolade..

Stratos, Crispo, Cuba, Melkesjokolade, Firkløver,,Snickers...

Einaste mørke eg lika e Troika.

Skrevet

Mørk!! Beste som finnes!

Men liker hvit sjokolade også, i moderate mengder.

Skrevet

Liker mørk og lys sjokolade. Hvit synes jeg blir for kvalmende.

Sprotlunch, crispo, helnøtt, marsipanbrød og bocha er de beste sjokoladene! :sikle:

Skrevet

Å nei nå fikk jeg lyst på sjokolade da dere! Men det er ikke lørdag i dag :wink: Heldigvis har de ikke like god sjokolade i Sverige som hjemme i Norge, gleder meg til jul, da blir det mye godt :ler:

Troika, stratos, sportlunch, marsipanbrød, mandelstang, og ikke minst vanlig freia melkesjokolade... mmm... :ler:

Skrevet

Lyse er best! Pga allergier har jeg ikke spist Snickers og Firkløver på nesten ti år, men jeg savner dem fortsatt!

Skrevet

Hvit sjokolade er såååååå godt... :sikle:

Skrevet
Jo mørkere, jo bedre.

Særlig med kaffe ved siden av.

Å ja! Eller portvin...

(Ellers så har jeg en svakhet for Hobby...)

Skrevet

Lys sjokolade, uten tvil! Mørk sjokolade er for sterkt, og hvit blir litt kvalmende i lengden. Så lys er og blir favoritten :) syns særlig crispo, melkesjokolade og firkkløver er godt.. mm..nå fikk jeg lyst på sjokolade!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...