Gå til innhold

4 av 10 kvinner er utro


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lysistrata

Ny NORSK undersøkelse blandt KVINNER.

39 % svarer på at de har vært utro mot

sin partner.

Spent på meningene rundt dette.

Men krangle ikke på tallene. Det er fakta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte om en statistikk for en stund siden, som sa at 97% av alle statistikker ikke er riktige... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor skulle ikke denne statistikken stemme? Mange jenter jeg kjenner har ikke akkurat det reneste melet i posen..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det er ganske mye hold i denne undersøkelsen. Er selv blandt de 39% og har mange veninner som har vært utro.

Mulig andre sitter igjen med andre intrykk av virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Makaveli ikke innl

Hallo folkens når skal folk starte å feie for sin egen dør, FØR de åpner kjeften??...

Dessuten ble jeg mildt sagt J*vli overaska over den statistikken, men : Kvinner har en kynisme vi menn mangler, så det burdte vært satt opp statistikk over, Hvor mange løy på sp målet om de hadde vært utro.

Det er mere en 4-10 damer som har vært utro ja!..

Å jo jenter tro meg, jeg har sett mye og kjenner mange, og gjennom jobb har jeg sett enda mere. I ALLE år har det vært vi menn som er uthengt som noe utroe SVIN, men ikke nå lenger. Nå er dere nok et strå hvassere en oss gutta.

Men det som er mest ironisk: Hvem er så sjalue at det er sykelig?? Jo nettop de kvinnene som har drivi på utenom sjøl.......

Dobbeltmoral til tusen.

Jeg har iallefall feiet for min egen dør, og har aldri, ALDRI vært utro. Fristet ja mange ganger. Men min samvittighet er ren.

Makaveli.

When i die, let it be. When they come for me, bury me a G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den prosenten som har vært utro. Skulle ønske jeg ikke var det, men.... nok om det.

Jeg tror at det er flere kvinner, og menn, som er utro nå enn det var før. Det er så vanlig i dag at det folk nesten ikke reagerer på det lenger. Men det er jo tross alt det usleste man kan gjøre mot en person!

Men jeg undrer litt på Makavelis holdning til kvinner... hvorfor tror du at kvinner som har vært utro blir sykelig sjalu? Og hvorfor fremstiller du kvinners utroskap som om det er værre enn at menn er utro? Er du kanskje selv et offer for utroskapog lar ditt sinne og frustrasjon gå ut over andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Makaveli ikke innl

Fleste kvinner er brutalt sjalue, ettersom jeg vet. om en er så dum og snur seg etter ei dame så: HVORFOR SNUDDE DU DEG DA, var hu finere en meg: Jabb jabb jabb jabb jabb jabb jabb. HERREGUD.

JA jeg er faktisk "offer", men det jeg lurer på er hvorfor du formulerer det som et OFFEr, er jeg et offer pga av at den kjerringa ikke greide å la være å knulle med eksen, er jeg et OFFER for utroskap. Et OFFER.

Joda jeg tok de på fersken, og den lille reka kan være j*vli glad for at jeg klarer og beherske meg, for med min bakgrunn i forhold til hans hadde blitt omtrent som om en motorsykkel og en semi trailer skulle fronte...

Men nei jeg er ikke forbanna på alle kvinner pga av det, jeg dømmer ikke alle kun pga hu hora som måtte knulle rundt som en kanin. Jeg fikk åpnet øya mine etter den situasjonen, og det jeg har sett/hørt osv så var ikke min situasjon der jeg ble "OFFER" (offer, hvordan kan du kalle noen som er blitt utsatt for noe slik for offer??) akkurat sjelden. Derfor er jeg stolt av å si at jeg ALDRI har vært utro!.

Makaveli.

When i die, let it be. When they come for me, bury me a G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hensine

for meg virker disse tallene troverdige.

Mye har endret seg de siste 20-30 år. Dessuten er det trolig større mørketall rundt kvinnelig utroskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal med stolthet og godhet i hjerte aldri være utro, det kunne ikke falt meg inn. Tenk på personen som man er sammen med, TENKER INGEN LENGRE PÅ FØLELSENE TIL DEN PERSONEN???.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Det er nok sant, ja.

Jeg har selv vært utro, jeg klarte ikke å motstå fristelsen. Men det var definitivt ikke verdt det. Jeg kan trøste meg med at man lærer av sine feil (heldigvis).

Grunnen til at menn ikke er like utro som kvinner, er nok fordi vi er så vakre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er også en del av den statistikken. Var utro i sommer med min beste venn. Og d beste? Har ikke dårlig samvittighet, tvertimot har det vært berikende for vårt forhold :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på at førti prosent av kvinnene jeg har pult har hatt type, så kan det vel stemme.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Statistikken stemmer kanskje, tror grunnen til at enkelte reagerer så sterkt er at de ikke vil bli stemplet inn blandt de 40% som ER utro. Husk at 60% er mer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen Vinga, hvis folk begynte å ta litt ansvar for hva dem selv har gjort, så kanskje vi slapp det problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på at førti prosent av kvinnene jeg har pult har hatt type, så kan det vel stemme.

Waco

Etter dine tidligere innlegg om bl. jenter som faker orgasme, og ditt kvinnesyn totalt sett så forundrer det meg at du får deg noe i det hele tatt.

Hvis ikke jenta har bortimot 12 i promille da.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Selvsagt har mange kvinner vært utro, akkurat som menn!!

Hallo, hvorfor skulle noen begynne å kverulere på det?

Jeg har nå aldri vært noe særlig sjalu når vi er inne på den saken.

Men utro... Den diskusjonen tar vi en annen gang... :oops:

Dobbeltmoral? Nope, ikke noe særlig glad i det, nei...

Jeg synes denne statistikken kan virke temmelig troverdig, jeg.. Men sannsynligvis så er det vel enda flere osm har vært utro, men som ikke tør å innrømme det... Tør ikke stå for det de har gjort enda det bare var en undersøkelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...