Frøken M Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg har hatt en del utflod (hvit, lukter ikke, klødd litt nedentil, og litt sårt etter sex utenpå nedentil). Jeg har prøvd canesten stikkpille, og smører med krem. Men jeg har fremdels utflod, også kjenner jeg litt ubehag i høyre side av magen (ikke veldig mye, bare lite ubehag). Noen som har hatt liknende? Eller som kanskje kan vite hva det er ut i fra hva jeg har skrevet?🙄
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Kanskje du bare har litt problemer med floraen der nede. Prøv lactal balanse eller multigyn actigel, bruk spesielt etter sex. Anonymkode: a62cb...ad6
Frøken M Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg prøvde lactal før jeg tok canesten 🙄 Men jeg blir så redd for om det er både det ene og det andre med meg. Sliter en del med angst , og lager meg selv opp og tror det er både det ene og det andre
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Gå til legen dersom du ikke får bukt på utfloden. Kanskje de har noen gode råd. Men murringen i magen har helt sikkert ikke noe med saken å gjøre, kanskje det bare er pga at du er redd for at det er noe. Du må huske at angst er irrasjonelt, og det er den måten du kan overvinne den på. Og om forandring i utflod alene vil bety at du har "både det ene og det andre", så skulle jeg virkelig hatt både det ene og det andre nå jeg som har hatt problemer med floraen der nede siden jeg kom i puberteten. Hadde angsten din vært rasjonell skulle jeg vel egentlig vært nærmest død. Skjønner du hvor jeg vil? Du må ikke gi næring til angsten og de negative tankene. Hør på lydbok eller noe i stedet. Anonymkode: a62cb...ad6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå