Gå til innhold

Hvorfor lei av sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når sex er godt, hvorfor blir jeg lei av sex?

Libidoen går i bølgedaler, det er greit nok. Men hvorfor blir jeg rett og slett lei av sex? Mannen elsker å gi meg nytelse, og noen ganger når han spør meg om jeg vil ha en orgasme, så sier jeg ja bare for hans skyld!

Andre som opplever dette? Hvorfor er det slik? Og hvorfor er det som oftest kvinner som blir lei av sex? Jeg har aldri møtt en mann som sier nei til en blowjob, handjob eller sex i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er ikke lei av sex, men jeg går på antidepressiva for tiden, og det er akkurat som om lystsenteret i hjernen har blitt kuttet av. Borte vekk er det. :-?

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har aldri møtt en mann som sier nei til en blowjob' date=' handjob eller sex i det hele tatt.[/quote']

Men det stemmer ikke. Menn blir lei sex de også, men i følge diverse myter skal alltid mannen være klar for sex. Mange menn som føler at det er noe i veien med dem hvis de for en periode ikke har lyst. Enda det er helt normalt. Er nok litt lettere for kvinner å si at de ikke har lyst.

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg har vært lei av sex før.. Veldig lei av det også.. foretrakk ei god bok fremfor ei omgang i høyet med typen.. Men det tror jeg bunnet i at det var rett og slett blitt for rutinemessig! Jeg visste nøyaktig hvor lenge han holdt på med ting, og i hvilken rekkefølge, og klart, det funker ikke i lengden det...

Men det er jo mye som spiller inn ved mangel på lyst.. antidepprisiva er jo en killer, har jeg hørt.. selv har jeg gått på det i flere år, og jeg merka aldri noen forskjell, men det er vel individuelt og..

Og stress, utbrenthet, rutiner, dårlig hygiene.. det er ikke alltid så mye som skal til..

Men tror nok mannfolk også mister lysten iblant... selv om jeg ikke har opplevd det til nå.. de er sikkert bare flinkere til å skjule det... eller no...

Skrevet

Men tror nok mannfolk også mister lysten iblant... selv om jeg ikke har opplevd det til nå.. de er sikkert bare flinkere til å skjule det... eller no...

Å joda. "Jeg er ingen maskin blablabla"

Skrevet

Å joda. "Jeg er ingen maskin blablabla"

:ler: Akkurat!

Skrevet

Kanskje gå til legen og sjekke hormonene?

Skrevet

Det sies jo at kvinner må ha det bra for å ha lyst på sex, mens menn må ha sex for å ha det bra. Jeg tror det er mye sant i det. Det trenger ikke nødvendigvis være at man er lei sex, men hvis du har mye annet å tenke på til enhver tid kan det være vanskelig å samle energi nok til sex. Sex er rett og slett et overskuddsfenomen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...