Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2016 #21 Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en mann jobbe steinhardt for å få deg til å komme dersomm dere bare skal være fuckf. Han kan jo skaffe seg en dame som kommer lettere. Det virker som om trenden for orgasmer har snudd, det er kun han som skal jobbe iherdig for at hun skal komme. Når all sexen blir på hennes premisser blir jo sexen kjedelig i lengden... Anonymkode: 24d72...15c Enig, damer som bruker evigheter på å komme er stress. De burde jobbe litt mer med seg selv, eller om de har en veldig spesiell måte som skal til, rett og slett hinte om det/lede mannen dit 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #22 Skrevet 15. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men sexen var ikke klein, har hatt klein sex før ass, det der var ikke kleint. Alt gikk smooth. Gir ingen mening. Og hvordan kan han bli SÅ fornærma av at jeg ikke kom? Anonymkode: b3118...b7e Ville du fortsatt med en mann som ikke fikk ereksjon? Anonymkode: d53cb...2e7 4
Marie90 Skrevet 15. oktober 2016 #23 Skrevet 15. oktober 2016 10 minutter siden, Ananas. skrev: Tipper sexen var helt ok, men ikke mer. Når man leter etter en å ha sex med på jevnlig basis så er man kresen, rett og slett. Sannsynligheten for at hvordan underlivet ditt ser ut har mer å si enn selve kvaliteten er veldig, veldig lav. Dette. Du kan analysere dette opp og ned men det handler ikke om underliv, orgasme eller hva. Sexen var grei, men ikke noe mer enn det. 3
Gjest canacas Skrevet 15. oktober 2016 #24 Skrevet 15. oktober 2016 TS; er du egentlig forelsket i denne fyren? At du føler du matcher med han, og han åpenbart ikke syns det samme kan tyde på det. Du finner neppe løsningen her. Syns også du bør finne ut hva som "gjør det" for din del.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #25 Skrevet 15. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om hvor lange er leppene dine? Snakker vi om5-6 cm her? Anonymkode: 5e5aa...454 Nei. Målte nå. De er 2.5 cm lange totalt. De ytre kjønnsleppene mine er så og si ikke eksisterende, så om jeg hadde hatt større ytre kjønnslepper hadde de indre ikke hengt utenfor vil jeg tro Anonymkode: b3118...b7e
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2016 #26 Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Målte nå. De er 2.5 cm lange totalt. De ytre kjønnsleppene mine er så og si ikke eksisterende, så om jeg hadde hatt større ytre kjønnslepper hadde de indre ikke hengt utenfor vil jeg tro Anonymkode: b3118...b7e Ingen som bryr seg 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #27 Skrevet 15. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du fortsatt med en mann som ikke fikk ereksjon? Anonymkode: d53cb...2e7 Jeg ble jo kåt. Jeg lagte lyder og syns det var godt. Han fikk respons. Anonymkode: b3118...b7e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #28 Skrevet 15. oktober 2016 6 minutter siden, canacas skrev: TS; er du egentlig forelsket i denne fyren? At du føler du matcher med han, og han åpenbart ikke syns det samme kan tyde på det. Du finner neppe løsningen her. Syns også du bør finne ut hva som "gjør det" for din del. Jeg tror nok ikke jeg er forelsket i fyren, helt ærlig. Er vel egentlig egoet det går mest på nå Anonymkode: b3118...b7e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #29 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ble jo kåt. Jeg lagte lyder og syns det var godt. Han fikk respons. Anonymkode: b3118...b7e Litt som i den andre tråden da Anonymkode: d53cb...2e7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #30 Skrevet 15. oktober 2016 Men hvorfor nekter du å få orgasme? Mange menn tenner på ting som rent fysiologisk ikke har noen ting med deres egen kropp å gjøre. Som for eksempel er det viktig for neon menn å sprute sæd i munnen på jenta. Og at hun svelger. Altså har det rent fysisk ingenting å si for mannen om hun svelger eller ikke, men mange tenner på det likevel. Det samme gjelder orgasmen din, han tenner på at du får orgasme. OG når dette er noe du ikke vil gjøre så matcher dere ikke. Anonymkode: a79ae...7c5 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #31 Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor nekter du å få orgasme? Mange menn tenner på ting som rent fysiologisk ikke har noen ting med deres egen kropp å gjøre. Som for eksempel er det viktig for neon menn å sprute sæd i munnen på jenta. Og at hun svelger. Altså har det rent fysisk ingenting å si for mannen om hun svelger eller ikke, men mange tenner på det likevel. Det samme gjelder orgasmen din, han tenner på at du får orgasme. OG når dette er noe du ikke vil gjøre så matcher dere ikke. Anonymkode: a79ae...7c5 Det har da vel ingenting med at jeg ikke VIL få orgasme å gjøre. Jeg vil selvfølgelig det, men det var første gang vi hadde sex og jeg trenger litt tid til å bli skikkelig komfortabel. Anonymkode: b3118...b7e 1
Sphere Skrevet 15. oktober 2016 #32 Skrevet 15. oktober 2016 I slike tilfeller tenker jeg at det er noen som ikke har tid til å vente til det blir bedre. Det er sjeldent helt topp første gang, men noen leter etter denne følelsen allerede da. Det må være topp, ellers gidder man ikke. Det er litt for enkelt å møte noen i dag, så derfor har vi ikke tid til å dvele ved noe som kanskje er ok, selv om vi vet at det mest sannsynlig kan bli veldig bra om man åpner seg litt for hverandre. 3
Gjest canacas Skrevet 15. oktober 2016 #33 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok ikke jeg er forelsket i fyren, helt ærlig. Er vel egentlig egoet det går mest på nå Anonymkode: b3118...b7e Det forstår jeg. Ingen ønsker å bli avvist. Og sånn sett er det naturlig å finne ut hvorfor. Det er desverre ikke alt man finner svar på, og noen ganger kan svaret være noe du helst ikke vil vite. Det er sannsynligvis ikke noe galt med deg, fysisk. Det er ikke alle jenter som bare kommer og kommer. Desverre vet ikke alle menn det, eller de forstår det ikke. Da hjelper det heller ikke med de jentene som faker. I en perfekt verden forstår menn at det ikke betyr at sexen er dårlig, for kvinnen. Prøv å ikke tenk så mye på det, du er en erfaring rikere
Gjest canacas Skrevet 15. oktober 2016 #34 Skrevet 15. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor nekter du å få orgasme? Mange menn tenner på ting som rent fysiologisk ikke har noen ting med deres egen kropp å gjøre. Som for eksempel er det viktig for neon menn å sprute sæd i munnen på jenta. Og at hun svelger. Altså har det rent fysisk ingenting å si for mannen om hun svelger eller ikke, men mange tenner på det likevel. Det samme gjelder orgasmen din, han tenner på at du får orgasme. OG når dette er noe du ikke vil gjøre så matcher dere ikke. Anonymkode: a79ae...7c5 Hahaha!
Marie90 Skrevet 15. oktober 2016 #35 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har da vel ingenting med at jeg ikke VIL få orgasme å gjøre. Jeg vil selvfølgelig det, men det var første gang vi hadde sex og jeg trenger litt tid til å bli skikkelig komfortabel. Anonymkode: b3118...b7e Jeg tror du dessverre må akseptere at dere bare ikke er kompatible. Dette var ikke "fantastisk sex" for hans del. Ikke nødvendigvis dårlig, bare ingen høydare. Og hvis du er ærlig med deg selv, så var ikke dette fantastisk sex for deg heller? Det er nok, som du sikter til, mer en ego-greie.
_Malene Skrevet 15. oktober 2016 #36 Skrevet 15. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har da vel ingenting med at jeg ikke VIL få orgasme å gjøre. Jeg vil selvfølgelig det, men det var første gang vi hadde sex og jeg trenger litt tid til å bli skikkelig komfortabel. Anonymkode: b3118...b7e Han vil antagelig ha en ff som er enklere å glede i senga, og som ikke trenger tid til å bli komfortabel. Ikke så rart, da et slikt forhold kun er basert på sex. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #37 Skrevet 15. oktober 2016 Du skrev at du ikke ble våt og han måtte ned på deg flere ganger før han fikk den inn, der ligger vel også noe av svaret... Anonymkode: 461b2...ce4 2
Ardenus Skrevet 15. oktober 2016 #38 Skrevet 15. oktober 2016 Han tror han er guds gave til kvinnen og ble fornærmet da du var ærlig å fortalte han sannheten. Hans ego passer ikke deres sexliv. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #39 Skrevet 15. oktober 2016 3 minutter siden, Ardenus skrev: Han tror han er guds gave til kvinnen og ble fornærmet da du var ærlig å fortalte han sannheten. Hans ego passer ikke deres sexliv. Vel, hun fortalte sannheten at sexen var bra, god å gi oralsex. Han sa sannheten at hun ikke var noe særlig i senga... Anonymkode: 24d72...15c 2
_Malene Skrevet 15. oktober 2016 #40 Skrevet 15. oktober 2016 10 minutter siden, Ardenus skrev: Han tror han er guds gave til kvinnen og ble fornærmet da du var ærlig å fortalte han sannheten. Hans ego passer ikke deres sexliv. Utfra informasjonen til TS synes jeg han virker som et kupp i senga. Han går jo ned på chicks. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå