Gå til innhold

Han sa vi ikke matcher i senga??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 som har rota litt med en fyr når vi har vært på fest de siste par ukene. Denne uka så møttes vi ute igjen og som vanlig endte vi opp med å kline. Jeg har holdt igjen sexen litt fordi jeg ikke er komfortabel med å hoppe i seng med noen jeg ikke kjenner i det hele tatt, men denne gangen så valgte jeg å bli med han hjem. Før vi hadde sex så snakka vi om at ingen av oss er ute etter noe seriøst, og vi ble enige om at vi kunne være fuckfriends. 

Sexen var bra. Han var relativt erfaren. Han virket som han var veldig turned on, jeg gikk ned på han og han gikk ned på meg også. Han var veldig flink til å gi oralsex, og det virket som han nøt det fordi han virkelig gjorde det med passion og han var hard etter på. Han gjorde det også opptil flere ganger under sexen. Jeg har ikke hatt sex på lenge og det var litt vanskelig å få den inn, så han måtte gå ned et par ganger. Jeg ble av en eller annen grunn ikke så våt heller, selv om jeg var kåt. Sexen var bra, jeg kom dog ikke, mend et gjorde han. Vi hadde oss i to omganger og han kom begge gangene. Etter sexen så spurte han meg om jeg kom og da var jeg ærlig og sa nei, og da sa han "så jeg var ikke bra nok?" på en litt sånn fornærma måte, men samtidig litt på tull. 

Etter et par dager får jeg en melding av han hvor han skriver at han syns vi ikke skal være fuckfriends, men heller bare venner. Jeg sier det er ok og vi småprater litt før han spør hva jeg syns om sexen. Jeg gir han ikke noe svar, men han fortsetter å grave et par ganger før jeg spør han om jeg gjorde noe galt og at det var grunnen til at han ikke vil være fuckfriends mer. Han svarer "Nei, du har ikke gjort noe, jeg bare syns ikke vi matcher i senga" 

Jeg skjønner ikke hvordan han kan si at vi ikke matcher i senga? Det så ikke akkurat ut som han hadde det så fælt. Det har seg også sånn at jeg er veldig usikker på underlivet mitt. Jeg har en veldig bra kropp ellers. Jeg er slank, høy og får mye komplimenter for kroppen min. Jeg vet også at jeg er veldig vakker, og har et fint ansikt (uten å virke selvgod). Jeg har alltid fått høre det, og får veldig mye oppmerksomhet fra gutter. Men underlivet mitt har jeg alltid hatt komplekser for. Jeg har store indre kjønnslepper og er alltid redd for at gutter skal reagere på dette. Når han "dumpa" meg så tenkte jeg med en gang at det var turn off for han med underlivet mitt. Men hadde han klart å gå ned på meg og allikevel el være hard og i tillegg komme to ganger om han ble turned off av underlivet mitt? Han hadde vel kanskje ikke gått ned på meg i det hele tatt når han tok av trusa og så underlivet mitt dersom det var turn off, eller? Jeg blir veldig usikker og føler på en måte litt skam. Jeg vil egentlig bare ha en ærlig mening, spesielt fra dere gutta. Om jenta hadde et underliv som dere ble turned off av, hadde dere mista ereksjonen? Han var jo hard under hele sexen. Hadde dere gått ned på henne? Og hadde dere kunne klart å fortsatt vært harde etter å gitt henne oralsex? Hadde dere kunnet kuttet ut ei jente som er villig til å ha sex med dere uten strings attached bare pga underlivet hennes? 

Jeg klarer bare ikke å se for meg at det er sexen som er problemet, for sexen var ikke dårlig. Jeg vet at jeg er god i senga, og han ga meg til og med komplimenter for oralsexen jeg ga til ham, så jeg skjønner ikke at det kan være det. Det virker bare så rart at noen gir opp sex uten forpliktelser helt ut av det blå. Setter utrolig pris på ærlige svar :)

Anonymkode: b3118...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig svar: jenter tenker like mye på sine underliv som gutter tenker på sine. Men gutter tenker like lite på jenters underliv som jenter tenker på gutters underliv. Han ble ikke mer turn off av ditt underliv enn du ble av hans.

Det er noe annet som gjorde at han gjorde det slutt enn ditt underliv. De aller fleste av oss gutter blir glade, opplever det som intimt og personlig, å få komme så langt som til å få se hennes underliv.

Det er det ærlige svaret.

Anonymkode: 73058...8c5

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne, men tar meg friheten til å svare. Han er vel en sånn som har sex kun for sitt eget vedkommende, en som iherdig higer etter jentas orgasme for å tilfredsstille eget ego. Kommer ikke du, er han ikke fornøyd. Jeg kommer ikke lett, og ville derfor aldri ha involvert meg med en som forventer at jeg skal komme lett. Det ville ødelagt både hans og mitt ego i lengden. Tror ikke det har så mye med underlivet ditt på det estetiske å gjøre.

Anonymkode: 96de4...6d0

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, men tar meg friheten til å svare. Han er vel en sånn som har sex kun for sitt eget vedkommende, en som iherdig higer etter jentas orgasme for å tilfredsstille eget ego. Kommer ikke du, er han ikke fornøyd. Jeg kommer ikke lett, og ville derfor aldri ha involvert meg med en som forventer at jeg skal komme lett. Det ville ødelagt både hans og mitt ego i lengden. Tror ikke det har så mye med underlivet ditt på det estetiske å gjøre.

Anonymkode: 96de4...6d0

Men han må da vel skjønne at jeg ikke nødvendigvis kommer hver gang? Det er jo mer logisk at han ville prøvd hardere for å få meg til å komme neste gang enn å bare gi opp sexen. 

Skrevet

Dere hadde klein sex som ikke funket, du fikk ikke orgasme en gang. Det er det han mener

Anonymkode: 0792e...8cb

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig svar: jenter tenker like mye på sine underliv som gutter tenker på sine. Men gutter tenker like lite på jenters underliv som jenter tenker på gutters underliv. Han ble ikke mer turn off av ditt underliv enn du ble av hans.

Det er noe annet som gjorde at han gjorde det slutt enn ditt underliv. De aller fleste av oss gutter blir glade, opplever det som intimt og personlig, å få komme så langt som til å få se hennes underliv.

Det er det ærlige svaret.

Men det gjelder helt sikkert ikke for alle gutter. Det forklarer jo ikke hvorfor han plutselig ikke vil ha sex mer.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det gjelder helt sikkert ikke for alle gutter. Det forklarer jo ikke hvorfor han plutselig ikke vil ha sex mer.

Det finnes ingenting som gjelder ALLE innenfor gruppe X.

Vil du vite hva som gjelder akkurat han så må du spørre han.

Vi prater i generelle termer. I tillegg til å prate om hvordan vi oppfatter situasjonen. Jeg tror hun som svarte etter meg er inne på det, du kom ikke, han fikk litt ego-nedtur. Sexen ble ikke helt toppers, så da søker han videre etter noen å ha det toppers med.

Du er usikker på ditt underliv fra før. På samme måte som en gutt ville vært usikker på om det var noe i veien med hans underliv om du stirret på pikken hans mye mens du runket han, aldri fikk han til å komme og siden ikke kontaktet han igjen.

• Liker 1
Skrevet

Mulig han mener han er veldig god og erfaren i senga, og når han spurte om hvordan du syntes det var men ikke gav svar, ble han furt og dermed sa dere ikke matcher?

Anonymkode: 8846d...ed3

• Liker 1
Skrevet

Altså, han fikk deg til sengs, og det var det. Moving on. Slapp av. Dere er ikke ff's og du er ikke ødelagt for livet. Finn deg en ny å ha det gøy med.

Anonymkode: 29642...bca

• Liker 1
Skrevet

Erfaren mann vet at noen ganger kan det ta 6-8 uker før sexen klaffer skikkelig. 

Skrevet

Altså, han fikk deg til sengs, og det var det. Moving on. Slapp av. Dere er ikke ff's og du er ikke ødelagt for livet. Finn deg en ny å ha det gøy med.

Men om han bare ville få meg til sengs en gang så hadde han vel ikke gått med på å være ffs. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også at det at du ikke fikk orgasme kan være grunnen Og at du ikke ble så våt. For å svare litt som de svarte i den andre lignende tråden, hvor jenta ikke en gang gadd å svare på tekst etterpå: Pene menn har nesten ubegrenset med tilgang på sex, hvorfor skal de gidde å være med dem om du ikke kan tilby kvalitetssex? 

Jeg kan aldri tro at det hadde noe med underlivet ditt

Anonymkode: d53cb...2e7

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han mener han er veldig god og erfaren i senga, og når han spurte om hvordan du syntes det var men ikke gav svar, ble han furt og dermed sa dere ikke matcher?

Anonymkode: 8846d...ed3

Men han sa jo at han ikke ville være fuckfriends mer før jeg ikke svarte på om han var bra eller ikke

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere hadde klein sex som ikke funket, du fikk ikke orgasme en gang. Det er det han mener

Men sexen var ikke klein, har hatt klein sex før ass, det der var ikke kleint. Alt gikk smooth. Gir ingen mening. Og hvordan kan han bli SÅ fornærma av at jeg ikke kom?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han må da vel skjønne at jeg ikke nødvendigvis kommer hver gang? Det er jo mer logisk at han ville prøvd hardere for å få meg til å komme neste gang enn å bare gi opp sexen. 

Hvorfor skal en mann jobbe steinhardt for å få deg til å komme dersomm dere bare skal være fuckf. Han kan jo skaffe seg en dame som kommer lettere. Det virker som om trenden for orgasmer har snudd, det er kun han som skal jobbe iherdig for at hun skal komme. Når all sexen blir på hennes premisser blir jo sexen kjedelig i lengden...

Anonymkode: 24d72...15c

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke alle skjønner at dama ikke kommer hver gang. Noen tar det som en personlig fornærmelse om dama ikke kommer.

Anonymkode: 75bf2...fcb

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor lange er leppene dine? Snakker vi om5-6 cm her?

Anonymkode: 5e5aa...454

Skrevet

Tipper sexen var helt ok, men ikke mer. Når man leter etter en å ha sex med på jevnlig basis så er man kresen, rett og slett. Sannsynligheten for at hvordan underlivet ditt ser ut har mer å si enn selve kvaliteten er veldig, veldig lav.

• Liker 3
Skrevet

Men om han bare ville få meg til sengs en gang så hadde han vel ikke gått med på å være ffs. 

Hvorfor legger du så mye i det? Er du interessert i han? For den sjansen er borte nå. Det er ikke alle som kan være ff sammen. Så enkelt er det.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne. Slik du skriver TS, virker det som om du ikke har et avslappet forhold til sex, og at du ikke slipper deg løs. Dette merket han nok, og det kan være derfor han avviser deg som sexpartner. Gutter liker jenter som er hemningsløse i senga, det er hvertfall min erfaring.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...