AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg skal gi samboeren min ( og meg 😃) reise til New York i februar, men har aldri vært i Usa så jeg lurte på om noen kan hjelpe meg med hvor vi burde ha hotell? Vi ønsker å oppleve byen, så shopping er ikke prioritert. å kan jeg søke esta nå eller må jeg vente til nærmere avreise? Kan man bli stående flere timer i kø når man kommer til usa? Tenker hvis vi skal bestille taxi eller privat skyss til sentrum fra flyplassen! Anonymkode: 732b8...85b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Misunnelig på samboeren din, helt grei gave dette Jeg liker best å bo mid-town, så man ikke er så langt fra verken sydspissen av Manhattan eller Central Park mv. Det kan være en del kø ved ankomst, aldri opplevd lengre enn en time tror jeg. Ville heller tatt tog inn da biler kan bli stående i kø. Skulle jeg tatt taxi ville jeg bare valgt en ved ankomst. Anonymkode: ed176...82c
Faith- Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Vi bodde rett med Times Square noe som var veldig greit egentlig. Mye som skjedde i umiddelbar nærhet og grei gåavstand til Central Park. Times Square var også knutepunktet til flere av disse sightseeing bussen som gikk ulike runder. Vi kjøpte flerdagerspass med disse bussene og brukte dem faktisk en del til å forflytte oss. Det tar jo en del lengre tid enn om man tar subwayen, men kjekt å kunne se seg rundt mens man forflytter seg og man blir fort lei av å gå og gå. Husker ikke når vi søkte før vi dro, men jeg husker at køen var ganske lang når vi kom frem. Ellers var et ikke noe problem å få taxi når vi kom ut fra flyplassen,da det sto mange klare å ventet på kunder. Tror kanskje vi tok en pirattaxi, er litt usikker, men det var ikke noe å si på prisen verken frem eller tilbake fra flyplassen (tilbake vet vi at vi tok en ordentlig taxi).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå