AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Har sopp. Fått diflucan fra legen, brukt det før og det har pleid å funke med en gang. Tok pillen igår kveld, og idag har utfloden vært heelt sinnsyk. Ekle detaljer her, men den er superseig og klumpete, gul i fargen - nesten grønn! lukter helt normalt da. hadde kraftig utflod før kuren og men idag har det tatt helt av. Er dette fordi jeg har tatt diflucan og soppen forsvinner ut av kroppen? Eller er det et tegn på at den ikke funker og jeg evt må kjøpe en til pille? Klør ikke lenger. Er gravid i 7.mnd om det har noe å si. Anonymkode: bf86b...a58
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Ts her igjen. Oppdaterer i tilfelle noen andre lurer på det samme senere. Virker som om soppen er borte nå. Har fortsatt en del utflod men den er mer normal og tynn. Så var nok bare soppen som forsvant ut av kroppen for min del Anonymkode: bf86b...a58
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Gul og grønn tyder på imfeksjon med bakterier i tillegg. Ville testet for bakteriell vaginose, klamydia, mycoplasma (helst mikroskopiering av utflod, så man får sett om det er betennelsesceller) og gonore. Man kan ha uspesifikke urethritter også, som ikke slår ut på noen spesiell mikrobe. Antibiotika er nødvendig. Sopp gir hvit, tykk utflod, men ikke alltid utflod i det helle tatt. Anonymkode: 6f758...d99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå