Gå til innhold

Har bare lyst på yngre menn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp passert 30, er gift og har barn. Det siste året har jeg nesten utelukkende hatt fantasier om yngre menn/ gutter. Og da mener jeg mye yngre. Rundt 18-22 år gamle. Fantaserer om det stadig vekk, og føler det er kjekke gutter på den alderen overalt. Det er spesielt to stykker som er litt flørtende ovenfor meg, og jeg sliter.. Har SÅ lyst på dem. 

Jeg har veldig lyst på mannen min også, men skulle ønske vi hadde mer sex og at han virkelig kastet seg over meg innimellom. Det skjer sjelden nå. Vi har et godt sexliv, men vi har vært sammen i maaange år, så spenningen har avtatt endel. Noe som selvsagt er helt normalt. Hverdagen går i jobb, barn, fritidsaktiviteter osv.

Men jeg blir sprø av å gå rundt å være kåt på unge gutter. Samtidig er det deilig.. Lurer på om det er fordi jeg savner råskapen og den umettelige seksuelle appetitten jeg opplevde fra gutter (bla min mann) da jeg selv var ung? At jeg har kommet i en slags krise? 

Anonymkode: bbcb9...507

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så du vet, det er ganske normalt å være utro i disse dager...

Hvis lysten er så sterk er det sikkert en grunn til det (biologi?). 

Anonymkode: 95b4f...4a7

• Liker 7
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke greit å være utro. På en måte skulle jeg ønske vi kunne ha et åpent forhold. Regner med mannen min er litt lei og har lyst på andre også.. Så kunne vi begge opplevd rått begjær igjen. 

Det rare er at jeg kun har lyst på gutter fra 18 til tidlig 20-årene. Ingen andre eldre kjekke menn som interesserer meg. 

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier meg enig i dette innlegget.

Anonymkode: a1142...a8a

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke greit å være utro. På en måte skulle jeg ønske vi kunne ha et åpent forhold. Regner med mannen min er litt lei og har lyst på andre også.. Så kunne vi begge opplevd rått begjær igjen. 

Det rare er at jeg kun har lyst på gutter fra 18 til tidlig 20-årene. Ingen andre eldre kjekke menn som interesserer meg. 

Men hvorfor ingen eldre? :) av ren nysgjerrighet altså..Det tenner deg ikke? Hva tenner deg med de yngre? 

Hilsen G 23. 

Skrevet

Høres ut som meg du ;) Er i samme situasjon, fantaserer stort sett om unge hunker i alderen 18-24 ish..... De er bare så utrolig deilige i den alderen og virker så lekne. Selv om jeg har blitt eldre så har ikke hodet mitt blitt d.... Lurer på hva de tenker om oss kåte i 30 åra:fnise:

Anonymkode: 9cb50...4b3

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som meg du ;) Er i samme situasjon, fantaserer stort sett om unge hunker i alderen 18-24 ish..... De er bare så utrolig deilige i den alderen og virker så lekne. Selv om jeg har blitt eldre så har ikke hodet mitt blitt d.... Lurer på hva de tenker om oss kåte i 30 åra:fnise:

G 23 her igjen:

Men dere kvinner i tredve årene, er dere så kåte altså? :) på yngre menn ? Uansett om dere er i forhold?

Skrevet

Det er jo ganske normalt at man har lyst på sex med ungdom og unge voksne. Det var jo i denne alderen de fleste for alvor startet et sexliv. 

Når menn har lyst på unge damer sier vi gammel gris, når damer har lyst på unge menn sier vi greit. 

• Liker 2
Skrevet

G 23 her igjen:

Men dere kvinner i tredve årene, er dere så kåte altså? :) på yngre menn ? Uansett om dere er i forhold?

Jeg er det ihvertfall:) Ksn bare snakke for min egen del men jeg er myyyye kåtere må enn jeg var var som pur ung:) Kikker på dere unggutta og fantasien løper løpsk for min del. Er i forhold og kommer aldri til å vøre utro, men fantaserer alltid om de yngre med deilig kropper og kul stil :)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ingen eldre? :) av ren nysgjerrighet altså..Det tenner deg ikke? Hva tenner deg med de yngre? 

Hilsen G 23. 

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er vel det ungdommelige som tenner meg. Både fjes og kropp, og den kåte utstålingen mange unge menn har. Jeg har ikke sett noe særlig på unge menn før, men for et par år siden var det en som flørtet veldig med meg. Da startet det liksom. Så er bare de siste 1-2 årene det har vært slik. Før var det menn på egen alder og eldre som interesserte meg. Da jeg selv var 18-19, ville jeg ha menn som var eldre.. 

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Yngre gutter er jo deilige da ;) Synd du ikke er singel, da kunne du bare hatt vill sex med dem :fnise:

Jeg tenner også på unge gutter fra 18 og opp, men jeg tenner også på de som er mye eldre. Jeg har et stort spekter jeg tenner på :laugh:Det er veldig spennende med stor alderforskjell, kan være det du også tenner på? Eller at du tenker tilbake på hvordan den første seksuelle erfaringer var som du sier, Uansett, er det helt normalt. Hadde bekymret meg mer om det handlet om alt for unge gutter, men det gjør det jo ikke her .

Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Yngre gutter er jo deilige da ;) Synd du ikke er singel, da kunne du bare hatt vill sex med dem :fnise:

Jeg tenner også på unge gutter fra 18 og opp, men jeg tenner også på de som er mye eldre. Jeg har et stort spekter jeg tenner på :laugh:Det er veldig spennende med stor alderforskjell, kan være det du også tenner på? Eller at du tenker tilbake på hvordan den første seksuelle erfaringer var som du sier, Uansett, er det helt normalt. Hadde bekymret meg mer om det handlet om alt for unge gutter, men det gjør det jo ikke her .

Ja de er deilige ;) også tror jeg det handler om at de er unge og det minner meg om den tiden. Jeg tenner ikke på gutter under 18, eller som ser ut som under 18. De må ha litt mannekropp. Kanskje det er testosteronet som tenner meg, det er vel på topp i den alderen :P og det at jeg faktisk opplever at jeg har litt draget på noen som er så mye yngre. (Jeg ser yngre ut enn jeg er da).

Jeg synes jenter i den alderen er deilige også forresten. En fantasi er å se på at mannen min har sex med en ung kvinne 18 +.. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja de er deilige ;) også tror jeg det handler om at de er unge og det minner meg om den tiden. Jeg tenner ikke på gutter under 18, eller som ser ut som under 18. De må ha litt mannekropp. Kanskje det er testosteronet som tenner meg, det er vel på topp i den alderen :P og det at jeg faktisk opplever at jeg har litt draget på noen som er så mye yngre. (Jeg ser yngre ut enn jeg er da).

Jeg synes jenter i den alderen er deilige også forresten. En fantasi er å se på at mannen min har sex med en ung kvinne 18 +.. 

Kanskje du kan snakke med mannen din om dette? Med tanke på at du tenner på han i en setting der han også har sex med en mye yngre kvinne?Kan jo hende du får han på gli :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Kanskje du kan snakke med mannen din om dette? Med tanke på at du tenner på han i en setting der han også har sex med en mye yngre kvinne?Kan jo hende du får han på gli :fnise:

Haha, har vært inne på tanken.. Men han er rimelig sjalu, så det spørs! 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Haha, har vært inne på tanken.. Men han er rimelig sjalu, så det spørs! 

Kan jo bare hinte om at du har drømt det først og se hans reaksjon osv.. haha Men skjønner at det kan være vanskelig å ta opp noe slikt. Er jo et ømt tema, det og ville ha et åpent forhold. :)

Skrevet
17 minutter siden, stan skrev:

Det er jo ganske normalt at man har lyst på sex med ungdom og unge voksne. Det var jo i denne alderen de fleste for alvor startet et sexliv. 

Når menn har lyst på unge damer sier vi gammel gris, når damer har lyst på unge menn sier vi greit. 

Ja, men føler det tar opp altfor mye av tankevirksomheten min. Det er en ung fyr jeg tenker altfor mye på. Har så lyst på ham, får et sug i magen bare jeg ser han. 

Nettopp, det er jo sånn at hvis vi damer 30 + er kåte på noen mye yngre, så er det bare gøy. Mens menn i samme situasjon er gamle griser.. 

Skrevet

Ja, men føler det tar opp altfor mye av tankevirksomheten min. Det er en ung fyr jeg tenker altfor mye på. Har så lyst på ham, får et sug i magen bare jeg ser han. 

Nettopp, det er jo sånn at hvis vi damer 30 + er kåte på noen mye yngre, så er det bare gøy. Mens menn i samme situasjon er gamle griser.. 

G 23 igjen her:

Vi yngre menn med en litt voksen stil, ei jeans som sitter bra og feks ei pique-skjorte. Turn on? 

Ikke den "hipster"stilen med converse osv..... :) 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

G 23 igjen her:

Vi yngre menn med en litt voksen stil, ei jeans som sitter bra og feks ei pique-skjorte. Turn on? 

Ikke den "hipster"stilen med converse osv..... :) 

Nå er ikke jeg TS, men hu andre kåte i 30 åra. Jeg liker ikke pique og voksen stil. Nettop det jeg liker med dere unggutta er den kule stilen med converse og bomber jakke haha. Liker kule typer da:) sjal du prøve deg på ei eldre i kveld? Hihi

• Liker 3
Gjest Spiderman
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i samme situasjon, fantaserer stort sett om unge hunker i alderen 18-24 ish..... De er bare så utrolig deilige i den alderen og virker så lekne. Selv om jeg har blitt eldre så har ikke hodet mitt blitt d.... Lurer på hva de tenker om oss kåte i 30 åra:fnise:

Jeg tenker:

Fint å vite at dere finnes, og skal ha det i bakhodet .

Skrevet

Nå er ikke jeg TS, men hu andre kåte i 30 åra. Jeg liker ikke pique og voksen stil. Nettop det jeg liker med dere unggutta er den kule stilen med converse og bomber jakke haha. Liker kule typer da:) sjal du prøve deg på ei eldre i kveld? Hihi

Haha okey :) da går jeg utenfor den radiusen der. Jeg er godt trent, stram kropp og bra figur, høy, men har en veldig kjedelig "voksen" stil :)

nei, ikke i kveld! En annen gang! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...