Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pleier jenter å sende charms på Happn?

Hvor mange charms er det vanlig å få(gutter/jenter)?

Hvorfor/hvorfor ikke sende charms?

Jada.. lurer på mye ekstremt unyttig.... (#nysgjerrig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender aldri.

Får vel et par i måneden, men bor på et sted det ikke er så mye folk, happn blir jo veldig påvirket av hvor mange som er innom rett i nærheten av der man er.

Sender ikke fordi jeg ikke egentlig er så opptatt av å finne noen, så bryr meg rett og slett ikke nok til å gidde.

Skrevet

Har sendt noen få, men profilen må være ekstremt god om jeg skal sende noe. Har aldri fått noe tilbake på noen som helst måte.

Skrevet
På 15.10.2016 den 0.07, pika skrev:

Pleier jenter å sende charms på Happn?

Hvor mange charms er det vanlig å få(gutter/jenter)?

Hvorfor/hvorfor ikke sende charms?

Jada.. lurer på mye ekstremt unyttig.... (#nysgjerrig)

Kvinner får vel generelt mange matcher uansett?

Skrevet
11 minutter siden, jabx skrev:

Ja, bare er nysgjerrig jeg.... :) Blant annet på hvor mange charms folk gir/får (både gutter og jenter)....

Skrevet
På 18.10.2016 den 14.49, jabx skrev:

Kvinner får vel akkurat like mange matcher som menn, siden det jo er en av hver i hver match...? 

Anonymkode: 347d0...5a1

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner får vel akkurat like mange matcher som menn, siden det jo er en av hver i hver match...? 

Joda, men jeg tror en kvinne matcher (eller crusher heter det vel på happn) med flere av de hun trykker hjerte på, så sånn sett har hun fått flere matcher (eller folk som har prøvd å matche da). Hver gang jeg har trykket hjerte på en så har det vært crush, bortsett fra en gang og det er den eneste gangen jeg har sendt en charm. Så jeg sender mer enn gjerne en charm jeg, men trenger jo aldri gjøre det siden det alltid er crush.

Jeg har vært på i ca 10 mnd og fått over 500 charms, så over 10 i uka i snitt. Men var nok aller mest i starten, og mer sånn 3-4 i uka nå. Har jo noe med hvor mange nye folk man går forbi i hverdagen, så det vil jo avta noe på hjemstedet, mens det raser inn om man har den på når man reiser et nytt sted.

Skrevet
11 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg har vært på i ca 10 mnd og fått over 500 charms, så over 10 i uka i snitt. 

Så ikke vits å sende charms om man er mann med andre ord. 

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er jo at det er noen få menn som får alle matchene, mens mange kvinner får mange matcher. 

Anonymkode: 2813a...7fc

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei. Hvis du har ti menn og ti kvinner og alle ti mennene trykker hjerte på på alle kvinnene men kvinnene bare trykker hjerte på to eller tre av de mest attraktive mennene, så vil kvinnene ha ti matcher mens mennene totalt sett bare vil ha to eller tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...