AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Leter etter en veldig god tannelge i området rundt Mjøsa: Gjøvik, Brumunddal, Hamar, Elverum eller Lillehammer. Har alvorlige problemer med tennene, ikke bare et lite hull. Må ha noen som er god på type implantater/rotfyllinger/tenner på stift - rett og slett rehabilitering av et veldig nedslitt tannsett + også selvsagt tannlegeskrekk. Anonymkode: a0d21...c0f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Tannlege Kjelland i Elverum (Strandbygdvegen) er superflink og dessuten veldig hyggelig og tillitvekkende. Anonymkode: b0329...ec4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Tusen takk! Satt akkurat og googlet og fant dem, og kom på at jeg har fått dem anbefalt før! Anonymkode: a0d21...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Bare hyggelig! Lykke til Anonymkode: b0329...ec4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #5 Skrevet 12. mai 2017 Klarte endelig å bestille tannlegetime, men ikke hos dem i Elverum. Havnet hos Mjøstannlegene som virker veldig ålreite, selv om jeg ikke fikk den tannlegen jeg ville ha i første omgang. Jeg kan bytte om det ikke fungerer med den jeg har fått. To av tannlegene der har ventelister, noe som lover godt. Har foreløpig bare tatt bilde. Må få et overslag på pris og så søke støtte hos NAV da jeg er uføretrygdet og har for lav inntekt til å finansiere dette her selv. Tannlegen sier jeg må trekke 7 ødelagte tenner og få 2 implantater eller 2 proteser. Noen som har erfaring med delprotese eller sånn implantat der man har flere tenner på èn skrue? TS Anonymkode: 10fec...3df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå