jukkapalme Skrevet 14. oktober 2016 #21 Skrevet 14. oktober 2016 Ring veterinærvakta!!! At du ikke har tid er piss, da avlyser du andre avtaler for kattens skyld. Hvis du jobber jobber du neppe 24 timer heller. Mange veterinærkontor er også behjelpelige med nedbetalingsordning om det er noe akutt som haster å få behandlet. God bedring til pusen
Tvist Skrevet 15. oktober 2016 #22 Skrevet 15. oktober 2016 8 timer siden, Kittykat skrev: Du skulle ikke ha ventet flere dager med å dra til dyrlegen. Uansett om det er hverdag eller helg, så er vel katten din verdt summen? Har selv 2 katter og hvis de en gang blir syke, skadet eller hva, så bryr jeg meg ikke om pengene. Jeg mener ikke at du ikke bryr deg om katten din, så misforstå meg rett her. Det har mest sannsynlig blitt en infeksjon i såret eller så er det en annen årsak. Jeg hadde ikke ventet med å dra til dyrlegen jeg da. Jeg hadde vært såpass "hysterisk" at jeg hadde dratt til dyrlegen med en gang. Datteren vår hadde en hamster som fikk et sår en gang og da ville samboeren vente til mandagen ( vi oppdaget såret natt til lørdagen). Jeg fikk utrolig dårlig samvittighet og skyldsfølelse fordi vi ikke dro med en gang. Og det hadde vært tidoblet hvis det hadde vært en av kattene. Men i dette tilfellet så ville jeg faktisk dratt til dyrlegen før mandag pga infeksjon i såret. Vi i denne tråden kan ikke vite om dette er acne eller noe annet. Dette er det bare dyrlegen som kan gi et 100% svar på. Hvis jeg hadde ringt dyrlegevakten her, og beskrevet det TS skriver, hadde de sannsynligvis bedt meg om å se det an, og vente til mandag. Dvs de hadde ikke tatt imot meg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #23 Skrevet 15. oktober 2016 Høres ut som katteakne for meg. Rens det som har blitt til sår, og ta kontakt med veterinæren på mandag. Anonymkode: 4ee2b...fc8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå