Bertha Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Grrrrrrrrrrrr.....! :evil: Er så irritert *fnys* Har nettopp avsluttet en 4-timers lur på sofaen, og kan endelig begynne å fungere litt i dag. Joda, klokka er over 20 så det er jommen på tide. Endelig skulle jeg ha en fridag i dag, etter ukesvis med kav og mas på jobben, arbeid døgnet rundt og i helgene. Tirsdag 23/7 skulle være Bertha's "sove-lenge-og-bli-frisk-og-opplagt-igjen" dag. Den gang ei... *dobbelt-fnys* Her i borettslaget begynner morgen-kaffen å putre sånn cirka kl 06, og straks forskriftene tillater det så er det full fres med nyhetsdiskusjoner - ja det er fælt at han derre Ari har anlagt bart osv - vaffeloppskrifter og nupereller. Klokka er da 08. Og de samles ikke på samme sted, de gamle. Neida, de henger over verandakantene og skråler inn til hverandre. RETT UNDER MITT SOVEROMSVINDU. Arrrrrrgh.....!!! Greit nok for dem - de kan jo bare skru av høreapparatene når de vil ha fred og ro. Og når morgenritualet er over, så skal leilighetene shines opp for dagen. Det kan jo være at det kommer besøk! Frem med støvsugeren.... banke puter.... Og så er det fordundre meg lunch-tid og på'n igjen med siste nytt om Ari og Beckham. FREMDELES UNDER MITT SOVEROMSVINDU :evil: Da ga jeg opp. Sikkert på tide også. Hadde kastet bort en fin, solfylt formiddag på å forbanne alt som er gammelt og møllspist. Deretter har jeg gått og surret en hel ettermiddag med to kryss i øya. Lagt planer om hvordan jeg skulle ta hevn en sen pensjonistkveldstime (etter Dagsrevyen) og begynne å banke MINE puter. Men dovenheten i meg vant. Ikke særlig pent av meg heller å tenke slik... Heldigvis, i morgen er det andre boller. Da skal jeg på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 Hehe, sånn har jeg det også iblant. Bor på internat med studenter som ikke kan finne noe annet å gjøre i helger, fridager og ferie enn å drikke seg dritings, og så stå og gape og skrike til hverandre og holde et helvetes spetakkel til alle døgnets tider. På natta har en jo lov til å si fra at nå er det veldig bråkete, fint hvis dere kan flytte festen til et annet sted. Men det er jo veldig enkelt og da, med fulle folk som har glemt alt som heter folkeskikk... Men jeg tenker som så at det er enten dette, eller så kan jeg flytte og betale mer i husleie..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2002 Vel, jeg har jo forståelse for at det kan bli støyende i et studentmiljø - der SKAL det jo være livat! *mimrer tilbake til studietiden* Men min blokk er som Bakvendtland: Dødt som en kirkegård kveldstid, og et lurveleven grytidlig om morgenen. Som vi sier det på Sørlandet: Æ blir gal !! Hjelper det å ruse seg på pærebrus, mon tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #4 Del Skrevet 26. juli 2002 Det er verdt et forsøk. Kelner, et par liter pærebrus her takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2002 *burp!* ... Ssch-Sschal si det schwinger nå, gett Øøhyy - du der med gåssschtolen: Gå og vogg! Jeg er massche bedre enn deg til å schtøvschuge, forståss. (Hæh, støvsuge - jeg?? Kan noen vennligst sørge for å låse meg inne et sted på ubestemt tid?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå