Z.Z Skrevet 14. oktober 2016 #21 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Ikke humor, tror du? Bare elendig humor fra fiktiv mentalt såret soldat i utallige kriger som påstås å være fra den regulære amerikanske hæren. Kriger som aldri skulle funnet sted. Jeg ler rått.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #22 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, Lanista1984 skrev: Ikke humor, tror du? Humor? Ser ikke et eneste lite snev av humor i tråden din. Hva er morsomt? Anonymkode: 29030...c52 1
Lanista1984 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #23 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, Z.Z skrev: Bare elendig humor fra fiktiv mentalt såret soldat i utallige kriger som påstås å være fra den regulære amerikanske hæren. Kriger som aldri skulle funnet sted. Jeg ler rått. Wow. Det var mange ord.
Z.Z Skrevet 14. oktober 2016 #24 Skrevet 14. oktober 2016 41 minutter siden, Lanista1984 skrev: Wow. Det var mange ord. Nå skal jeg si en siste ting min venn. Våre, og eventuelt dine innbilte eskapader i utenlandske kriger har vært en fiasko og fullstendig forgjeves. Situasjonen er verre enn noen gang og jeg støtter på ingen måte norske soldater i utlandet som utruster rebeller som en forlengelse av krigene. Det er for helvete slutt nå!
Lanista1984 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #25 Skrevet 14. oktober 2016 35 minutter siden, Z.Z skrev: Nå skal jeg si en siste ting min venn. Våre, og eventuelt dine innbilte eskapader i utenlandske kriger har vært en fiasko og fullstendig forgjeves. Situasjonen er verre enn noen gang og jeg støtter på ingen måte norske soldater i utlandet som utruster rebeller som en forlengelse av krigene. Det er for helvete slutt nå! Du vet ingenting.
Lanista1984 Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #26 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, Z.Z skrev: Nå skal jeg si en siste ting min venn. Våre, og eventuelt dine innbilte eskapader i utenlandske kriger har vært en fiasko og fullstendig forgjeves. Situasjonen er verre enn noen gang og jeg støtter på ingen måte norske soldater i utlandet som utruster rebeller som en forlengelse av krigene. Det er for helvete slutt nå! Du er så forferdelig mot de som har sett og har opplevd det ingen burde ha sett. Jeg vil ikke gå inn i detaljer nå. Men du er så utrolig dårlig. Du burde forstå hva "de som har vært der" har opplevd. Og skjønne at du burde si noe annet. Eller du kanskje ikke forstår hva krig betyr uten at det en dag står på døra di med... med alt jeg ikke skal si.
Z.Z Skrevet 14. oktober 2016 #27 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) 11 minutter siden, Lanista1984 skrev: Du er så forferdelig mot de som har sett og har opplevd det ingen burde ha sett. Jeg vil ikke gå inn i detaljer nå. Men du er så utrolig dårlig. Du burde forstå hva "de som har vært der" har opplevd. Og skjønne at du burde si noe annet. Eller du kanskje ikke forstår hva krig betyr uten at det en dag står på døra di med... med alt jeg ikke skal si. Det tok litt tid for å ombestemme ditt svar ser jeg. Jeg vet alt om krig og vil ikke ha det hit til lands. Du er med på å skape en slik konflikt for Europa i fremtiden, og det har allerede kostet dyrt med terror, immigranter og enorme økonomiske konstnader, for å ikke snakke om alle andre liv som har gått tapt i denne fullstendig meningsløse krigen mot terror. Så bare glem at jeg synes synd på deg. Endret 14. oktober 2016 av Z.Z
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #28 Skrevet 14. oktober 2016 http://www.military.com/video/specialties-and-personnel/veterans/special-forces-poser-called-out-by-military/4552879669001 Anonymkode: 418ff...6ca
Lanista1984 Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter #29 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Jeg hadde 15,2 i promille i går. Kan noen vær så snill og slette meg? Tenk på noe annet som er kjipere enn meg - som dette Endret 15. oktober 2016 av Lanista1984
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #30 Skrevet 15. oktober 2016 3 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg hadde 15,2 i promille i går. Kan noen vær så snill og slette meg? Anonymkode: 29030...c52
Z.Z Skrevet 15. oktober 2016 #31 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, Lanista1984 skrev: Jeg hadde 15,2 i promille i går. Kan noen vær så snill og slette meg? Tenk på noe annet som er kjipere enn meg - som dette Ta det med ro, ingen grunn til å slette profilen. Du skrev ikke noe spesielt ille. Skulle gjerne sett en burkakledd kvinne som ditt nye profilbilde viser med 15,2 i promille sjangle i gatene, men det er vel i overkant å forvente både med tanke på alkoholforbud og dødelighet ved et slik inntak. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå