Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #1 Del Skrevet 21. november 2004 er det noen her som har investert i det? har muligens tenkt å kjøpe en sånn som er manuell og ikke datastyrt. har noen en og blir man fort lei den? som med romaskin f.eks... noe jeg ble veldig fort lei av :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 21. november 2004 #2 Del Skrevet 21. november 2004 Mener du ellipsemaskin kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 Epileptisk maskin vil i alle fall ikkje eg ha! Men kunne godt tenkt meg ein elliptisk maskin viss me hadde hatt litt betre plass... Skulle tru ein vert like fort/seint lei av ein slik som av ein ergometersykkel, til dømes... For min eigen del kan eg nok sykle/gå lengre enn eg kan ro utan å bli lei... Kanskje du skal gå på eit senter og prøve ein slik maskin nokre gonger før du kjøper ein til heimebruk...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har ellipsemaskin og er veldig fornøyd. Hadde ergometersykkel først, men den gikk i stykker. Føler jeg får trent mer av kroppen på ellipsemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg trodde helt seriøst at det het epileptisk maskin :oops: Vel, har prøvd en sånn, flere ganger..og må da være utrolig kjekt i forhold til en del andre treningsaparater siden denne trener hele kroppen og ikke skal være så belastende... Tror jeg skal gi meg selv en liten..nei jeg mener STOR julegave jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 24. november 2004 #7 Del Skrevet 24. november 2004 hehe. viste nettopp innlegget til en kamerat som har epilepsi. han lurte på om det kanskje var han du ønsket deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå