Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #261 Del Skrevet 2. november 2016 mangler bare 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2016 #262 Del Skrevet 2. november 2016 @Dr. A. Kula har gjort seg fortjent til en pris for å bedre kgernes regneferdigheter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #263 Del Skrevet 2. november 2016 Nå er det 10 likes Hvem tar neste tall? Anonymkode: ad618...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 2. november 2016 #264 Del Skrevet 2. november 2016 13 minutter siden, minister-mio skrev: 37 38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2016 #265 Del Skrevet 2. november 2016 Wow! 13 minutter. Ny rekord igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 2. november 2016 #266 Del Skrevet 2. november 2016 Rimelig effektiv måte og samle likes på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #267 Del Skrevet 2. november 2016 Kun 2 likes mangler nå Det kan bli en ny rekord! Anonymkode: ad618...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #268 Del Skrevet 2. november 2016 7 minutter siden, Melkebarten skrev: Rimelig effektiv måte og samle likes på. Det er bare en bi-effekt av denne tråden. Som jeg har påpekt før, målet var å lage en annerledes telling, og det må jeg (om jeg skal si det selv) si jeg har lykkes med. I motsetning til en del andre telletråder der man bare teller, blir det her i tråden tid til litt sosialt mellomsnakk, ettersom vi må "vekke" tråden mens likes kommer inn. Og som et resultat av sosialiseringen, får vi alle likes fordi vi er snille og hyggelige med hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 2. november 2016 #269 Del Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Det er bare en bi-effekt av denne tråden. Som jeg har påpekt før, målet var å lage en annerledes telling, og det må jeg (om jeg skal si det selv) si jeg har lykkes med. I motsetning til en del andre telletråder der man bare teller, blir det her i tråden tid til litt sosialt mellomsnakk, ettersom vi må "vekke" tråden mens likes kommer inn. Og som et resultat av sosialiseringen, får vi alle likes fordi vi er snille og hyggelige med hverandre. Det skal du ha, for tråden er veldig artig å følge med på, ikke bare tall som blir ramset opp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #270 Del Skrevet 2. november 2016 kom igjen! :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #271 Del Skrevet 2. november 2016 25 minutter siden, Melkebarten skrev: 38 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #272 Del Skrevet 2. november 2016 4 minutter siden, minister-mio skrev: 39 Nå mangler vi bare en telling før vi nok en gang runder helt ti-tall. Denne gangen er HI oppdatert @minister-mio 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #273 Del Skrevet 2. november 2016 Så fort som tellingen har begynt å gå nå, kan vi være i mål før vi starter på desember Anonymkode: ad618...7c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #274 Del Skrevet 2. november 2016 Bare to til Anonymkode: 773cc...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. november 2016 #275 Del Skrevet 2. november 2016 Bare en til nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 3. november 2016 #276 Del Skrevet 3. november 2016 5 timer siden, minister-mio skrev: 39 40 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 3. november 2016 #277 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) 6 minutter siden, Lou Salome skrev: 40 Johoo! Rundt tall og greier (jubler i egen tråd i tilfellet det er noe diskvalifiserende ved å smalltalke i ET EKTE tellende tall-siterings-innlegg (rundt tall!). God morgen til alle forresten. Endret 3. november 2016 av Lou Salome 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. november 2016 Forfatter #278 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, Lou Salome skrev: 40 Vi jubler med @Lou Salome for at tellingen runder nok et 10-tall. Dette liker vi. 1 time siden, Lou Salome skrev: Johoo! Rundt tall og greier (jubler i egen tråd i tilfellet det er noe diskvalifiserende ved å smalltalke i ET EKTE tellende tall-siterings-innlegg (rundt tall!). God morgen til alle forresten. Det er ikke spesifisert at det tellende innlegget (ka-tjing) kun skal inneholde sitering, men det er en grei praksis. Vi trenger noen ekstra innlegg i tråden for å holde liv i den. Har du link til feire-tråden, eller mente du (som jeg tror) innlegget (over). HI er oppdatert og der finner du reglene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. november 2016 #279 Del Skrevet 3. november 2016 Liker liker liker @Lou Salome sitt 40- tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 3. november 2016 #280 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Vi jubler med @Lou Salome for at tellingen runder nok et 10-tall. Dette liker vi. Det er ikke spesifisert at det tellende innlegget (ka-tjing) kun skal inneholde sitering, men det er en grei praksis. Vi trenger noen ekstra innlegg i tråden for å holde liv i den. Har du link til feire-tråden, eller mente du (som jeg tror) innlegget (over). HI er oppdatert og der finner du reglene Mente innlegget, ikke egen tråd. Ka-tjing, mener du "pling"? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå