Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

7 minutter siden, Melkebarten skrev:

Rimelig effektiv måte og samle likes på. 

Det er bare en bi-effekt av denne tråden. Som jeg har påpekt før, målet var å lage en annerledes telling, og det må jeg (om jeg skal si det selv) si jeg har lykkes med. I motsetning til en del andre telletråder der man bare teller, blir det her i tråden tid til litt sosialt mellomsnakk, ettersom vi må "vekke" tråden mens likes kommer inn.

Og som et resultat av sosialiseringen, får vi alle likes fordi vi er snille og hyggelige med hverandre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Det er bare en bi-effekt av denne tråden. Som jeg har påpekt før, målet var å lage en annerledes telling, og det må jeg (om jeg skal si det selv) si jeg har lykkes med. I motsetning til en del andre telletråder der man bare teller, blir det her i tråden tid til litt sosialt mellomsnakk, ettersom vi må "vekke" tråden mens likes kommer inn.

Og som et resultat av sosialiseringen, får vi alle likes fordi vi er snille og hyggelige med hverandre.

Det skal du ha, for tråden er veldig artig å følge med på, ikke bare tall som blir ramset opp

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minister-mio skrev:

39

Nå mangler vi bare en telling før vi nok en gang runder helt ti-tall.

Denne gangen er HI oppdatert @minister-mio

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort som tellingen har begynt å gå nå, kan vi være i mål før vi starter på desember :)

Anonymkode: ad618...7c8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Lou Salome skrev:

40

Johoo! Rundt tall og greier (jubler i egen tråd i tilfellet det er noe diskvalifiserende ved å smalltalke i ET EKTE tellende tall-siterings-innlegg (rundt tall!).

God morgen til alle forresten.

Endret av Lou Salome
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lou Salome skrev:

40

:hoppendeglad: Vi jubler med @Lou Salome for at tellingen runder nok et 10-tall. Dette liker vi.

1 time siden, Lou Salome skrev:

Johoo! Rundt tall og greier (jubler i egen tråd i tilfellet det er noe diskvalifiserende ved å smalltalke i ET EKTE tellende tall-siterings-innlegg (rundt tall!).

God morgen til alle forresten.

Det er ikke spesifisert at det tellende innlegget (ka-tjing) kun skal inneholde sitering, men det er en grei praksis.

Vi trenger noen ekstra innlegg i tråden for å holde liv i den. 

Har du link til feire-tråden, eller mente du (som jeg tror) innlegget (over).

HI er oppdatert og der finner du reglene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

:hoppendeglad: Vi jubler med @Lou Salome for at tellingen runder nok et 10-tall. Dette liker vi.

Det er ikke spesifisert at det tellende innlegget (ka-tjing) kun skal inneholde sitering, men det er en grei praksis.

Vi trenger noen ekstra innlegg i tråden for å holde liv i den. 

Har du link til feire-tråden, eller mente du (som jeg tror) innlegget (over).

HI er oppdatert og der finner du reglene 

Mente innlegget, ikke egen tråd. Ka-tjing, mener du "pling"? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...