Dr. A. Kula Skrevet 1. november 2016 Forfatter #181 Del Skrevet 1. november 2016 13 minutter siden, Law skrev: 25 Da ble det @Law som ble neste teller og nå er vi kommer en fjerdedel på vei. Må sende en varm hilsen til AB (f2e60...fda) som gjorde sitt beste for at @Bossa Nova skulle bli neste teller. Desverre for sistnevnte ble ikke reglene etterkommet og tellingen ble underkjent. Men du er hjertelig velkommen til å like og bidra i tellingen ved neste anledning. I mellomtiden kan du lese over reglene i HI, slik at du ikke gjør samme feilen igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 1. november 2016 #182 Del Skrevet 1. november 2016 7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Da ble det @Law som ble neste teller og nå er vi kommer en fjerdedel på vei. Må sende en varm hilsen til AB (f2e60...fda) som gjorde sitt beste for at @Bossa Nova skulle bli neste teller. Desverre for sistnevnte ble ikke reglene etterkommet og tellingen ble underkjent. Men du er hjertelig velkommen til å like og bidra i tellingen ved neste anledning. I mellomtiden kan du lese over reglene i HI, slik at du ikke gjør samme feilen igjen. Ups, sorry. Jeg er en sånn som ikke leser bruksanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. november 2016 Forfatter #183 Del Skrevet 1. november 2016 3 minutter siden, Bossa Nova skrev: Ups, sorry. Jeg er en sånn som ikke leser bruksanvisningen. Det er helt greit det. Men da må man også tåle å måtte gjøre ting om igjen. Men jeg ser du tar det med et smil og godt humør. Og det er en god egenskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #184 Del Skrevet 1. november 2016 Nummer 179 behøver fremdeles ett par likes.... Anonymkode: a1ba1...7e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 1. november 2016 #185 Del Skrevet 1. november 2016 Liker denne tråden jeg! Spennende 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy_Face Skrevet 1. november 2016 #186 Del Skrevet 1. november 2016 1 time siden, Law skrev: 25 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #187 Del Skrevet 1. november 2016 57 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Da ble det @Law som ble neste teller og nå er vi kommer en fjerdedel på vei. Må sende en varm hilsen til AB (f2e60...fda) som gjorde sitt beste for at @Bossa Nova skulle bli neste teller. Desverre for sistnevnte ble ikke reglene etterkommet og tellingen ble underkjent. Men du er hjertelig velkommen til å like og bidra i tellingen ved neste anledning. I mellomtiden kan du lese over reglene i HI, slik at du ikke gjør samme feilen igjen. Tusen takk Nå går det virkelig unna med tellingen, og jeg er sikker på at tråden er i mål før julaften Anonymkode: ad618...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. november 2016 Forfatter #188 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) 9 minutter siden, Happy_Face skrev: 26 Da var @Happy_Face tilbake i førersete, og jeg må nok en gang oppdatere HI. Rekker jeg det før neste tall er på plass? Japp, oppdatert, (regler) Endret 1. november 2016 av Dr. A. Kula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. november 2016 #189 Del Skrevet 1. november 2016 2 timer siden, Happy_Face skrev: 26 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #190 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) 8 timer siden, minister-mio skrev: 27 Jammen var ikke tellingen gått videre uten at jeg fikk det med meg. Og likingen gjør at neste tall allerede er klart til å telles. Endret 2. november 2016 av Dr. A. Kula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. november 2016 #191 Del Skrevet 2. november 2016 7 timer siden, minister-mio skrev: 27 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #192 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) 31 minutter siden, Bossa Nova skrev: 28 Nytt tall og ny teller. Vi ønsker velkommen til @Bossa Nova som teller denne gang, etter at regelboka denne gangen ble fulgt til punkt og prikke. Endret 2. november 2016 av Dr. A. Kula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #193 Del Skrevet 2. november 2016 3 timer siden, Bossa Nova skrev: 28 29 Anonymkode: ad618...7c8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #194 Del Skrevet 2. november 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: 29 Anonymkode: ad618...7c8 Da ønsker vi AB (ad618...7c8) tilbake som teller ettersom tellinnging nå har nådd tallet 29. Dette liker vi, og vi liker i vei. Husk regelverket i HI: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #195 Del Skrevet 2. november 2016 Det går unna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #196 Del Skrevet 2. november 2016 Nå mangler bare en like før vi atter en gang kan gjøre endring også på ti-tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #197 Del Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Nå mangler bare en like før vi atter en gang kan gjøre endring også på ti-tallet. frustrerende å ha brukt opp sin >.< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #198 Del Skrevet 2. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 29 Anonymkode: ad618...7c8 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 Forfatter #199 Del Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: 30 Godkjent. Håper frustrasjonen nå kan legges til sides, og erstattes av likandes brukere her inne. Benytter anledningen til å takke for fine ord i en annen tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #200 Del Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Godkjent. Håper frustrasjonen nå kan legges til sides, og erstattes av likandes brukere her inne. Benytter anledningen til å takke for fine ord i en annen tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå