Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #701 Del Skrevet 8. november 2016 ...men da må minst ti personer komme innom og bidra kontinuerlig da? Hvis det er rett, så tar dette tid, men er det da meningen å småprate litt innimellom...eller skal det kun være tall her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. november 2016 #702 Del Skrevet 8. november 2016 Småprat er tillatt, mens vi venter på neste tall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. november 2016 #703 Del Skrevet 8. november 2016 21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men da må minst ti personer komme innom og bidra kontinuerlig da? Hvis det er rett, så tar dette tid, men er det da meningen å småprate litt innimellom...eller skal det kun være tall her? Joda, det tok en stund da tråden var ny, men nå går det rimelig raskt. Eller... kanskje ikke så veldig raskt sammenlignet med andre telletråder riktignok. Men jeg stikker innom med jevne mellomrom og avleverer likes når jeg har tid, og telinga går jevnt fremover, om ikke så veldig fort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 8. november 2016 #704 Del Skrevet 8. november 2016 25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men da må minst ti personer komme innom og bidra kontinuerlig da? Hvis det er rett, så tar dette tid, men er det da meningen å småprate litt innimellom...eller skal det kun være tall her? Småprat og telling er lov 😊 kanskje du klarer neste tall? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #705 Del Skrevet 8. november 2016 Takk for tilbakemelding. Jeg får sitte her og prate litt med meg selv innimellom da. *prateprate* Mhm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. november 2016 #706 Del Skrevet 8. november 2016 Det stopper ofte opp på åtte likes syns jeg.... lurer på om det gjør det nå også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 Forfatter #707 Del Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk for tilbakemelding. Jeg får sitte her og prate litt med meg selv innimellom da. *prateprate* Mhm. Så kjekt å se deg også da, Snart tid for nytt tall, men det minker på anledningene. Under ti tall igjen til vi er i mål. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #708 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Åhh...har vi et "tak" allerede nå? Det var en kort lek gitt. --- ...men det hundretallet kan vel forskyves oppover, kan det ikke? Endret 8. november 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. november 2016 #709 Del Skrevet 8. november 2016 venteventeventespent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #710 Del Skrevet 8. november 2016 spentespentespentevent ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 Forfatter #711 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...har vi et "tak" allerede nå? Det var en kort lek gitt. Om du skynter deg, siterer du Rulle sitt innlegg med 92, sjekker at det har 10 (hvilket det hadde nettopp) skriver selv inn 93, og du er en teller (forutsatt ingen kom deg i forkjøpet Endret 8. november 2016 av Dr. A. Kula Link til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #712 Del Skrevet 8. november 2016 2 timer siden, Rumle skrev: 92 NITTITRE! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. november 2016 Forfatter #713 Del Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: NITTITRE! Se der ja! Det var jo ikke vanskeligere. Du er herved offisielt en gjeldende teller i denne telletråden også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. november 2016 #714 Del Skrevet 8. november 2016 Det ble snakk om at Dr. A. Kula får æren av å ta 100 tror jeg, er det allmenn enighet om det eller var det bare et forslag? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #715 Del Skrevet 8. november 2016 Åhh, nå ble jeg så glad at jeg bare må ha det uuut! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 8. november 2016 #716 Del Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Nimorna skrev: Det ble snakk om at Dr. A. Kula får æren av å ta 100 tror jeg, er det allmenn enighet om det eller var det bare et forslag? Det er jeg HELT enig i 😊😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. november 2016 #717 Del Skrevet 8. november 2016 Gang på gang til tråden er lang vil vi like og telle, styre og stelle. Helt frem til hundre! Det må vi beundre. Og feire med en skål når vi havner i mål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2016 #718 Del Skrevet 8. november 2016 Men jeg liker å tenke litt langsiktig; når hundretallet synes....hva skjer da? Telle videre som om intet har skjedd, eller begynne på en ny "hundrings"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 8. november 2016 #719 Del Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Men jeg liker å tenke litt langsiktig; når hundretallet synes....hva skjer da? Telle videre som om intet har skjedd, eller begynne på en ny "hundrings"? Da er jo målet nådd 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 8. november 2016 #720 Del Skrevet 8. november 2016 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Men jeg liker å tenke litt langsiktig; når hundretallet synes....hva skjer da? Telle videre som om intet har skjedd, eller begynne på en ny "hundrings"? Det legges planer om en adventstråd Og kanskje en abstinens-tråd før det? Noe blir det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå