Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes

Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Nå mangler kun 2 likes på innlegg nr 276, før dere kan telle videre :)

Anonymkode: cbcbd...ceb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lou Salome skrev:

Mente innlegget, ikke egen tråd. Ka-tjing, mener du "pling"? :)

Nei, ikke som i pling. Som i en trommeslagers Ka-tjing til en stand-up komikers dårlige (?) vits for å understreke morsomheter. Brukes av Børge Lund i Lunch.

* tellende innlegg *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har alle de ivrige tellerne blitt av?

Anonymkode: 287ce...c7b

De ligger og sover, er ute til lunsj eller gjør et eller annet annet spennende.

De er nok snart på plass igjen :)

Anonymkode: cbcbd...ceb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Terracotta

Holder meg til å kommentere i separat innlegg. Føler jeg stadig vekk har "flaks" og kommer inn her når forrige har 9 likes.

Jeg liker denne tråden. Det er en skikkelig hyggelig telletråd. Bra initiativ, @Dr. A. Kula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Terracotta skrev:

41

Da er overstående gjeldende tall.

1 minutt siden, Rumle skrev:

Litt for seint ute der visst :) 

Bedre lykke neste gang. Du har allerede bidratt og det setter vi pris på, og du er hjertelig velkommen igjen.

1 minutt siden, Terracotta skrev:

Holder meg til å kommentere i separat innlegg. Føler jeg stadig vekk har "flaks" og kommer inn her når forrige har 9 likes.

Jeg liker denne tråden. Det er en skikkelig hyggelig telletråd. Bra initiativ, @Dr. A. Kula!

Flaks er lov.

Plutselig tok denne tråden av. Litt surmuling i starten på at det var en egotripp for å skaffe egne likes, men føler jeg har fått forklart og bevist at så ikke er tilfelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, ikke som i pling. Som i en trommeslagers Ka-tjing til en stand-up komikers dårlige (?) vits for å understreke morsomheter. Brukes av Børge Lund i Lunch.

* tellende innlegg *

Åh. Mitt alter ego, kapitalisten, trodde ka-tjing betød penger i kassa (gammelt kasseapparat når de dro i spaken for å åpne skuffen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Bossa Nova skrev:

42

Vi nærmer oss halvveis i tråden, eller halv-tress, som jeg har diskutert det som med @Testosteron. Bidraget oppfyller regelkravene, og er dermed offisielt godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like mye aktivitet i dag. Ser ut som denne tråden er mer populær i de senne nattetimer :laugh:

Anonymkode: f2e60...fda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke like mye aktivitet i dag. Ser ut som denne tråden er mer populær i de senne nattetimer :laugh:

Ha, det er jo racerfart sammenlignet med de første dagene, tok 9 dager å telle til 10 jo! Akkurat på dagtid er vel de fleste på jobb eller har annet å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lou Salome skrev:

Ha, det er jo racerfart sammenlignet med de første dagene, tok 9 dager å telle til 10 jo! Akkurat på dagtid er vel de fleste på jobb eller har annet å gjøre.

Det er sant. Men jobb? pff... Det handler om prioriteringer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna! :heks: president alien 1984 spy password submarine espionage counter-terrorism

Anonymkode: a1ba1...7e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...