Gjest Ukjenten Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Hei! Jeg har kastet opp nå i tre døgn. Jeg har ikke diare, magesmerter, feber eller noe lignende. Kaster opp kun når jeg spiser/drikker, og slutter ikke før magen har blitt tømt på den måten. Hva bør jeg gjøre? Begynner å bli slapp og sliten ettersom kroppen ikke får i seg det den trenger... Hva kan det være?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Aner ikke hva det kan være, men jeg vet hva du bør gjøre med det: Dra til legen. Anonymkode: f07c2...760
Gjest Ukjenten Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aner ikke hva det kan være, men jeg vet hva du bør gjøre med det: Dra til legen. Anonymkode: f07c2...760 Drar selvfølgelig til legen om jeg ikke blir bedre, men tenkte å høre her inne om noen har opplevd noe lignende eller vet hva det kan være.
lillesky Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen lillesky (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå