Gå til innhold

Sexleketøy for par

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

noen som har erfaring med sexleketøy for par (og i grunn som jeg kan bruke alene også (kvinne) ) ?

Inne å leter på kondomeriet sine nettsider, men det er jo så mye ..

Anonymkode: 70b1c...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo alt an på hva dere tenner på. Men husk at det finnes mange andre norske seriøse butikker for sexleketøy🙂 Google sexlekety og se hva som dukker opp..

Anonymkode: dbede...354

Skrevet

Jeg har hørt mye godt om We-vibe, men ikke fått prøvd den selv enda :)

Skrevet

We-vibe er fin, men for meg føles den for "lang" og må holdes på plass for at den ikke skal bevege på seg. Har ikke brukt den alene så kan ikke si noe om det..

• Liker 1
Skrevet

DADDY FRA OXBALLS skal bestilles. Lei kondom og dame på pille?! Skal bli moro kombinert med en kraftig vibrator. Hun gleder seg.

Anonymkode: bbe25...c8e

Gjest Coolaid
Skrevet

Vi bruker denne mye og har stor glede av den. Og absolutt gøy fordi jeg har fjernkontrollen . Kan brukes både hjemme og ute, inni henne eller for å stimulere klitoris. Anbefales :) 

Skrevet

Jeg og dama har hver vår vibrator som er veldig lik Hitachi Magic Wand. bare en billigre modell som også går på 220v.

Den bruker vi sammen på oss selv. På hverandre eller hver for oss. 

Prøvd mye rart gjennom årene. Men det er egentlig bare denne som funker. Jeg må ha noe over. F.eks en truse, boxer, bukse osv. Da den er for intens rett på penishodet. Da har jeg også noe jeg kan komme i og slenge til vask. Så slipper jeg noe søl osv. 

Anbefales virkelig for andre par. Denne koster rundt 100-lappen ferdig frankert hjem i postkassen. Sort til meg og rosa til dama. 

Anonymkode: 41f50...c46

Skrevet

Penisring!  Helst den typen med vibrasjon.  You will NOT regret! 

Anonymkode: 57db1...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...