AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Hei! I februar(!!) dro jeg til legen med en vond føflekk i ansiktet, han henviste meg videre til kirurgisk/hudklinikken (husker ikke helt..) Har ikke hørt noe, men nå klør den og ansiktet er varmt på den siden føflekken er. Vet noen hvor lenge det er vanlig å vente på time? Tusen takk for svar, vil ikke virke så påtrengende Anonymkode: b945c...ac0
Gummibjørn Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor fjernet ikke fastlegen din føflekken med en gang? Syns du har ventet lenge...
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Hei! TS her :-D Fordi den er i ansiktet (mtp. arr, ikke at jeg bryr meg om akkurat dette), og han anså det kanskje ikke som noe som hastet. Leste et sted at det var over ett par års ventetid, men om den faktisk er ondartet så er jo dette farlig?? Skjønner ingenting, vet ikke hvor jeg skal ringe heller. Takk for svar :-D Anonymkode: b945c...ac0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Få ny time hos legen din eller finn en privat klinikk som kan fjerne den. Anonymkode: 3ec30...96f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå