AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Del Skrevet 13. oktober 2016 jeg er sykemeldt, å har vært det i snart et år. skal over på AAP å alt det der. jeg går snart på veggen her! hva skal jeg finne på om dagene? alle er jo på jobb. jeg strikker en hel haug, men begynner å bli dyrt å jeg begynner å gå litt lei. jeg ser på serier, har mine rutiner med å gå på butikken, rydde hjemme osv. jeg kan ikke gå turer på mer en 10-15 min på grunn av skade så begrenset hvor mye tid jeg kan bruke på noe sånt. hva ville dere funnet på om dere gikk hjemme sånn? jeg har ikke god råd så det å bruke masse penger på noe er ikke aktuelt. drar til kjæresten min ca annenhver helg (eller han kommer hit) men jeg er ikke der i ukene fordi han bor langt uti gokk å jeg ikke har nettverk der enda å da blir det jo mer kjedelig en å være her Anonymkode: 3dcec...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Del Skrevet 13. oktober 2016 Lese bøker, ta et språkkurs, eksperimentere med mat om du kan det. Lære å tegne/male. Anonymkode: 3a43b...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 13. oktober 2016 #3 Del Skrevet 13. oktober 2016 Pusse opp noe, skrive, tegne, male, lage all slags mat bunnen av (musli, knekkebrød, bakst, sauser), pokemon go, lage diy prosjekter fra pinterest, lære deg noe nytt (språk, trening, filosofi, photoshop), skriv en roman, start en youtube-kanal, sy deg en kjole, lag julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Del Skrevet 16. oktober 2016 Har du bibliotek i nærheten, hvor du kan låne bøker, filmer og sånn? Er du aktiv på noen andre debatt-forum / sosiale medier? Kanskje du finner noe du har interesse for, og som du kan skrive om? Kanskje skrive om ting du kan noe om hos Wikipedia. Begynne med BookCrossing eller lignende. Eller You Gov - og lignende nettsider for spørreundersøkelser - hvor man kan tjene poeng. Anonymkode: e8f7a...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Del Skrevet 17. oktober 2016 Bli frivilig?Da tilpasser du selv hva du kan gjøre og hvor ofte. Anonymkode: 9908f...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Del Skrevet 19. oktober 2016 Er det noen emner du ønsker å lære mer om? Bruk tiden du har nå til å søke opp på nett, låne bøker på biblioteket og fordype deg i noe. Hva med å lære deg sjakk eller et annet spill? Da har du noe å gjøre i timesvis. Ellers vil jeg anbefale Ted talks (søk opp på YouTube). Planlegg julegavekjøp, lag lister over forskjellige ting du trenger oversikt over, om det er middagsplaner eller bursdager eller hva det måtte være. Pakk deg godt inn, ta med deg et pledd og sett deg på en benk eller en cafe og betrakt menneskene som går forbi. Mediter. Anonymkode: aa2b2...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7 Del Skrevet 19. oktober 2016 cracked.com Khan Academy, eller lignende Boredpanda.com Anonymkode: e8f7a...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Del Skrevet 20. oktober 2016 du kan prøve å jobbe litt? Anonymkode: 690ba...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Del Skrevet 20. oktober 2016 Det må da finnes en haug med jobber du kan gjøre?? Når du klarer å strikke masse, så klarer du vel å sitte på et kontor f.eks? Helt sykt at staten slenger penger etter folk som tydeligvis ikke gidder. Anonymkode: 81a6b...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå