AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har brukt Cerazette i mange år og har vært fornøyd med det. Flere ganger i løpet av disse årene har jeg glemt å ta fra 1-3 piller, men har fortsatt med dem og ikke blitt gravid. Jeg har hatt få og sjeldne blødninger når jeg har gått på disse, men har jeg glemt dem opptil 3 dager, så har det kommet en liten blødning. Jeg klarte å glemme dem igjen nå over noen dager og nå tenkte jeg at da tar jeg ikke flere nå og venter til jeg får blødning, slik at jeg starter igjen da. MEN.... det kommer ingen blødning nå. Det kjennes ut som murring/svake menssmerter nederst i magen, men det kommer ikke noe blod. Nå har jeg ikke tatt Cerazetten på 5-6 dager (har ikke hatt sex disse dagene selvfølgelig) og fortsatt ikke noe. Er det andre som har opplevd dette? På grunn av at jeg har en tendens til å "glemme" dette, så har jeg fått time for å sette inn spiral. Jeg håper virkelig ikke jeg har klart å bli gravid i mellomtiden :-( Anonymkode: 51f06...a5d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg fikk ikke menstruasjon i det hele tatt jeg mens jeg gikk på cerazette Anonymkode: 1bffe...881
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Etter at jeg sluttet på cerazette, har mensen vært forsinket opptil en uke hver gang. De tuller med syklusen din. Det er et år siden jeg sluttet på de, og fortsatt er den en uke forsinket hver gang. Men murringen i magen kommer til "rett" tid, og varer til jeg har fått og blitt ferdig med mensen. Anonymkode: 3bf72...7e7
Ferny Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg hadde hormonkluss lenge etter at jeg sluttet på Cerazette, bare motsatt... at jeg blødde hele tiden. Dro til gynekolog og fikk noen piller for å "restarte" systemet, og det fungerte fint. I ditt tilfelle (siden du ikke er plaget med blødninger), så hadde jeg nok avventet en stund og sett om ting ordnet seg etter en syklus eller to. Men først - jeg hadde tatt en graviditetstest ja! Du kan bli gravid når du har glemt piller selv om det har gått bra før.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Det er nok helt normalt at det blir tull med syklusen mens man er på Cerazette, og selv uten å ta pillen så sitter det fremdeles i kroppen. Ikke tenk så mye over det, er nok ingenting Anonymkode: 98919...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå