Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg kom på en ting til: formålsløs telling er typisk KG. La oss telle til hundretusen millioner, dere! Dødsgøy! :murvegg: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Margit Spat skrev:

Jeg kom på en ting til: formålsløs telling er typisk KG. La oss telle til hundretusen millioner, dere! Dødsgøy! :murvegg: 

Nei, la oss nå heller telle til hundretusen milliarder! 

Anonymkode: 2b8a4...16a

Gjest Margit Spat
Skrevet
5 timer siden, Leinica skrev:

- "Er blitt (uplanlagt) gravid - hva skal jeg gjøre"? "Synes tanken på abort virker så fæl..."

Oooh, ja! «Jeg er blitt gravid, selv om jeg går på prevensjon. Jeg er i et voldelig forhold med en utro forbryter, og jeg vil ikke ha barnet, men herreguuuud, jeg vil jo ikke ta abort heller, lizzm. Hvaaa skal jeg gjøre?» 

Altså: skal man tro folk her inne, så er alle prevensjonsmidler ekstremt upålitelige (neppe særlig mer enn 20-30% sikkerhet), og det er overraskende mange som er temmelig ukritiske i valg av far til sine barn. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Det som jeg synes er typisk KG er at mange brukere er negative til selve KG."Alt" er galt med kg, men allikevel er de her fortsatt;)

Jeg synes det er interessant å se hva slags usikkerhet som bor i folk, og de fleste får støtte selv om det dukker opp ett og annet såkalt troll.

Og råskapen som kommer frem, kan jeg til tider finne ganske så underholdende. Men også urovekkende noen ganger. Vi får innblikk i folks innerste tanker uten filter.

Skrevet

Blir tatt dødsseriøst hvis man prøver seg med en smått humoristisk bemerkning. Hæææææ hva mener du med deeeet??

Anonymkode: 210c5...70e

Skrevet

Folk som driver og rapporterer hverandre, over alt og ingenting.

Finnes det eneste tråd her på forumet, som det aldri har blitt skrevet "rapportert" i?

Anonymkode: cd9d8...a8a

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Må bare nevne en ting til: Den der Ronja-vitsen.

Skrevet

Når noen tar opp et problem i en tråd og det eneste noen svarer er: "hvorfor i alle dager er du sammen med denne mannen/kvinnen?".

Anonymkode: 2705f...5c9

Skrevet
1 time siden, Bossa Nova skrev:

Må bare nevne en ting til: Den der Ronja-vitsen.

Er den tråden enda aktiv?:daane:

Gjest Zeitgeist
Skrevet
19 minutter siden, Rose11 skrev:

Er den tråden enda aktiv?:daane:

Nå gikk jeg faktisk fem på og trodde innlegget ditt var seriøst ment. Men etter litt for mange sekunder tok jeg den. Langsom fart i hjernevindingene i dag. :fnise: 

Skrevet
7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Nå gikk jeg faktisk fem på og trodde innlegget ditt var seriøst ment. Men etter litt for mange sekunder tok jeg den. Langsom fart i hjernevindingene i dag. :fnise: 

Hva snakker du om?

Anonymkode: 68846...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...