AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg synes dette er typisk KG Har du problemer med kjæresten, så kommer hylekoret for å si "dump han!" Mhm, det er nok best å dumpe fyren så fort dere får litt problemer i forholdet. Forholdet må jo være perfekt til en hver tid. Er stemor, så får du kjeft uansett. Damned if you do, damned if you dont Sliter du med angst og depresjoner? Ja, da får du bare se å ta deg sammen. Skjerp deg og slutt å klag er kommentarer du kan få. Går du på NAV? Da er du bare en latsabb og snylter! Spiller ingen rolle om du er uføre eller hva grunnen er. Snylter er du. Hva synes du er typisk KG? Anonymkode: 2b8a4...16a 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Folk med XX antall brukere og som hele tiden sletter seg. Anonymkode: 7a5d2...120 7
Gumman87 Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Typisk KG er alt det du har nevnt nå + at det er bedre å spørre fremmede om man er gravid isteden for å kjøpe en graviditetstest! Har gjort det selv jeg altså 🙈🙈 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Å klage på svigerforeldre og stemor/barn. Og tro at vi er synske her inne. Endret 13. oktober 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Skadefryd. Som i tråden om Therese Johaug. Anonymkode: 29057...f86 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skadefryd. Som i tråden om Therese Johaug. Anonymkode: 29057...f86 Ta deg en bolle. Saken er en nyhetssak og gjelder noe så alvorlig som doping. Anonymkode: 7a5d2...120 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en bolle. Saken er en nyhetssak og gjelder noe så alvorlig som doping. Anonymkode: 7a5d2...120 Joda. Men det er mye skadefryd der. Anonymkode: 29057...f86 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda. Men det er mye skadefryd der. Anonymkode: 29057...f86 Ja, men det er ikke typisk KG. Typisk KG-skadefryd er mer å glede seg over at Fotballfrua har gjort en photoshoptabbe eller to. Anonymkode: 7a5d2...120 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det er ikke typisk KG. Typisk KG-skadefryd er mer å glede seg over at Fotballfrua har gjort en photoshoptabbe eller to. Anonymkode: 7a5d2...120 Jeg synes skadefryd er utbredt på KG generelt. Johaugtråden var bare et eksempel. Anonymkode: 29057...f86 4
Gjest Psychonaut Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 Alt som er typisk for kvinner er også typisk for KG: Overtro og alternativ medisin, sterke meninger om banale tema, motediagnoser som florerer, sterkt fokus på kjendiser og blogging, lite aktivitet når det gjelder vanskelige/kontroversielle politiske spørsmål (og et moderatorteam som gjør sitt beste for å holde det sånn), mye bitterhet og kravmentalitet overfor menn, mye uberettiget tro om at verden skylder en noe, lite humor, lite humør, mye personangrep, lett å ase folk opp her inne, mye baktalelse og sladder om andre brukere. KG rommer det meste av den kvinnelige tilstand.
LeilaS Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 Folk som skal kverulere og krangle i tråder De som ikke klarer å lese HI til ts ordentlig før de begynner å kjefte og smelle på ts uten grunn. Noen leser bare halve innlegget mens andre leser kun overskriften "Er jeg gravid?" Ja, for vi på KG er jo synske. Ta en test da Idiotiske trolletråder. Å alt det du sier ts. 2
Gjest Jacklost Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 Slike setninger "Slå opp med han" "Kjære deg" "Troll"
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 Manglende evne til å google. Eventuelt er det bare at man bor på KG og derfor ikke ser noen grunn til å bruke andre nettsider. Anonymkode: dde2d...8f4 2
Gjest Jacklost Skrevet 13. oktober 2016 #14 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Manglende evne til å google. Eventuelt er det bare at man bor på KG og derfor ikke ser noen grunn til å bruke andre nettsider. Anonymkode: dde2d...8f4 Latskap, er slik selv ofte
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 Man svarer uten å lese hovedinnlegget skikkelig. Hovedinnlegg: "Jeg trenger tips til mat som inneholder jern, noen som har tips? Ikke leverpostei, det liker jeg ikke" Første innlegg: "Spis leverpostei!" Anonymkode: bed84...740 8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 15 minutter siden, Jacklost skrev: Slike setninger "Slå opp med han" "Kjære deg" "Troll" Eller "ærlig talt" Anonymkode: a74bb...f1c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #17 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, Psychonaut skrev: lite aktivitet når det gjelder vanskelige/kontroversielle politiske spørsmål (og et moderatorteam som gjør sitt beste for å holde det sånn), Kanskje like greit. Man ser jo på resten av internett at de som skriver på slike forumer uansett ikke har noe å bidra med. Anonymkode: dde2d...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #18 Skrevet 13. oktober 2016 "Er dette voldtekt?" Anonymkode: 65c3c...0d5 1
ElectricScum Skrevet 13. oktober 2016 #19 Skrevet 13. oktober 2016 15 minutter siden, Jacklost skrev: Slike setninger "Slå opp med han" "Kjære deg" "Troll" Haha, ja. Debattanter som starter med "kjære deg" eller "kjære vene" får jeg lyst til å gi en ørefik og si "snap out of it. Lek mora mi et annet sted". Det kommer gjerne i følge med en lett overbærende tirade av "visdom". En utrolig pinlig og lett gjennomskuelig hersketeknikk i hovedsak brukt av damer som fremstår som selvhøytidelig med en overdreven tro på egen argumentasjon. Andre meningsløse og pinlige "bidrag" er følgende: "Wow. Bare wow" "Enig" "Jeg har ikke lest hele tråden men...." Neivel, så ha litt selvkontroll og tøy din taletrang inntil du har lest alt og ikke kast bort tiden til folk med å komme med ting som er blitt poengtert en million ganger før, så sant du ikke kan komme med tilføyelser eller underbygge tidligere argumentasjon. Generelt sett synes jeg det er utrolig mange som ikke klarer eller gidder lese HI særlig nøye og kommer med irrelevante forslag som allerede er avvist enten i HI eller senere i debatten. 2
Gjest Psychonaut Skrevet 13. oktober 2016 #20 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Er dette voldtekt?" Anonymkode: 65c3c...0d5 "Ja, alt er voldtekt." Endret 13. oktober 2016 av Psychonaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå