Gå til innhold

Charter i februar. Anbefalinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi ønsker en rolig par-ferie i februar.

All inclusive, gjerne voksenhotell . 1 uke.

Har dere noen anbefalinger til oss ? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva slags ferie dere tenker dere.

Det meste i Europa er nok for kaldt for bading i sjøen, også Kanariøyene er på kanten. 

Vi var på Gran Canaria for noen år siden, veldig fint, men bading i sjøen gikk men var ikke veldig behagelig. Men å sitte på bassengkanten i sola å lese var deilig og avslappende. 

Vi har også vært i Barcelona, Roma og Venezia i februar. Vi var godt kledd, men på de beste dagene var det som en norsk sommerdag, men kveldene og overskyet vær er litt kaldt.

Venezia er nok favoritten. Det er greit at det er litt kjølig når du kan sitte på en fasjonabel cafe ved Marcus-plassen og drikke varm sjokolade. Byen er bare så vakker.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Vi tenkte vel i grunn sol og bad.. Sånn typisk sydenferie. Men ser på forslagene dine, og kjenner at det er mer som frister . :) 

Skrevet

Jeg har vært på både Tenerife og GC i Februar. Da har det vært godt og varmt, litt kaldt i sjøen og basseng, men fikk meg noen dukkerter lell.

Skal til Tenerife nå i Februar og satser på fint vær igjen 😊

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg har vært på både Tenerife og GC i Februar. Da har det vært godt og varmt, litt kaldt i sjøen og basseng, men fikk meg noen dukkerter lell.

Skal til Tenerife nå i Februar og satser på fint vær igjen 😊

Takk for svar. Regner vel kanskje med det blir mer "bassengtjeneste" om det er kaldt i sjøen. 

Det finnes kanskje ikke noen steder å dra som er varmere, når man skal bare være borte en uke...?

Har du noen gode hotell å anbefale? 

Skrevet (endret)

Til og med Kanariøyene er langt å reise for bare 1 uke, men hva gjør man ikke for å få litt sol og varme??

Jeg har bare funnet hotell gjennom Ving og husker dessverre ikke navnet på noen av hotellene.

Hadde dere hatt 1.5 uke så hadde jeg anbefalt Dubai, det er helt konge 😊 Ca 9 timer med fly fra Oslo

Endret av EvaLena
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...