Gå til innhold

Vonde pupper :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste tre, fire månedene har jeg hatt ekstremt vonde pupper i halvannen til to uker før mensen. Ekstremt. Ikke bare litt. 

Hvorfor har det plutselig blitt sånn?

Jeg hadde det aldri sånn før!

jeg er 39 år, har nylig gått ned i vekt, ellers er det ikke noe nytt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må nesten være noe som påvirker deg hormonelt? En mann? P-piller?

Anonymkode: bd3e7...48f

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må nesten være noe som påvirker deg hormonelt? En mann? P-piller?

Anonymkode: bd3e7...48f

Jeg har hormonspiral, men den har jeg hatt i tre år. Har mann, men er ikke nyforelsket, akkurat ...

Noen som vet om det er noe man kan ta for å ikke ha det sånn? 

Hver gang jeg tar av meg BHen er det jo en lidelse, og det er helt uaktuelt at mannen min tar på dem, det gjør altfor vondt. Og jeg kjenner puppene verker hele dagen. 

Skrevet

Da er vi to. :)

Når man går ned i vekt frigjøres det hormoner, hormonsammensettningen endrer seg.OG PMS kan for noen (oss) bli mer smertefullt. Jeg har også fått mer smerter rundt eggløsning.

Sånn ca forklart av en lege. 

Skrevet
13 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Da er vi to. :)

Når man går ned i vekt frigjøres det hormoner, hormonsammensettningen endrer seg.OG PMS kan for noen (oss) bli mer smertefullt. Jeg har også fått mer smerter rundt eggløsning.

Sånn ca forklart av en lege. 

Jøss, ok. Sa legen noe om hvordan dette blir videre? Kommer det til å gå over eller skal jeg ha disse smertene halve måneden "resten av livet"?

takk for svar. :)

Skrevet
8 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Jøss, ok. Sa legen noe om hvordan dette blir videre? Kommer det til å gå over eller skal jeg ha disse smertene halve måneden "resten av livet"?

takk for svar. :)

Ingen aning. Tror det bare er sånn. Jeg har hatt det i flere år. Noen mnd verre enn andre da. :)

Skrevet
15 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Ingen aning. Tror det bare er sånn. Jeg har hatt det i flere år. Noen mnd verre enn andre da. :)

Ugh. :(

Har hatt et snev av dette innimellom før, men nå er det ekstremt. Jeg kjenner det hele tiden, til og med når jeg sitter i ro. Og når jeg feks går er det veldig ubehagelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...