AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har spydd opp maten hverdag nesten i over et år, jeg har kjent smerte i magen og brysetet når jeg har spydd.. er beskymet? noen som har svar på dette Anonymkode: e7b7d...958
Vesentlig Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Det er negativt for helsen din å kaste opp. Mottar du noen form for behandling? Går du til fastlegen med jevne mellomrom og tar tester og slikt? Du kan feks få lavt kalium som kan gi uregelmessig hjertefrekvens. Eller det kan være pga magesyren, muskelanstrengelser eller angst, noe som er ubehagelig, men ikke farlig. Kan du bestille en time hos legen eller kontakte iks eller ROS med en gang? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Kom deg til legen så fort som mulig Anonymkode: c85d7...397
lillesky Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen lillesky (mod)
Fremhevede innlegg