Gå til innhold

Hvilket firma bør jeg bruke til flyttevask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode erfaringer og tips til vaskebyrå som tar seg av flyttevask? Gjerne noen som vasker hvitevarer uten tillegg i prisen. Har sett litt rundt, men føler det er veldig mange å velge i og at de fleste oppgir priser uten moms. Leilighet i Oslo på ca 65 kvm.  

Hadde vært utrolig fint å ha noen som kan vaske skikkelig ut så man selv kan konsentrere seg om å flytte inn og vaske i ny bolig! :) 

Jeg fant denne tråden, men den er gammel, så derfor lager jeg en ny.http://forum.kvinneguiden.no/topic/366620-anbefale-firma-til-flyttevask-i-oslo/?page=1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

48 mennesker har lest innlegget, men ingen har benytta flyttevask?

Skrevet (endret)

Jo, jeg har det :)

Jeg betalte et byrå for å vaske min forrige bolig da jeg flyttet nå i sommer. Bodde like utenfor Oslo.

Firmaet jeg/vi brukte heter Renholdsentralen. De holder til i Oslo. De var pga sykdom forsinket ifht oppstarts-klokkeslett, så det var et lite minus. Men sjefen i byrået stresset og holdt oss oppdatert på jakten etter noen som kunne komme og vaske. Det troppet opp 3 polakker, to timer etter avtalt tid, både kvinner og menn, og de kastet seg over oppgaven. De vasket så svetten rant, og tok ingen pauser i unøden. Når de først kom på plass, sto de på som bare det. De vasket vinduer og alt, men ikke hvitevarer (de hadde vi tatt med oss) så jeg vet ikke om de tar betalt for det om det skal gjøres.

Flyttevasken ble godkjent av kjøper, og vi betalte mellom 3500 - 4000 kr for det (inkl moms selvsagt). Jeg mener å huske det var ca 3750 kroner. Leiligheten de vasket var på ca 80 kvm.

Vi betalte for vasken på stedet når byråets folk var ferdige å vaske. Altså ingen faktura. Vi Vippset over penger med app'en fra Dnb, og det var det. Betalt. Men jeg mener å huske at sjefen på telefonen sa at det også var mulig å betale via betalingsterminal de bringer med seg, altså betale med kort, vanligvis.

Endret av Million
Skrevet

Jeg brukte city maid her i Oslo. Veldig fornøyd med resultatet! De tok timepris, og leiligheten på 50 kvm kom vel på rundt 4000. Har hund, og de sa det tok mye tid å vaske på grunn av han :) Fikk faktura etter gjennomført oppdrag. 

Anonymkode: 22543...8d6

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg har også hund, og han bodde der i tre år, så regner med at det er litt ekstra pga han jeg også. Gjelder å finne noen som husker å vaske inni alle de stedene jeg selv glemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...