AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #21 Skrevet 12. oktober 2016 58 minutter siden, Cathrine88 skrev: Du skriver at du har 'valgt å være deg selv'. Hva innbiller du deg egentlig at disse kvinnene har 'valgt'? Jeg smiler og ler mye, men det er ikke noe jeg har valgt, det er slik jeg er. Jeg foretrekker at andre også er seg selv, enten det innebærer å le mye eller å se alvorlig ut. Fasade, og som mange her sier: man er mindre intelligent om en viser glede og harmoni. Noe veldig mange i dag ønsker å unngå(mest for omgivelsen sin del). Så tror jeg dette også er en velbrukt hersketeknikk. Sist ut er at en ikke har det så bra emosjonelt, eller er deprimert. Attraktivt er det ikke, i følge de skrivene jeg har lest. Jeg har jobbet mye i serviceyrkene, fordi jeg var i stand til å hi andre glede på en ektefølt måte Det er jo et krav at man smiler når en jobber som kundekontakt. For det får en jo betalt for å smile. Anonymkode: b7f51...a3b
Gjest Psychonaut Skrevet 12. oktober 2016 #22 Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b7f51...a3b
Wiggins Skrevet 12. oktober 2016 #24 Skrevet 12. oktober 2016 Det er noen mennesker, både kvinner og menn, som har en hjerne som er litt annerledes skrudd sammen, og som aldri ler eller føler at noe er morsomt. Kjente menn med denne tilstanden mener jeg å huske er Per Egil Hegge (Aftenposten) og Woody Allen, med forbehold om at jeg kanskje husker feil. Så det er ikke sikkert de er grinebitere, det kan hende de rett og slett mangler "humorsenteret" i hjernen.
Gjest Psychonaut Skrevet 12. oktober 2016 #25 Skrevet 12. oktober 2016 3 minutter siden, Wiggins skrev: Det er noen mennesker, både kvinner og menn, som har en hjerne som er litt annerledes skrudd sammen, og som aldri ler eller føler at noe er morsomt. De kalles "social justice warriors".
anonym6000 Skrevet 12. oktober 2016 #26 Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Wiggins skrev: Det er noen mennesker, både kvinner og menn, som har en hjerne som er litt annerledes skrudd sammen, og som aldri ler eller føler at noe er morsomt. Kjente menn med denne tilstanden mener jeg å huske er Per Egil Hegge (Aftenposten) og Woody Allen, med forbehold om at jeg kanskje husker feil. Så det er ikke sikkert de er grinebitere, det kan hende de rett og slett mangler "humorsenteret" i hjernen. Ellers har de ikke samme humor. Det er mye andre ler av som jeg tenker gu så barnslig. Jeg smiler ofte falskt for og virke imøtekommendet. For meg kommer det ikke naturlig og smile til folk. men jeg har humor og blir glad bare ikke av vanlig ting eller komedier på tv.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #27 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, anonym6000 skrev: Ellers har de ikke samme humor. Det er mye andre ler av som jeg tenker gu så barnslig. Jeg smiler ofte falskt for og virke imøtekommendet. For meg kommer det ikke naturlig og smile til folk. men jeg har humor og blir glad bare ikke av vanlig ting eller komedier på tv. forresten glemte og nevne at jeg mann så det teller sikkert ikke. Anonymkode: b7ce4...945
anonym6000 Skrevet 12. oktober 2016 #28 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: forresten glemte og nevne at jeg mann så det teller sikkert ikke. Anonymkode: b7ce4...945 anonym knapp
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #29 Skrevet 12. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 155f9...8b7 De var på topp da han viste skrukken sin. etter det har det gått bratt nedover. De er rett og slett ikke i nærheten av å være morsomme. Typisk tisse, bæsje, prompe, humor. Anonymkode: 92f10...dc7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #30 Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fasade, og som mange her sier: man er mindre intelligent om en viser glede og harmoni. Noe veldig mange i dag ønsker å unngå(mest for omgivelsen sin del). Så tror jeg dette også er en velbrukt hersketeknikk. Sist ut er at en ikke har det så bra emosjonelt, eller er deprimert. Attraktivt er det ikke, i følge de skrivene jeg har lest. Jeg har jobbet mye i serviceyrkene, fordi jeg var i stand til å hi andre glede på en ektefølt måte Det er jo et krav at man smiler når en jobber som kundekontakt. For det får en jo betalt for å smile. Anonymkode: b7f51...a3b Hvem er disse "mange" som sier at man er mindre intelligent om man viser glede og harmoni? Forstår det sånn at du mener denne tråden,og jeg kan ikke se at så mange skriver det. Dette er vel noe du har fått for deg virker det som. Jeg kjenner meg ikke igjen i at folk prøver å unngå det. Du tar eksempel i at to kvinner ikke smiler og ler,som du har sett,men de fleste er jo ikke sånn. Noen er veldig glade og sprudlende,andre er litt både og,andre igjen er mer alvorlige osv. Folk må få lov til å være som de er,og ja det kan være vanskelig å være rundt mennesker som aldri ler eller smiler. Spesielt om man ikke er sånn selv,men hvorfor må du være rundt disse kvinnene da? Virker nesten som du opprettet denne tråden for å skryte av hvor attraktiv,feminin og bedre du er enn andre og det er heller ikke spesielt attraktivt. Videre så opplever jeg at folk setter pris på glade og sprudlende mennesker,så det du skriver om at man virker mindre intellingent på grunn av det er bare tull. Det er nok andre grunner til at man virker mindre intelligent enn at man er en glad og sprudlende person. Anonymkode: 23fa1...709
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #31 Skrevet 12. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at du tenker på de to damene jeg skrev om. Men kan med en gang nevne at jeg har deltatt i sosiale tilstelninger med dem begge. Og de lo ikke i det hele tatt, selv ikke med andre Og det er jo bare merkelig.. Har selv tenkt at de kanskje ikke liker meg, men de er jo humørløse med de fleste rundt seg. Så da er det ikke meg men dem. Anonymkode: b7f51...a3b Kanskje de har stygge tenner og er flaue over det?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #32 Skrevet 12. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne selv, men finner det merkelig at enkelte kvinner ikke ler i det hele tatt. Jeg vet om to andre i nabolaget som verken ler eller viser synlig glede, og begge damene er litt krevende å omgås (spesielt hun ene, som gir en følelse av å være deprimert). Det er mulig at det bare er en trend, for begge de to kvinnene har mange venner. Jeg som har lett for å le og vise glede har færre venner. Jeg har uansett valgt å være meg selv, og innbiller meg at å vise at en er lykkelig bare er positivt. Liker vi da ikke glade mennesker, eller blir denne gruppen sett ned på og mistenkt for å være lettmøblert? Ønsker menn å være med kvinner som ikke oppfører seg glade og feminine? Eller er morskhet og streben etter å framstå mest mulig intelligent, selve drømmekvinnen? Selv om jeg er glad og ler av ting som er morsomt, så betyr det på ingen måte at jeg ikke er intelligent. Jeg har en god jobb med ansvar, men greier da fint å være seriøs og sprudlende for det Og på fritiden har jeg ikke et behov for å ta med meg jobben, og vise alle at jeg er helt sjef. Da er jeg bare meg selv 100%. Jeg velger å skrive dette da jeg tror at slike som meg blir sett ned på, forde vi velger å være feminine. Vi blir sett på som underdanige og svake forde vi er høflige og ydmyke mennesker, framfor kalde og frekke. Synspunkter? Anonymkode: b7f51...a3b Jeg tror du er mann. Anonymkode: a4880...5eb 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #33 Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De var på topp da han viste skrukken sin. etter det har det gått bratt nedover. De er rett og slett ikke i nærheten av å være morsomme. Typisk tisse, bæsje, prompe, humor. Anonymkode: 92f10...dc7 Sluttet de for tidlig i barnehagen? Anonymkode: d62bb...6f5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #34 Skrevet 12. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de venninnene dine russiske? (bare russere skjønner spørsmålet) Anonymkode: 9e48f...7f4 Jeg er norsk. Ikke bare skjønte jeg det - det var min første tanke etter å ha lest åpningsinnlegget.. ) Anonymkode: 2ecc5...63b 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #35 Skrevet 12. oktober 2016 4 minutter siden, Arabella skrev: Kanskje de har stygge tenner og er flaue over det? Da ler man selvsagt med hånden foran munnen. I tillegg kan man jo smile og vise glede uten å vise tenner. Alt dette lærte jeg på husmorskolen da det med stygge tenner var et reelt problem. Men dere unge tenker vel at alt skal fikses med botox og silikon i stedet for dannet oppførsel? Anonymkode: 5508f...06b
Arabella Skrevet 12. oktober 2016 #36 Skrevet 12. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ler man selvsagt med hånden foran munnen. I tillegg kan man jo smile og vise glede uten å vise tenner. Alt dette lærte jeg på husmorskolen da det med stygge tenner var et reelt problem. Men dere unge tenker vel at alt skal fikses med botox og silikon i stedet for dannet oppførsel? Anonymkode: 5508f...06b Det er nesten så jeg blir smigret over at du regner meg med i "dere unge". Jeg er ikke ung, heller ikke har jeg kunstige produkter i min kropp.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #37 Skrevet 12. oktober 2016 7 timer siden, Helena83 skrev: Innlegget ditt minnet meg veldig om sangen til Alanis Morissette som heter "Thank U". Der reiser hun til India å finner seg selv, eller noe i den duren Haha, jeg kjenner ikke sangen, men poenget mitt var egentlig at når livet drukner i plikter, glemmer man barnligheten og humoren:) Anonymkode: 3b542...0e3 1
Nuttery Skrevet 12. oktober 2016 #38 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg sliter i allefall veldig med å le. Det faller meg sjeldent naturlig å le, og når jeg forsøker så syntes jeg rett og slett ikke det var morsomt nok til å le av... Dog har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #39 Skrevet 12. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noe som heter Resting Bitch Face. Anonymkode: 1358a...75f Gå i skammekroken et par timer og tenk over hvorfor dette uttrykket bare gjelder kvinner. Anonymkode: 07201...ac1
Gjest Sjørøveren Skrevet 12. oktober 2016 #40 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg klarer ikke være sammen med kvinner som aldri ler eller smiler. Blir bare deppa selv av det. Trenger humor, latter og smil. Et smil gjør kvinner enn mer vakrere og sexy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå