AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har vanligvis mensen som er på dagen +- noen få dager. Skulle fått mensen på fredag, men har enda ikke skjedd noe. Er 90% sikker på at jeg ikke er gravid. Denne helgen, og neste, får jeg besøk av kjæresten min, og vi kommer ikke til å sees igjen før på nyåret.. Utrolig kjedelig hvis mensen er forsinket frem til helgen som kommer, fordi da er begge helgene ødelagt for at vi kan ha sex.. Er det noen som vet om noe som fremskynder mensen på så kort varsel? Har ingen symptomer heller. Følte meg litt PMS i forrige uke, men ingenting har skjedd.. Kjedelig hvis BEGGE helgene som egentlig skulle være mensenfrie skal bli ødelagt.. Jeg går forøvrig ikke på p-piller, så det er ikke et alternativ.. Anonymkode: 21593...091
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Du bør ta en graviditetstest på de 10% der når du pleier være regelmessig. Hvis du er gravid blir jo ikke dette noe problem. Ellers er det bare hormonpiller en kan regulere mens med. Anonymkode: 69c32...7bd
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Da håper jeg mensen enten kommer asap eller så må jeg bare være gravid og vente med abort til etter han har reist. Anonymkode: 21593...091
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå