AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 (vet ikke helt om dette er riktig kategori da..) Hei jeg er en jente på 16 (vet ikke om det har så mye å si) og den siste månden har jeg slitt litt med og få sove. Vanligvis pleier jeg å legge meg klokken elleve og våkne 7, men i det siste har jeg startet å våkne rundt 3 tiden hver natt. Når jeg våkner kjennes det ut som om jeg bare har sovet i sånn 5 minutter, men når jeg ser på klokka ser jeg at den er 3:00. Dette er veldig irriterende fordi jeg sliter med å sovne igjen etter dette, og da føler jeg meg ikke uthvilt resten av dagen. I det siste har jeg slitt med å få sove, og jeg sovner ikke før 1-halv 2. I tillegg våkner jeg flere ganger om natten. Ofte våkner jeg halv 3, så 4 også 5. Dette er veldig slitsomt fordi det gjør at jeg såvidt klarer å holde meg våken på skole. Noen som har noen ideer om hvorfor dette skjer, og hva jeg kan gjøre for å stoppe det? Anonymkode: 97e37...c4e
Dricka Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Bruker noen tabletter som kalles circadin som fastlegen skriver ut og de funker veldig bra for meg. Ta deg en tur til legen å snakk litt om hvordan du sover. 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå