AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har er problem. Jeg er forelska i noen. Tror jeg da. Hva skal jeg gjøre? For jeg klarer ikke å følge med og gjøre så veldig mye. Er redd for at andre skal merke det. Han er gift med en hespetre som av og til er innom og kjefter. Hun er langt under han på alle områder. Ekkel dame med en stygg kropp og lang nese. Lurer på om jeg skal legge et anonymt brev i brevhylla og hinte litt til han? Han reiser av og til på messer og slikt og av og til en noen med. Kanskje kan jeg da være med en gang? Anonymkode: 93455...79d
stan Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Uansett om han er gift med Medusa eller Miss Universe så skal du la han og dem i fred. Det er jo hans valg å være gift med henne. For hva vi vet er hun helt magisk i senga. Finn deg en som er ledig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Hvor ble det av deg ts? jeg ser deg ikek Anonymkode: 04ced...2fc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 La de være i fred. Du virker ikke særlig hyggelig. Anonymkode: 1f108...d93
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Hold deg unna, og fin deg en som ikke er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Det viktigste her i livet er å gjøre det som gjør deg lykkelig, ts. Prøv deg på han, ikke gå og lure hele livet på hva hvis. Bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man aldri fikk gjort. Anonymkode: 99d5e...9fd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå