AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg skal til Polen å besøke en kompis og han har bedt meg ta med snus. Hvor mye snus kan jeg ta med inn i Polen? Anonymkode: 6ba03...256
boblevann Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Polen er medlem i EØS, og innen EØS har du lov å ta med nok snus til eget forbruk for den aktuelle perioden. Altså om du skal være borte en uke kan du ta med f.eks. 7 bokser, men ikke 40. Da tror de du skal selge det, og da er du i trøbbel. I alle land innen EU/EØS kan du ta med ''rimelig mengde til eget forbruk''. Foruten om Island. Vet ikke om de er medlem ennå eller hvordan den situasjonen endet, men der er det vertfall totalforbud mot snus. Men det var ikke relevant.
Jus sanguinis Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal til Polen å besøke en kompis og han har bedt meg ta med snus. Hvor mye snus kan jeg ta med inn i Polen? Anonymkode: 6ba03...256 Er det i det hele tatt noe toll å bekymre seg for i Polen, da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå