Gå til innhold

gjester som har sex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sjokkert
Skrevet

det er også respektløst å IKKE ha sex hos venner dersom det er forventet.....

Bare så det er sagt. Det går begge veier, asså...

Gjest Anonymous
Skrevet
det er også respektløst å IKKE ha sex hos venner dersom det er forventet.....

Bare så det er sagt. Det går begge veier, asså...

atte det er hva :klø: :o :klaske::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
til gjest!

Man er ikke respektlös fordi man synes det er ok å la venner ha sex på sofaen! -MEN! Det er respektlöst å ikke respektere de som ikke synes det er ok. Altså, å ha sex hos noen man vet ikke liker at man utfolder seg på deres sofa. Ja, det er respektlöst.

Var det vanskelig å fatte? Eller er du bare en usedvanlig kverulant. Som ikke får med deg poengene?

Jeg bare påpekte at mange her sier at de syns det er greit at venner har sex på deres sofa, men de sier ingenting om at de ikke respekterer de som ikke syns det er ok.

Så det er svar på ditt unødvendige krasse innlegg.

Håper dagen din snart blir litt lysere!!

Gjest sjokkert
Skrevet

Over til ltt seriøst her....

Fiona, du beskriver godt det jeg også føler her. Utrolig mange som "driter" i barn og andres hjem her. D.v.s:De velger å ta sjansen fordi de har så LYST.

Lyster kan styres av hensyn til andre.. eller ikke det lenger?

Det er snakk om i stua til en familie, ikke på et privat rom eller et låst toalett for den saks skyld.

Jeg har sagt det gang på gang, DET VAR INGEN FEST. Herregud er det så vanskelig å forstå?

Har dere aldri venner hjemme på middag? hvor det blir servert vin til maten? Selv om ungene er hjemme

Vi har også det på nyttår, samt champagne kl.12.00.

Det er ganske koselig å ha venner uten at det er fest, og det GÅR AN å ha litt vin uten at det skal merkes på ungene DERSOM de skulle våknet.

Bare av nysgjerrighet.... hvordan ser dere på hasjrøyk og barn hjemme?

Er det bedre enn ei vin?

Skrevet

Hasjrøyk og for ikke å snakke om sigarettrøyk er uaktuelt der det er unger til stede...

Mente du prinsipielt, eller mente du å sammenlikne type rus? Har ikke prøvd hasj, så jeg vet ikke hvordan det funker, men så lenge det er røyk vil det ikke dukke opp hjemme hos meg uansett (allergisk).

Gjest Anonymous
Skrevet
Over til ltt seriøst her....

Fiona, du beskriver godt det jeg også føler her. Utrolig mange som "driter" i barn og andres hjem her. D.v.s:De velger å ta sjansen fordi de har så LYST.

Lyster kan styres av hensyn til andre.. eller ikke det lenger?

Det er snakk om i stua til en familie, ikke på et privat rom eller et låst toalett for den saks skyld.

Jeg har sagt det gang på gang, DET VAR INGEN FEST. Herregud er det så vanskelig å forstå?

Har dere aldri venner hjemme på middag? hvor det blir servert vin til maten? Selv om ungene er hjemme

Vi har også det på nyttår, samt champagne kl.12.00.

Det er ganske koselig å ha venner uten at det er fest, og det GÅR AN å ha litt vin uten at det skal merkes på ungene DERSOM de skulle våknet.

Bare av nysgjerrighet.... hvordan ser dere på hasjrøyk og barn hjemme?

Er det bedre enn ei vin?

Vi tar oss også et glass vin innimellom med gode venner selv om sønnen vår er hjemme, jeg ser ikke noe galt i det. Vi raver da ikke rundt dritings. Og jeg forstår at du syns det er ubehagelig om det var sæd-flekker i sofaen. Selv ville jeg aldri hatt sex i sofaen til noen når jeg overnattet, men jeg hadde ikke reagert på det om noen hadde gjort det i min sofa.

Men, jeg tror ikke jeg hadde trukket konklusjonen at det måtte være sæd om det var flekker i sofaen..hadde vel først trodd at det var sikkel....

Og, hasjrøyk og barn hjemme er FY!

(nå hasjer jeg ikke i det hele tatt men...)

Gjest John Doe
Skrevet
Hasjrøyk og for ikke å snakke om sigarettrøyk er uaktuelt der det er unger til stede...

Hmm...her virker det som om vanlig sigarett røyk er værre en hasj?

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Din tolkning, John Doe. Formuleringen skyldtes at spørsmålet gjaldt hasjrøyk. Jeg valgte selv å nevne sigarettrøyk.

Skrevet

Ja her var det iallfall flust opp med meninger..

Men det som er så underlig er at jeg tror vel i grunnen jeg selv også ville tenkt "hva var det vi tok vekk sikkel med når barna var små" om jeg hadde funnet flekker på hodepute og i "hodeenden" av sofaen.

(Og til dere som mener hovedinnlegger er prippen; vis meg det pripne mennesket viss første tanke er sæd når man finner flekker på hodeputen ;) (og ja det var et forsøk på humor, så ingen tar av her..))

Skrevet

Jeg ryddet etter dem neste dag da de gikk, men syntes det var en ekkel lukt i sofaen. :-?

Da jeg skulle ta av sengetøyet til vask, så jeg flekker som lignet på størknet sæd. ÆSJ..... :o :hår: :kvalm:

Hva synes dere om dette? Jeg kan ikke la være å tenke på det. Kjenner en kvalm lukt fra sofaen, men vet ikke hvor det kommer fra....

Ungene som ruller rundt i den. uff.... :-(

Lillegutt som stadig mister smokken....

Hva synes dere om dette? Synes dere det er OK, klarere ikke styre seg f.eks.?

Eller synes dere som meg, at det er respektløst?

Ville dere eventuelt tatt det opp med dette paret?

Selv ville jeg aldri gjort noe slikt hos andre, i hvert fall ikke på en sofa som ikke like lett kan tas i en vaskemaskin.

Du kan vel ikke være sikker på at dette er sædflekker, kan du vel ?

Og såvidt meg bekjent, lukter ikke sæd "kvalmt"...

Gjestene mine må gjerne ha sex hos meg.

Om det virkelig var sædflekker i sofaen, noe som kan være hva som helst skulle man tro...Du har jo barn...

Vel, om det faktisk var sædflekker...Jeg hadde ikke blitt overbegeistret, men hva skulle man gjort ?

Tatt en klut og vasket det bort.

Jeg hadde ikke syns at det var noe å bråke om, bare hatt det i bakhodet neste gang jeg tilbyr sofaen, og kanskje legge et ekstra teppe under lakenet neste gang.

Gjest lilletroll
Skrevet
Vi hadde noen vennepar her en kveld. Det ene paret, (som er veldig nære venner av oss), bestemte seg for å la bilen stå da vi tilbudte dem å sove over på sofaen.

Alle drakk, og ble beruset utover kvelden.

Jeg ryddet etter dem neste dag da de gikk, men syntes det var en ekkel lukt i sofaen. :-?

Da jeg skulle ta av sengetøyet til vask, så jeg flekker som lignet på størknet sæd. ÆSJ..... :o :hår: :kvalm:

Hva synes dere om dette? Jeg kan ikke la være å tenke på det. Kjenner en kvalm lukt fra sofaen, men vet ikke hvor det kommer fra....

Ungene som ruller rundt i den. uff.... :-(

Lillegutt som stadig mister smokken....

Hva synes dere om dette? Synes dere det er OK, klarere ikke styre seg f.eks.?

Eller synes dere som meg, at det er respektløst?

Ville dere eventuelt tatt det opp med dette paret?

Selv ville jeg aldri gjort noe slikt hos andre, i hvert fall ikke på en sofa som ikke like lett kan tas i en vaskemaskin.

:o Ville vært livredd for at noen skulle kommet inn jeg, da....men det er jo meg....tror jeg hadde mislikt det veldig om jeg hadde vært i ditt sted, men om jeg hadde hatt mot til å ta det opp?? Neppe....men jeg hadde vel betenkt meg for å låne bort sofaen til denne vennen igjen.....

Gjest GreenSky
Skrevet

Hihi, hver gang jeg ser denne tråden, tenker jeg først på KG-gjester som har hatt sex. :ler: (jeg må være syk i hodet :P )

Skrevet
Hihi' date= hver gang jeg ser denne tråden, tenker jeg først på KG-gjester som har hatt sex. :ler: (jeg må være syk i hodet :P )

Du er bare for mye på KG!

Men man blir kanskje litt syk av det? :tunge1:

Gjest Ninakanin
Skrevet
:ler: jeg trodde også det første gangen jeg så tråden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...