Gå til innhold

gjester som har sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt det du der ramser opp...mener jeg stemmer. Om du overnatter hos venner og ender opp på stuebordet når noen unger kommer opp for å bruke toalettet? Det minner meg om veldig dårlig folkeskikk. Og veldig frekt. Hadde jeg tatt noen venner i slik, så hadde vi ikke vært venner den dag i dag. Det går ann å våre moden nok til å vente til man kommer hjem og kan ha sex til man er innfor soverommets 4 vegger. der JEG mener deg hører hjemme. Jeg har enda ikke fått klager for "kjedelig" sex. Jeg kan ikke noe for at dere presterer for dårlig hjemme. Men dere har ingen grunn til å gå ut public for å vise alle at dere faktisk puler rundt over alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du fatter virkelig ikke at du er den eneste i verden med det rette svaret gjør du vel???? :roll:

herrejemini, som du sier selv:

Dette er våre meninger, er det kun de som mener det samme som deg som kan snakke? eller er det kun ditt svar som er det rette? :roll:

klatre ned fra din høye pidestall, folk er forskjellige!!

Skrevet
Baby -E: for et tåpelig innlegg. Det er da bare våres meninger. Er det feil, fordi det ikke stemmer helt med dine meninger? ....

bare sånn for å minne deg på hvordan du selv oppfatter folk som kritiserer deg for dine meninger.. det er ikke noe bedre når du gjør deg selv da vettu!!

tåpelige innlegg, hva da med dine?

Skrevet

eneste grunnen: Dere gjør det, så hvorfor kan ikke jeg være like dømmende?

Skrevet

vis meg hvor det var "vi" som begynte å dømme da!

Gjest sjokkert
Skrevet

Ja, nå er jeg sjokkert. Over hetsen til mange her!

Herregud, så mye dritt jeg er blitt kalt p.g.a luftingen av dette "problemet".

Aline ler over at dette blir dratt ut i alle retninger..

Javel..., hva skal jeg si da, som plutselig er blitt full og har FEST hjemme med barna. Vi ble litt beruset, det var det jeg skrev, og det var vin til maten ja. Dette har jeg og mannen min av og til, et par glass hver en lørdagskveld. Nå hadde vi noen venner i tillegg. Og så er det plutselig blitt fest og fyll. :klø:

Faktisk liker jeg ikke å drikke meg "full", derfor ser jeg ikke på dette som et problem. Kommer ikke på at for andre er det enten/eller. Men nå har jeg fått forklart det for dem også. Håper det er mer forståelig nå.

Skrevet

og det er selvfølgelig bare når de som mener noe annet en deg sier noe at folk er ekle sant? :wink:

vettu, det er like mye dritt begge veier i denne diskusjonen, og at dere ikke klarer å se det endrer ikke det faktum!!

men nu skal jeg dra fra pc, så nå slipper dere slemme-aline ihvertfall!! :tunge1:

ha en god da, og lykke til med fjerning av flekker. :wink:

Gjest sjokkert
Skrevet

Og nå ser jeg "dang" får gjennomgå. :o

Takk for støtten forresten. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
og det er selvfølgelig bare når de som mener noe annet en deg sier noe at folk er ekle sant?  :wink:

Det er vel heller det som kommer i tillegg.

vettu, det er like mye dritt begge veier i denne diskusjonen, og at dere ikke klarer å se det endrer ikke det faktum!!

Hvem har sagt at "vi" ikke kan se det? Hmmm

Når ikke vanlig forklaring nytter, må man prøve å snakke samme språk, med håp om ikke å bli så mistolket. Det er DET det handler om. :-(

men nu skal jeg dra fra pc, så nå slipper dere slemme-aline ihvertfall!!  :tunge1:  

ha en god da, og lykke til med fjerning av flekker.  :wink:

Jo, tusen takk. Det var snilt av deg. :)

Skrevet

Nå har jeg riktignok ikke lest gjennom hele denne tråden, men det forundrer meg at dette faktisk har fått så mange sider...

Det ville brydd meg fint lite om venner som overnattet hos oss hadde hatt sex på sofaen. Det som jeg kan forstå er frustrerende er å få flekker i sofaen. Sengetøyet er bare å vaske, det hender da man får flekker på sengetøyet selv...

Vi også har oss på sofaen i blant, men da legger vi bare noe under så det kke blir søl. Har hatt oss andre steder i leiligheten og men da på lett "vaskbare" steder...

Skrevet

Haha!! :ler:

Morsomt spørsmål og masse morsomme svar. *humre*

Eg hadde syns det var litt ekkelt om eg skulle rydde opp etter overnattingsgjestane og fann størkna sæd + ekkel lukt.

Men eg ser ikkje på det som noko problem om nokon følte for å utfolde seg i elskoven i stova vår/gjesterommet. Berre koselig det! :ler:

Moralen er: Vær diskrèt og rydd opp.

Skrevet

Sex i sofaen er vel ikke ekkelt. Uansett hvem som har den der. Men flekkene var vel litt unødvendig. hadde ikke likt flekker i min sofa. Men gjort er gjort, rens den og kom over det!

Gjest sjokkert
Skrevet
Nå har jeg riktignok ikke lest gjennom hele denne tråden, men det forundrer meg at dette faktisk har fått så mange sider...

Det ville brydd meg fint lite om venner som overnattet hos oss hadde hatt sex på sofaen. Det som jeg kan forstå er frustrerende er å få flekker i sofaen. Sengetøyet er bare å vaske, det hender da man får flekker på sengetøyet selv...

Vi også har oss på sofaen i blant, men da legger vi bare noe under så det kke blir søl. Har hatt oss andre steder i leiligheten og men da på lett "vaskbare" steder...

You've got it :tommelsmil: Du har forstått mye du, uten å ha lest alt....

Uttrykte meg kanskje litt sterkt, for å vekke oppmerksomhet og få svar... du vet :wink:

Er forundret selv over hvor sterkt dette engasjerer folk, men tror nok det kan være litt fristende å utbrodere hvor lett man ser på det i håp om å bli oppfattet som sexy :sexy: Og nå har man sjansen.

Skrevet

Jeg inviterer kun jomfruer hjem til oss, slik at vi slipper slike forferdelige episoder. Tenke seg til... sex på en sofa!! Hva blir det neste? Folk er sinnsyke.. Og slike mennesker kjenner du? At du tør.

Skrevet

det går virkelig an å holde seg EI natt om en må overnatte på sofaen til nokon.. det meina ivertfall eg...

MÅ en, kan eg godt la være å sprute spermen under lakenet altso!

Skrevet

Aline, jeg synes nå du vrenger innholdet i mitt innlegg en smule når du påstår jeg sier sex hos andre er ensbetydende med mangel på folkeskikk.

Jeg sier at det er forskjell på hva du velger å gjøre i ditt eget hjem og hva du gjør hos andre, at det kalles å ta høyde for at folk har ulike oppfatninger om ting, ikke snerpethet... At jeg liker å ha sex på sofaen i stua betyr ikke at jeg gjør det hos andre - det kunne faktisk hende de ville synes det var ekkelt - som vi ser her.

I grunnen overrasket over at man synes respekt er UT, mens åpenhet og sex er INN - tydeligvis på bekostning av hverandre... og at man forventer at ALLE skal synes det er greit.

Hva folk gjør hjemme hos seg selv og hva man gjør som gjester bør i enkelte tilfeller være to forskjellige ting, av hensyn til dem man er GJESTER hos.

Hvorfor er det så skrekkelig å mene at respekt for andre er viktig? Bare fordi det er SÅÅÅ in å være åpen om sex og det er så naturlig og det er så flott og fint og når som helst og hvor som helst - så mener jeg like fullt at folkeskikk er en fin ting, at det som er riktig for meg, særlig når det gjelder personlige ting, ikke nødvendigvis må tres nedover øra på andre.

Selv vill ejeg synes det var temmelig pinlig om noen hadde måttet vaske søl etter meg - ikke fordi sex er noe skambelagt, som en eller annne måtte vrenge det til her, men fordi jeg synes ikke kroppsvæsker er noe du legger igjen på andrs møbler - det være seg snørr, blod eller annet (som ble dratt frem er som sammenliknbart).

Men jeg er enig i det med alkohol - at voksne ikke ser selv HVOR forandret de blir av bare SMÅ mengder alkohol, er skremmende. Jeg fester bare når barnet mitt ikke er hjemme. Har jeg barnevakt og skal hjem selv, drikker jeg heller lite, både fordi ungen kan våkne om natten (og lukten av alkohol kjennes godt!) og fordi jeg vil tidlig opp sammen med barnet dagen etter.

Alkohol og barn hører ikke sammen, og jeg ville ikke hatt berusete voksne på sofaen i stua med unger hjemme (enten de hadde sex eller ei :roll: ).

Bare å vaske bort og tilby dem madrass neste gang...

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare en liten kommentar, mange her har sagt at det er greit for de at venner har sex på deres sofa - er dette ensbetydende med at man er respektløs??

En ting til, om venner av meg hadde sovet over og jeg hadde funnet flekker i sofaen tror jeg tankene mine hadde gått i retning sikkel og ikke sæd....

Skrevet

I grunnen overrasket over at man synes respekt er UT, mens åpenhet og sex er INN -

jeg forstår ikke helt hva du mener...for hvorfor har man ikke respekt for de man sover hos, når man har sex der? Har vel ikke med respekt å gjøre det vel.

Det hadde hatt med respekt å gjøre om hun som hadde gjester hadde sagt at hun ikke respekterte dette i sitt hus, til dem, før de sov der...

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

til gjest!

Man er ikke respektlös fordi man synes det er ok å la venner ha sex på sofaen! -MEN! Det er respektlöst å ikke respektere de som ikke synes det er ok. Altså, å ha sex hos noen man vet ikke liker at man utfolder seg på deres sofa. Ja, det er respektlöst.

Var det vanskelig å fatte? Eller er du bare en usedvanlig kverulant. Som ikke får med deg poengene?

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

:roll: Nå bekrefter du jo bare det jeg sier - du mener jo tydeligvis at du skal gå ut fra at alle har dine normer, og at de må gi tydelig uttrykk for det på forhånd dersom de ikke liker fri utfoldelse, "vær så snill å ikke ha sex da dere"...

Så det er egentlig bare å ture frem med sitt til man eventuelt får negativ tilbakemelding...?

Det er det jeg mener - å utvise vanlig oppdragelse, å være litt ydmyk i forhold til hva som gjelder i andres hus. Jeg ville ikke gått ut fra at det var greit at jeg gjorde som jeg ville, jeg ville drøyd til jeg kom hjem med å gjøre det jeg ville gjort hjemme. Enten dette hadde dreid seg som religionsutøvelse eller hva, poenget er at i andres hus er man gjest, og oppfører seg deretter.

For øvrig har jeg sagt ca tre ganger at sex i seg selv ikke er greia - sex i beruset tilstand på sofaen i stua i et hus med barn som resulterer i flekker på andres møbler, er poenget her - og det er absolutt ikke slik jeg ville belønnet gjestfrihet...

Neida, ingen big deal for noen her å skrubbe rester av kroppsvæsker av sofaen sin. Og dem om det. *ser for meg fireåringen om morgenen, skrape litt på hvit flekk på sofaen og spørre "hva er det mamma?"*

Det er ikke verdens undergang, vi kan jo beholde perspektivet. Men litt unødvendig er det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...