Gå til innhold

gjester som har sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

du sier jo selv at "voksne har litt mer fornuft"... :wink:

hos meg har ikke sex mye med fornuft å gjøre, så lenge den ikke skader noen. (og jeg regner ikke noen flekker på en sofa som stor skade) :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest sjokkert
Skrevet

Er det sant? :o Har de over 30 sex andre steder enn sin egen seng. Er det mulig, da?

Tror nok de fleste kan finne på mye rart der... SPESIELT etter 30-års alderen. Men i en ny sofa i stoff, kan man da for HELVETE ta litt hensyn! Det går an å vente til man kommer hjem, eller..... Og NEI, jeg hadde ikke andre senger ledige da. Heller ikke madrass, og de hadde hver sin brede myke sofa.

Gjest sjokkert
Skrevet

Neste gang får vi kanskje være litt "friskere".

De kan ta sofaen, så tar vi kjøkkenet. Og ungene får da tåle det, det er da HELT NORMALT mellom to sunne friske par etter en litt/mye våt kveld. :P

Skrevet

jepp, jeg synes faktisk det er helt normalt!!

synes overhode ikke det er frekkt å ha sex selv om man overnatter hos andre.

Skrevet

regner jo forøvrig ikke med at det var en særlig våt kveld, siden ungene var hjemme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Om du ikke liker at folk har sex i ditt hus så er vel det din sak. Jeg er fortsatt litt tvilende til at det MÅ være sæd jeg da, jeg mener oppe ved hodet og på putevaret, det er vel mest sannsynlig sikkel?? Og, det kan jo lukte vondt om man har drukket og spist mat med kanskje endel krydder i?

Jeg vet ihvertfall at om jeg og mannen "har" oss og kommer til å søle litt på sengetøyet så lukter ikke det særlig vondt! Da må du i såfall ha særdeles møkkete venner.

Gjest seriøst*
Skrevet

Når man overnatter hos andre, så har man da ikke sex i deres hus. Har dere ingen respekt for vennene deres? Hadde jeg oppdaget noe slik, så hadde jeg sagt klart fra til dem om hva jeg syntes om deres svært dårlige oppførsel. Hadde hadde ungene oppdaget det, så hadde det vennskapet vært rett ut døra. Sex.. det kan de vente med til de kommer hjem til sin egen seng.

Skrevet

Hvis det er riktig det jeg fikk inntrykk av når jeg leste førsteinnlegget var at det hadde skjedd etter en fuktig fest. Hva i all verden hadde ungene der og gjøre da uansett? :o

Skrevet
...Alle drakk, og ble beruset utover kvelden. ....

også ligger ungene å sover på rommene sine??

Hvordan kan dere regne med at andre er så innmari "voksne" og skikkelige, når dere ikke gjør bedre en dette selv?

det er uansett en enda større uting å ha barn hjemme når alle de voksne drikker og blir beruset!! synes nå jeg!!

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Det var jo det jeg påpekte også - dette har med voksen kontra barnslig oppførsel. Jeg synes ikke noe om at ting sklir såpass ut. Berusete voksne har sex på sofaen i stua når man har unger hjemme - sædflekker eller ikke, jeg synes iallfall det finnes enkelte gresner for hva man gjør hjemme og borte. Diskuterte det med en kamerat her om dagen, han bare ristet på hodet, lurte på aldersnivået her.

Sex er så naturlig atte. Er det i seg selv grunn til å rettferdiggjøre hva som helst? JEG har lyst, ergo er DET det viktigste av alt?

Jeg har også sex selv om jeg overnatter borte. Hvis jeg har fått et eget gjesterom. Og da unngår jeg faktisk søl. Jeg synes faktisk ikke noe om at andre må vaske etter mine kroppsvæsker, jeg synes det er mer enn jeg strengt tatt kan forlange at andre skal synes er greit.

Om man har det aldri så "fritt og naturlig" hjemme, kan man ta høyde for at andre har andre grenser.

Det har ikke mer snerpethet eller alder å gjøre, det har med alminnelig folkeskikk å gjøre... Synd det er undervurdert.

Skrevet

også ligger ungene å sover på rommene sine??

Hvordan kan dere regne med at andre er så innmari "voksne" og skikkelige, når dere ikke gjør bedre en dette selv?

det er uansett en enda større uting å ha barn hjemme når alle de voksne drikker og blir beruset!! synes nå jeg!!

Skal ikke mange glassene med vin til før man er beruset og ikke kan kjøre hjem, da... Jeg blir ihvertfall litt beruset av å eks dele en flaske vin, men jeg gjør da det selv om barna ligger i sengen sin. Mulig det er uansvarlig av meg , min mann og våre venner, men jeg tror altså ikke dette er unik oppførsel i Norge (kanskje her på KG...)

Sex i andre shus synes jeg er helt greit, såfremt man er diskret. det vet ingen her om disse ikke var, ikke hovedinnlegger selv engang. (Noe som tyder på at de nok var diskrete)

Man lager ikke flekke, man tørker opp etter seg. men som gjest sier; det er da ikke sikkkert at dette var sæd!!??

Og om man synes dette var så ille, så får man ta det opp med dem.

Skrevet

så dersom man har sex hos andre så har man ikke folkeskikk???

nei, dette utarter seg gitt!! i alle retninger.

og jeg mener faktisk det er en større feil å ha fest hjemme hos seg selv der alle de voksne blir beruset, en jeg synes det er for to voksne å ha sex selv om de ligger over hos andre!!

tydeligvis så er det værre å risikere å se intimitet en å se fyll, det har vel ikke med verken folkeskikk eller voksenhet å gjøre, men totalt forskjellige oppfatninger av hva som er viktig å ikke utsette barna for.

(og nei, jeg ville ALDRI bedt til fest der jeg regnet med at alle ble beruset, mens jeg hadde barn sovende hjemme!!!) (selv om jeg sikkert kunnet hatt sex selv om jeg lå over hos noe etter en slik sammenkomst!) (og jeg ville også sørget for at jeg ikke etterlot meg flekker, men jeg ville like lett hatt sex!)

Skrevet

Og OM det finnes sædrester i sofaen din - hva så?

Du kan faktisk rense det bort veldig enkelt med spray og støvsuger. Ungene dine tar IKKE skade av å miste smokken i sofaen selv om noen har hatt sex der. Maken til hysteri :roll:

Skrevet

Aline: Å bli beruset er ikke det samme som fyll. Ihvertfall ikke i min verden.

Beruset er man det sekundet man har promille, enten det er 0,3 eller 2,8.

Skrevet

ok, når jeg mener beruset, så tenker jeg på at man er merkbart påvirket av alkohol i større eller mindre grad. Og jeg er en av de som er veldig pertentlige på barn og alkohol!! :wink:

Skrevet

:ler: Nå har jeg lest litt mer av denne tråden og jeg må bare le. Det å ha sex er vist egentlig noe veldig skamfult for ganske mange, og noe man helst ikke lar andre få vite at man har. Nei uff og fy... sex er vemmelige saker. Fyll derimot - det er helt ok. Mine unger har aldri vært tilstede mens jeg har hatt fester hjemme. Jeg vil ikke risikere at de opplever meg beruset - og det har de sluppet helt til nå.

De så meg beruset for første gang i sommer da jeg hadde jentefest. De er for store til å sende til barnevakt nå. De er 16, 19 og 23 og de kom inn før festen var avviklet.

Skrevet
Når man overnatter hos andre, så har man da ikke sex i deres hus. Har dere ingen respekt for vennene deres? Hadde jeg oppdaget noe slik, så hadde jeg sagt klart fra til dem om hva jeg syntes om deres svært dårlige oppførsel. Hadde hadde ungene oppdaget det, så hadde det vennskapet vært rett ut døra. Sex.. det kan de vente med til de kommer hjem til sin egen seng.

unnskyld meg...men er det virkelig så farlig å ha sex? Syns det virker som om noen her syns at sex er noe helt forferdelig og stygt.

Kunne ikke brydd meg mindre om mine overnattingsgjester hadde hatt sex her.

Til trådstarter: kanskje du bare er missunnelig for at det ikke var dere som hadde sex i sofaen, for dere holdere dere vel bare til sengen, for det er jo "der det hører hjemme" som du så fint sa... Noe så kjedelig... :-?

Skrevet

Baby -E: for et tåpelig innlegg. Det er da bare våres meninger. Er det feil, fordi det ikke stemmer helt med dine meninger? Om jeg og andre liker å vente med sexen til vi er kommet hjem i senga, er det da feil? Kjedelig..det er det du som sier. Synes du er veldig fomdømmende her. Det er et forum, og du må da tåle andre meninger? SÅ kan vi heller ha vår "kjedelige" sex hjemme i senga, så kan du ha deg litt over alt. Neste gang jeg ser deg stønnende på et slarvete dass på en klubb, skal jeg heller peike og le litt av deg.

Skrevet
Baby -E: for et tåpelig innlegg. Det er da bare våres meninger. Er det feil, fordi det ikke stemmer helt med dine meninger? Om jeg og andre liker å vente med sexen til vi er kommet hjem i senga, er det da feil? Kjedelig..det er det du som sier. Synes du er veldig fomdømmende her. Det er et forum, og du må da tåle andre meninger? SÅ kan vi heller ha vår "kjedelige" sex hjemme i senga, så kan du ha deg litt over alt. Neste gang jeg ser deg stønnende på et slarvete dass på en klubb, skal jeg heller peike og le litt av deg.

om man ikke bare har sex i sengen, må ikke det si at en har seg OVERALT for det!

Syns bare det virker som om en del folk her syns sex er skamfullt....å det er jo synd.

Skrevet

skjønner godt reaksjonen din jeg baby-E, det er blitt gjenntatt til det kjedsommelige her nå at voksne mennesker bør vente med sex til de kommer hjem i sin egen seng.... og det er ikke noe man bør gjøre mens man er på besøk hos andre, dersom man er voksen og har respekt for andre mennesker.

ja, Dang, det er deres mening, våres mening har nå blitt kalt både umoden, uhøflig, lite folkeskikk og diverse, er det KUN dere som har lov å reagere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...