Gå til innhold

gjester som har sex

Fremhevede innlegg

Gjest umuligus
Skrevet

Slappl av fiona. Jeg er en del yngre enn deg, og reagerer på samme måten. Synes det er på grensen til frekkhet. Selv om lyster kommer uventet, så kan man holde seg, når man ligger på sofaen i stuen til folk hvor det også er barn. Jeg hadde sagt dirkete fra til dem, om funnet og bedt dem vaske opp dritten sin selv. Eller at jeg fikk kommer til dem og sper mine væsker hos dem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Jada jeg bare tuller litt jeg :)

Men uansett:

Ja det er sikkert kjempeuhøflig å ha sex i sofaen. Jeg har ikke barn, og heller ikke opplevd å ha folk på overnatting som har sex i stua mi, så egentlig så har jeg ikke noe grunnlag på å si noe som helst :)

Skrevet

Jeg skjønner at du reagerer på flekker, det ville jeg også gjort. Men jeg hadde ikke brydd meg om at mine venner hadde hatt sex på soffan, men jeg hadde forventet at de ikke sølte. Jeg hadde iallefall vært veldig forsiktig med det selv om jeg hadde hatt sex hjemme hos noen andre. :-?

Når jeg tenker meg om ville jeg antageligvis ikke hatt sex på soffan hjemme hos andre... Har gjort det før, men da var jeg mye yngre...

:wink:

Pam

Skrevet

Jeg kom på et ordtak som passer veldig bra her, for meg : "Hva man ikke vet har man ikke vondt av".

Men når man legger igjen så bokstavlige bevis i sofaen hos andre så lurer jeg på hvorfor de ikke prøvde å skjule sporene etter seg!

Gjest sjokkert
Skrevet

:ler: Ja, her var det mange ulike versjoner av situasjonen, tolket alt etter eget syn.

Hvem sa det var fest? Og nå var vi også fulle, og visste ikke hva vi gjorde. :o

Det var kun noen venner på besøk. Hadde god mat og event. litt vin. Jeg ville bare være hyggelig, og sa de kunne overnatte slik at alle kunne kose seg med litt vin, uten å tenke på dyr taxi hjem. Ja, vi ble litt beruset, men ikke full. :-?

Er dette ikke akseptabelt med barn i huset?

Det var bare et enkelt spørsmål, men skjønner at de fleste mener jeg har oppført meg uakseptabelt her.

For dette burde jeg visstnok ha regnet med....? :-?

Vel, vel, skal huske dette neste gang. Jeg er kanskje for naiv, og evneveik??, og tror at andre tenker som meg. Jeg hadde aldri sagt ja til å sove på en sofa hos venner dersom jeg hadde lyst på god sex. Ikke samme nytelsen... Hadde heller takket nei, og tatt taxi hjem for å kunne gjøre akkurat som jeg ville. (Event. tatt en rask i skogen på vei hjem dersom lysten var for presserende) :wink:

100% Sikker på at det er sæd kan jeg ikke være, men det lukter som det. (lukten "sitter" i sofaen) Det jeg så på sengetøyet var størknet, og luktet.... ja, dere vet. :-?

Men, men.. enig med Fiona på alt. (Godt jeg ikke er alene) Trodde ikke jeg var prippen...det er mange måter å ha spennende sex på. Synes det handler litt om respekt jeg. Og settingen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis dette er gode venner av deg ville jeg bare renset sofaen (spør i en møbelbutikk hvilket middel du skal bruke så du ikke ødelegger stoffet) og ikke sagt noe om det.

Neste gang noen skal overnatte på sofaen din så sørg for å re opp først.

Gjest sjokkert
Skrevet

Jeg skal ikke si noe... Kanskje bare i "spøk".. :wink:

Skrevet

Men hvorfor var du så lite gjestfri at du plasserte to voksne mennesker i en smal sofa, og ikke redde opp en madrass eller ekstra gjesteseng på gulvet..? hm...

Gjest umuligus
Skrevet

Hun tilbydde dem jo å overnatte!! Det er da veldig gjestmildt spør du meg, så takker de med å legge igjen et lite visitkort. Nei takk. Hvis det hadde blitt noen neste gang etter dete, så hadde jeg bedt deg om kommer seg hjem om de skulle finne på slik fanteri i min sofa. Frekke gjester spør du meg.

Skrevet

Kanskje fordi de ikke hadde madrass eller gjesteseng?? Herregud for et tåpelig innspill...

Hadde de hatt et eget gjesterom med seng ville de vel ikke hatt denne problemstillingen...

Skrevet

jeg hadde nok heller regnet med at det lett kunne blitt sex mellom to mennesker som er sammen og glade i hverandre og som har kost seg med venner og godt drikke, en å gå utifra at de ikke hadde seg. :wink: men det er meg.

sex er da ikke noe ufint heller?

at det er ukult med sædflekker i sofaen er jeg derimot enig i, og hadde jeg vært venneparet, så hadde jeg nok passet på å hatt noe ekstra imellom slik at det ikke ble sølet igjennom ihvertfall!! :ler:

men det går an å fjerne flekker? gjør det ikke?

jeg mener, unger spyr i sofaer, babyer gulper og tisser kanskje igjennom? det er mye som kan skje i en sofa, og det må da være mulig å få det vekk?

ønsker du ikke at de skal ligge over ved senere anledninger, så kan du ta det opp med dem at du misslikte at de hadde sex i ditt hus... :wink: da vil de nok sikkert tenke seg om to ganger dersom det blir en neste anledning. :wink:

men ønsker du at de kan overnatte igjen, så sier du ingenting og lærer av "bommen" å ikke legge noe ekstra imellom.

Skrevet

Jeg synes ikke det ville vært noe stas om min fireåring måtte komme over to voksne midt i akten heller jeg da, hvis han måtte opp og tisse.

Jeg synes ikke det er BIG DEAL som i at jeg ville mistet nattesøvnen i ettertid akkurat, men jeg kan konstatere at de gangene jeg har vært nødt til å låne en sofa så er sant å si ikke det å legge igjen rester der, eller risikere å støte vertskapet, noe som har fristet.

Alt til sin tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i å sex på en sofa selv om man overnatter hos andre. Selv har jeg hatt mye sex på sofaer i årenes løp, både hos meg selv og andre. I min egen sofa foregår det sex både titt og ofte uten at det er et snev av vond lukt - jeg skjønner ikke hvilken lukt det kan sette igjen? Har du aldri hatt sex på sofaen du da?

Skrevet

Hehe...for en hysterisk morsom tråd. Hvis et par overnatter hos oss, spesielt etter en fuktig kveld, så blir jeg mer overrasket hvis de _ikke_ har sex, enn om de har det. Men til dags dato har ingen etterlatt seg flekker :)

Angående lukt...sæd lukter kanskje ikke kjempegodt, men det lukter da visselig ikke vondt? Må være noe annet du lukter. Og sædflekker kan ikke være spesielt vanskelig å fjerne, hadde vært verre om det var blod. Men du ville kanskje blitt blodig fornærmet om en gjest hadde mensen også? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg også hadde forventet sex, om et vennepar hadde overnattet etter en (mer ller mindre) fuktig kveld.

Flekker er kjedlig å ha, det skal jeg være enig i. Forstår ikke at de har klart å søle så mye, men alle er forskjellige. :ler: Vi passer på i vår egen sofa, og hos andre passer vi enda mere på.

Jeg ville ha vasket bort flekken, hverken blitt irritert eller blitt forbauset over at overnattingsgjester har sex. Hadde aldri nevnt det eller sendt regning! :o

Gjest sjokkert
Skrevet

Hadde vært morsomt å vite om noen av de som synes "det er forventet at man har sex" er over 30?

Alder har litt å bety her. Da jeg var yngre ville jeg nok sagt det samme. Det er forskjell på "kjærestesex" og når man har vært gift i flere år. Forventer litt mer fornuft når man er blitt "voksnere".

Skrevet

sjokkert:

jeg forventer sex mellom to som er sammen og som ligger over etter en hyggelig og litt/mye våt kveld, og joda, jeg fylte 30 i sommer! :wink:

jeg vet at mange mener man følger lyster, eller har færre/mindre? lyster etter at man er blitt 30, i mitt tilfelle så er ikke det sant. Men så har ikke jeg vært gift heller da, så hva vet vel jeg? :wink:

men jeg kjenner par som har vært gift leeeenge, er godt over 30 og som fremdeles har sex og lyster også etter lystige lag og som nok gjerne koser seg etter en fin kveld, selv om de ligger over hos noen.

man kan da virkelig være voksen selv om man har sex andre steder en hjemme i sin egen seng!! :roll:

Skrevet

Ja, tro det eller ei - det hender faktisk at vi som er over 30 også "har oss", og det selv om vi kanskje har vært sammen i mange år.. :wink:

Det hender også noen ganger at vi drikker og blir fulle med dertil hørende senge- eller sofagymnastikk etterpå. Utrolig kanskje for dere som er litt yngre, men det er sant allikevel! :sjarmor:

Gjest sjokkert
Skrevet

Javel..... nå mener jeg plutselig at de over 30 ikke har lyster :ler:

Kom an, kom an.... noen bedre? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...