Gå til innhold

gjester som har sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

hadde jeg hatt venner over hadde jeg tatt det til en selvfølge at dem ikke hadde gjordt noe slik i mitt hus. Slikt får dem heller gjøre i senga si hjemme, der hvor slik hører hjemme. Hadde jeg merket noe slik, hadde jeg blitt fly forbannet og sendt regning til dem for rensing av stua/sofa. det får da være måte på!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
hadde jeg hatt venner over hadde jeg tatt det til en selvfølge at dem ikke hadde gjordt noe slik i mitt hus.

Eh.. ja, vel.. Jeg ser det som en selvfølge at en invitasjon til å overnatte sammen med kjæresten også er en invitasjon til å ha sex der...

Slikt får dem heller gjøre i senga si hjemme' date=' der hvor slik hører hjemme. !![/quote']

Sex hører bare hjemme "hjemme i senga"? For et grusomt kjedelig livsmotto.. Lev litt!

Skrevet

Sex hører bare hjemme "hjemme i senga"? For et grusomt kjedelig livsmotto.. Lev litt!

hehe...

Dulter i vei med deg!

Høres utrolig kjedelig ut med sex i bare senga.

Skrevet
Syns ikke det høres så ille ut. dere hadde et vennepar på besøk, lot dem sove i sofaen etter å ha drukket, da er det dere som skulle tenkt på å legge noe under lakenet hvis dere var redd for flekker.

helt enig, sex er en naturlig ting for ett par å gjøre, så burde kanskje heller lagt på ett ekstra teppe eller noe

Skrevet

:ler: Er du redd for å sæden deres på maten din :o Gnir du maten inn i sofaen før du spiser eller? Hvis du som de fleste andre har maten på en asjett på stuebordet, skjønner jeg ikke hvordan dette kan være et problem?

Men jeg skjønner godt at det er ille å få flekker på sofaen. Uansett om det er sæd, tiss, snørr, sikkel, øl eller matsøl. Men du kan sikkert få vekk flekken? Og det hadde kanskje vært lurt med et teppe eller noe som kan vaskes mellom sofa og laken?

Ang dette med barna, hvis du syns det er så ille at de kunne kommet til å måtte på do mens gjestene dine hadde seg, hadde det ikke vært ille hvis barna kom og måtte på do under festen? Voksne berusede mennesker er vel ikke stort bedre?

Skrevet

Ang dette med barna, hvis du syns det er så ille at de kunne kommet til å måtte på do mens gjestene dine hadde seg, hadde det ikke vært ille hvis barna kom og måtte på do under festen? Voksne berusede mennesker er vel ikke stort bedre?

Gjestene burde kanskje heller få senga, slik at barna i det hele tatt ikke så fremmede i stua?

Eller best av alt; barna burde ha sovet hos andre, siden dere har fest i huset.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv om vi ikke har noen nick så har vi våre behov vi også. Slutte med denne hetsen av oss gjester.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tatt det som ett kompliment jeg, at vennene var SÅ trygge på meg og min kjæreste at de kunne ha sex hos oss. Helt greit syns jeg.

Ronja_80

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er greit for meg, men flekker i sofaen vil jeg ikke ha. Send dem regning på rens, da vel. :wink:

Skrevet

Kjøp slik rensemiddel med enzymer som tar til seg ...spiser opp flekkene. (vet ikke hva rensemiddelet heter)

Det er i alle fall ikke grunn til å overdramatisere. Synes det hadde vært verre om sofaen var full av spy, men også det kan man få vekk igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eh.. ja, vel.. Jeg ser det som en selvfølge at en invitasjon til å overnatte sammen med kjæresten også er en invitasjon til å ha sex der...

he he :ler:

jeg synes du burde ha polstra stuebordet ditt først også. Det er jo "en selvfølge" at gjestene skal få ta seg til rette .

Gjest Anonymous
Skrevet

he he :ler:

jeg synes du burde ha polstra stuebordet ditt først også. Det er jo "en selvfølge" at gjestene skal få ta seg til rette .

Skrevet
Vi hadde noen vennepar her en kveld. Det ene paret, (som er veldig nære venner av oss), bestemte seg for å la bilen stå da vi tilbudte dem å sove over på sofaen.

Alle drakk, og ble beruset utover kvelden.

Jeg ryddet etter dem neste dag da de gikk, men syntes det var en ekkel lukt i sofaen. :-?

Da jeg skulle ta av sengetøyet til vask, så jeg flekker som lignet på størknet sæd. ÆSJ..... :o :hår: :kvalm:

Hva synes dere om dette? Jeg kan ikke la være å tenke på det. Kjenner en kvalm lukt fra sofaen, men vet ikke hvor det kommer fra....

Ungene som ruller rundt i den. uff.... :-(

Lillegutt som stadig mister smokken....

Hva synes dere om dette? Synes dere det er OK, klarere ikke styre seg f.eks.?

Eller synes dere som meg, at det er respektløst?

Ville dere eventuelt tatt det opp med dette paret?

Selv ville jeg aldri gjort noe slikt hos andre, i hvert fall ikke på en sofa som ikke like lett kan tas i en vaskemaskin.

Det var da voldsomt så aggressiv du var, da? Lenge siden du har fått deg noe selv kanskje? :wink:

*Frekk i dag...* :sjarmor:

Gjest Ninakanin
Skrevet

De tente sikkert litt ekstra på tanken over at de faktisk var i sofaen hos venner og ikke hjemme i sin egen kjedelige seng. Hvis dere er i en så voksen alder at dere har unger og alt, så hadde jeg faktisk unt vennene mine en tur i høyet! Enten det var i stua mi eller ikke.

Forstår jo poenget ditt, at du reagerer på det, hvis sånn ikke er deg i det hele tatt. Men tro meg, du vil IKKE ta det opp med venninna di! Sånn sitter i som en kleinhet i forholdet deres resten av livet..

Skrevet

Enig med trådstarter at det er ekkelt når sofaen får merker av sæd. Det kan jo vanligvis fjernes, men uansett.

Har forøvrig ikke noe i mot at folk har sex i mine møbler, men de kan jo være litt forsiktige da....

hadde vært utrolig flau hvis det var meg som hadde lagd flekkene.

Ville ikke ha tatt det opp med dem, men nok "polstret" sofaen litt bedre neste gang.

Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på det nei.. Men hadde nok ikke sagt det til dem. Heller latt de fått sengen og tatt sofaen selv neste gang. Synes også sånne ting er ekkelt, spes. når man har barn... Og dersom barnet skulle på do.. Det er ikke sikkert at de "lå og koste seg" det kunne vært rå dyrisk sex, og det vet jeg ikke om barn har så godt av å se...

Skrevet

Fest med unger hjemme? Vel vel.

Noen nevnte her hvor kjedelig det er å ha sex bare i senga, jeg ser ikkehelt hva det har med denne tråden å gjøre. Folk må ha sex hvor de vil hen for meg, men jeg personlig vill eikk ehatt sex i andres stue med ungene hjemme. Så enkelt er i grunnen det. Jeg tror ikke jeg ville hatt sex der om ungene ikke hadde vært hjemme heller, for jeg foretrekker mer private space for akkurat det. Å ha sex i andres stue - vel, hvor vanskelig er det å drøye det, liksom, hvor viktig er det egentlig å gi etter for innfallet der og da når det er 365 netter i året?

For øvrig, dersom jeg skulle hatt sex i noen andres sofa, ville jeg I DET MINSTE sørget for å ikke lage flekker!!!! SÅ pinlig, legge igjen kroppsvæsker i andres møbler, latterlig. Man er ikke 16 år gamle hormonbomber heller.

Og hvis jeg hadde folk som lånte min sofa - vel, hvis det skal sædflekker på min sofa, skal det være noe jeg har vært med på selv...

Synes faktisk de var en smule ufine. Og jeg er faktisk ikke spesielt snerpete av meg vanligvis. Men fylla har vel skylda da. (hvilket igjen bringer meg til å stusse på hva ungene gjorde hjemme, men men...)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Man er da ikke nødvendigvis full etter noen glass vin?

Og hvorfor ha sex de andre 364 dagene i året (det er da vitterlig 365 dager i året, men skal du velge en av de andre, bør du kanskje trekke bort den du er på for at regnestykket skal stemme :tunge1: ) når man kan ha en spennende opplevelse akkurat NÅ? Og opplevelsen skaper en følelse av å høre sammen, og styrker forholdet?

Er enig i at sexflekker er ikke noe man trenger å la ligge igjen, men..

Kanskje jeg er for ung til å reagere på dette :)

Skrevet

Ja, det er nok bare jeg som er for gammel i en alder av 29. Jeg har aldri syntes sånt har vært greit. Kanskje unge er mer hensynsløse enn voksne, hva vet jeg.

SKrev ikke 356 andre dager i året, skrev 365 dager i året. Å velge mellom - så hvorfor akkurat der g da? Er ens egne lyster alltid det viktigste uansett hva andre synes?

Ja, mulig det har med modenhet å gjøre... Folkeskikk er kanskje noe man erverver seg med årene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...