AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Noen som vet om resultatet blir knyttet opp mot journal hos fastlege eller psykolog? Eller er den helt adskilt alt annet og lagret som en egen journal for seg selv på det stedet jeg tok den (som var et helt annet sted enn der jeg gikk til psykolog) Anonymkode: 72dc9...a6c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Henviser om det var fastlege, psykolog eller annen), vil få testresultatet Anonymkode: d3f4c...e0b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om resultatet blir knyttet opp mot journal hos fastlege eller psykolog? Eller er den helt adskilt alt annet og lagret som en egen journal for seg selv på det stedet jeg tok den (som var et helt annet sted enn der jeg gikk til psykolog) Anonymkode: 72dc9...a6c Er dette i forbindelse med personskadesak? I så tilfelle bør du ikke gå med på nevropsykologisk testing uten å ha advokat i saken. Da blir testen en del av saken, men ikke nødvendigvis sendt til fastlege og andre helsearbeidere. Du bør skaffe deg boka Helseløs og rettsløs, av Thorleif Næss og lese den. Der er og testene gjengitt og du får vite hva og hvordan dette fungerer. Bibliotekene har boka eller kan skaffe den. Anonymkode: 92fdf...f7e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette i forbindelse med personskadesak? I så tilfelle bør du ikke gå med på nevropsykologisk testing uten å ha advokat i saken. Da blir testen en del av saken, men ikke nødvendigvis sendt til fastlege og andre helsearbeidere. Du bør skaffe deg boka Helseløs og rettsløs, av Thorleif Næss og lese den. Der er og testene gjengitt og du får vite hva og hvordan dette fungerer. Bibliotekene har boka eller kan skaffe den. Anonymkode: 92fdf...f7e Hei Kan du gi eksempler på personskadesaker der man bør ha advokat i forbindelse med nevropsykologisk testing? Hvorfor skal man ikke gå med på en slik testing uten å ha advokat? Anonymkode: 5aed4...b9f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Kan du gi eksempler på personskadesaker der man bør ha advokat i forbindelse med nevropsykologisk testing? Hvorfor skal man ikke gå med på en slik testing uten å ha advokat? Anonymkode: 5aed4...b9f Fordi testene er ganske avslørende og noe man skal vite og være klar over konsekvensene ved å gjennomgå. Særlig dersom det er et forsikringsselskap som krever testing. Trafikkskdesaker er en type sak der testene blir mye brukt og misbrukt. Anonymkode: 92fdf...f7e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Hei. Jeg har nettopp blitt ferdig hos min nevropsykolog for utredning av ADHD, og min epikrise/journal derifra blir sendt til min fastlege. Derav blir en henvisning sendt fra fastlegen til Dps. Jeg får da en innkalling for bla medisinutprøvning. Anonymkode: c3e35...cec
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi testene er ganske avslørende og noe man skal vite og være klar over konsekvensene ved å gjennomgå. Særlig dersom det er et forsikringsselskap som krever testing. Trafikkskdesaker er en type sak der testene blir mye brukt og misbrukt. Anonymkode: 92fdf...f7e Takk for svar Anonymkode: 5aed4...b9f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #8 Skrevet 10. oktober 2016 Takk for svar. Tror det var psykolog som henviste meg, så da er det vel han som får resultatene. Om jeg får sendt epikrise fra psykolog til fastlege, følger resultatene fra nerv. test til fastlegen med den epikrisen? Anonymkode: 72dc9...a6c
AnnLian Skrevet 10. oktober 2016 #9 Skrevet 10. oktober 2016 Ja det stemmer. ☺ Værtfall er det sånn det skjer ifh til meg. Jeg har vært på noen timer til en nevropsykolog og utreda meg. Og når den psykologen hadde fastsatt diagnose og journal så ble det sendt videre til min fastlege som deretter ser over det, og da blir det videre sendt fra fastlegen til videre undersøkelse så jeg kan prøve medisiner bla.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #10 Skrevet 10. oktober 2016 Takk for svar Anonymkode: 72dc9...a6c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #11 Skrevet 10. oktober 2016 Bare hyggelig Anonymkode: c3e35...cec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå