Gå til innhold

Leie hybel i sandvika

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om steder å finne seg hybel/kollektiv i sandvikaområde? Finnes så lite på Finn og det blir for dyrt for meg. Har funnet en gruppe på face men lite der også. Trodde det lå masse på finn, men ble skuffa, er redd jeg ikke skal finne meg noe likevel. Noen som kan hjelpe meg? 

Anonymkode: 8330f...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må det være nettopp Sandvika? Du kan jo vurdere et annet sted.

Anonymkode: 4635c...880

• Liker 1
Skrevet

Er avhengig av kollektivtrafikk, større arbeidsmarket og nærhet til venner og familie. Ganske dumt spm. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er avhengig av kollektivtrafikk, større arbeidsmarket og nærhet til venner og familie. Ganske dumt spm. 

Det er ikke et dumt spørsmål. Det er viktig å vite hvorfor du er såpass rigid på at det må være i Sandvika. Dersom man ikke finner et passende sted der man leter, så må man lete andre steder. Og da må du vurdere hva som er viktigst, nærhet til venner, familie osv, eller det å tak over hodet. 

• Liker 2
Skrevet

Jo et er det. Jeg legger ikke ut her om private ting, er ingen som har noe med det. Poenget mitt er at jeg ønsker et sted å bo da jeg skal søke jobber i område der. Men skjønner at det ikke funker å spørre om hjelp her. Da får jeg nok høre andre steder. 

Skrevet

Har du sett på hybel.no?

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo et er det. Jeg legger ikke ut her om private ting, er ingen som har noe med det. Poenget mitt er at jeg ønsker et sted å bo da jeg skal søke jobber i område der. Men skjønner at det ikke funker å spørre om hjelp her. Da får jeg nok høre andre steder. 

Du får hjelp, men noen ganger er det greit å vite litt mer før man kan hjelpe. Viss ikke kunne du jo endt opp med å ha fått mange tips om å lete andre steder enn Sandvika. Nå vet vi at det ikke er aktuelt for deg, selv om du synes slike spørsmål er dumme. 

Annonse i avisa funker vel også i disse dager? 

Skrevet
1 time siden, Dormouse skrev:

Har du sett på hybel.no?

Ja har sett der. Er lite ute nå som passer meg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, lykke til.

Anonymkode: 4635c...880

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...