Gå til innhold

Er kuken min for tynn, damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle vi bli sjalu på dette? Hvis en kuk på 11 cm omkrets hadde vært den deiligste pikken ei dame har opplevd, så hadde det gitt meg litt håp om at kuken min kanskje ikke er så ille likevel. Men klarer ikke helt å tro på at du snakker sant og heller bare snakker utifra en fantasi

Anonymkode: 76dbe...830

Nei jeg er faktisk helt ærlig. Du vet dette kjære venn, at noen damer elsker feite kuker. Kuker osm sprenger fitta så det gjør vondt og godt samtidig. Andre kvinner er veldig sensitive og har veltrente vaginaer. De kan få dne tynneste pikk til å kjennes god ut. Men som hun jeg hadde meg med i helga så fint uttrykker det; for kvinner handler det ikke så meget om kukstr. men om mannens evne til å få kvinnen til å føle seg elsket og i ett med mannen. Dette er det som er klimaks i tantra. To blir en. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Nei jeg er faktisk helt ærlig. Du vet dette kjære venn, at noen damer elsker feite kuker. Kuker osm sprenger fitta så det gjør vondt og godt samtidig. Andre kvinner er veldig sensitive og har veltrente vaginaer. De kan få dne tynneste pikk til å kjennes god ut. Men som hun jeg hadde meg med i helga så fint uttrykker det; for kvinner handler det ikke så meget om kukstr. men om mannens evne til å få kvinnen til å føle seg elsket og i ett med mannen. Dette er det som er klimaks i tantra. To blir en. 

Hadde det bare vært sånn. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært sånn. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Wishful_thinking

Du burde da bare være glad til for at andre ikke er så opptatt av størrelse som deg, så du får alle mega-penisene for deg selv :) 

Anonymkode: fa142...948

Skrevet
På ‎10‎.‎10‎.‎2016 den 14.41, PrebenTønnevik skrev:

Hei alle kvinnner med erfaring. Jeg har en kuk på 15,4cm og 7cm i omkrets. Vil gjerne tilfredsstille kona, men jeg kjenner ingen ting når jeg er inni henne. Hun klarer lett å få inn bunnen på en colaflaske, så hun er tøyelig.

Spørsmålet mitt er om kuken min er for tynn for hennes vagina eller om det er noe man kan gjøre med det? Jeg vet hun aldri har trent musklene i vagina..

Stemmer for at kona di skiller seg fra deg og finner seg en skikkelig mann. ;)

Anonymkode: 5eca4...0ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...