AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #21 Skrevet 12. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er ingen trøst.. Har heller aldri skjønt greia med anal. Som du ser på posten over.. 14 er bra, mindre enn det... meh. Tror nok det er ganske representativt også for hva jenter liker. 14 cm er jo ikke så mye at det er monstertykt.. Anonymkode: 76dbe...830 Jeg synes kuk på 14 er digert ! 12 er ikke lite! Helt normalt! Du har tykkere pikk en mannen min,han si. Er faktisk bare 10 i omkrets, det synes jeg er litt lite kanskje men jeg er jo sammen med han alikevel Anonymkode: 828f2...ad6
Konghung Skrevet 14. oktober 2016 #23 Skrevet 14. oktober 2016 Hm, mine 16-17 cm i omkrets høres jo helt enormt ut! Men dere menn som føler dere er små... Jeg har også hatt en tid tidligere i livet trodd jeg hadde tynn... Det er rart hvordan hodene våre fungerer.
Missy77 Skrevet 14. oktober 2016 #24 Skrevet 14. oktober 2016 37 minutter siden, Konghung skrev: Hm, mine 16-17 cm i omkrets høres jo helt enormt ut! Men dere menn som føler dere er små... Jeg har også hatt en tid tidligere i livet trodd jeg hadde tynn... Det er rart hvordan hodene våre fungerer. Er det mulig og få sett dette vidunderet da? 😉 Jeg er helt ny her, men det første jeg la merke til var faktisk et innlegg om utstyret ditt. 😜
Konghung Skrevet 14. oktober 2016 #25 Skrevet 14. oktober 2016 12 minutter siden, Missy77 skrev: Er det mulig og få sett dette vidunderet da? 😉 Jeg er helt ny her, men det første jeg la merke til var faktisk et innlegg om utstyret ditt. 😜 Haha, det er vel grunn nok til å skjønne at jeg har slengt litt for mye rundt med den :-D
Missy77 Skrevet 14. oktober 2016 #26 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Konghung skrev: Haha, det er vel grunn nok til å skjønne at jeg har slengt litt for mye rundt med den :-D Haha. 😂😂
Arabella Skrevet 14. oktober 2016 #27 Skrevet 14. oktober 2016 På 12.10.2016 den 9.54, AnonymBruker skrev: En liten finger med diameter over 2 cm 😱 Omkretsen til fingrene mine kan ikk være mye mer enn 2 cm en gang... Anonymkode: e434b...2ab Du må ha usedvanlig tynne fingre. En vanlig blyant er ca. 2,5 cm i omkrets. 4
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28 Skrevet 14. oktober 2016 28 minutter siden, Konghung skrev: Haha, det er vel grunn nok til å skjønne at jeg har slengt litt for mye rundt med den :-D Vi svinger rundt med kølla, hey, men er det klokt for en vakker dag må alle se kaninen sin bli kokt. For hun som var så snill og ga deg klapp og stryk. Hun var så glatt og myk, nå er hun gal og syk.
Konghung Skrevet 14. oktober 2016 #29 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Vi svinger rundt med kølla, hey, men er det klokt for en vakker dag må alle se kaninen sin bli kokt. For hun som var så snill og ga deg klapp og stryk. Hun var så glatt og myk, nå er hun gal og syk. Haha, tar referansen ;-) KIK
PrebenTønnevik Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #30 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg målte kuken i dag og ser jeg har sett feil. Den er ikke 7cm tykk, men 11cm. Det er en fin størrelse. Spesielt med tanke på at jeg ikke er hverken høy eller tykk. Den er faktisk perfekt proposjonert til kroppen. Heldigvis er det kukhodet som er størst. Etter hva jeg forstår kvinner tenner mest på, så er det pikker med kukhodet som ser ut som sjampinjonger. Pikk med lite kukhodet og tykk skaft er ikke så populært som jeg selv hadde trodd. Hilsen mann som har innsett at han faktisk har en svær en likevel.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #31 Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: Jeg målte kuken i dag og ser jeg har sett feil. Den er ikke 7cm tykk, men 11cm. Det er en fin størrelse. Spesielt med tanke på at jeg ikke er hverken høy eller tykk. Den er faktisk perfekt proposjonert til kroppen. Heldigvis er det kukhodet som er størst. Etter hva jeg forstår kvinner tenner mest på, så er det pikker med kukhodet som ser ut som sjampinjonger. Pikk med lite kukhodet og tykk skaft er ikke så populært som jeg selv hadde trodd. Hilsen mann som har innsett at han faktisk har en svær en likevel. Ikke for å være kjip men... 11cm er ikke noe som kommer til få jenter til å vri seg i nytelse eller gjøre noe stort nummer ut av.. For jenter flest er det for tynt dessverre Anonymkode: 76dbe...830 2
PrebenTønnevik Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #32 Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være kjip men... 11cm er ikke noe som kommer til få jenter til å vri seg i nytelse eller gjøre noe stort nummer ut av.. For jenter flest er det for tynt dessverre Anonymkode: 76dbe...830 For jenter...JA, men for kvinner med velttrente vaginaer...NEI. De elsker pikk med 11cm omkrets. Spesielt hvis mannen vet å bruke den. Hun sier det er som å bli knullet av en okse. Så dyrisk mannekraft. Så kraftfullt i senga. Så overraskende momenter. Full pakke, kjære venn. Full pakke.
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2016 #33 Skrevet 14. oktober 2016 Den ække så lang, men den er jævla tynn! 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #34 Skrevet 14. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å være kjip men... 11cm er ikke noe som kommer til få jenter til å vri seg i nytelse eller gjøre noe stort nummer ut av.. For jenter flest er det for tynt dessverre Anonymkode: 76dbe...830 Er du han med liten penis som kommer inn i alle penistrådene og forteller kvinner og menn hva kvinner vil ha? Anonymkode: a56dc...724 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #35 Skrevet 14. oktober 2016 17 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: For jenter...JA, men for kvinner med velttrente vaginaer...NEI. De elsker pikk med 11cm omkrets. Spesielt hvis mannen vet å bruke den. Hun sier det er som å bli knullet av en okse. Så dyrisk mannekraft. Så kraftfullt i senga. Så overraskende momenter. Full pakke, kjære venn. Full pakke. Liker optimismen, men vær obs på at du kan ryke på en smell. Kvinner elsker ikke pikk med 11 cm omkrets, det gir dem ikke veldig mye uansett om du knuller henne "som en okse" 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du han med liten penis som kommer inn i alle penistrådene og forteller kvinner og menn hva kvinner vil ha? Anonymkode: a56dc...724 Hvorfor skal menn med liten kuk bli bedratt om sannheten rundt dette? Å fortelle menn at størrelsen ikke betyr noe er uærlig og rett ut stygt gjort. Det er kun et fåtall troll som sier det, men for majoriteten er det langt fra sannheten. Vil bare hjelpe Preben slik at han ikke kaster seg utfor et stup Anonymkode: 76dbe...830 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #36 Skrevet 15. oktober 2016 19 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Jeg målte kuken i dag og ser jeg har sett feil. Den er ikke 7cm tykk, men 11cm. Det er en fin størrelse. Spesielt med tanke på at jeg ikke er hverken høy eller tykk. Den er faktisk perfekt proposjonert til kroppen. Heldigvis er det kukhodet som er størst. Etter hva jeg forstår kvinner tenner mest på, så er det pikker med kukhodet som ser ut som sjampinjonger. Pikk med lite kukhodet og tykk skaft er ikke så populært som jeg selv hadde trodd. Hilsen mann som har innsett at han faktisk har en svær en likevel. Du tar så feil. På alle punkter. Anonymkode: c8a30...706 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #38 Skrevet 16. oktober 2016 11 timer siden, PrebenTønnevik skrev: Ok, så sier vi det. Du virker bare litt naiv. Ja, det er litt kjedelig at størrelsen på kuken din aldri kommer til å gi noen kvinner wow-opplevelse. Men hvorfor dvele over at man aldri kommer til å bli best over noe man ikke får gjort noe med? Bruk heller tiden på å prøve å bli best i noe man faktisk kan forbedre. Altså, noe annet enn sex. Anonymkode: 76dbe...830
PrebenTønnevik Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #39 Skrevet 17. oktober 2016 Til alle lesere: Hadde sex i helgen. Med ei dame som har hatt ca.100 ulike sexpartnere. Hun har både hatt enorme, fyldige, små og normale pikker. Etter sex`en vår fortalte hun at det var den deiligste pikken hun har hatt. Hun kjente den bulte opp i veggen hennes og kjente det store pikkhodet når det gikk frem og tilbake i vaginaen og i åpningen. Har aldri opplevd en slik sex før, sa hun. Så til de mannfolk som leser dette og blir sjalu....so what....who cares? Ihvertfall ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #40 Skrevet 17. oktober 2016 12 minutter siden, PrebenTønnevik skrev: Til alle lesere: Hadde sex i helgen. Med ei dame som har hatt ca.100 ulike sexpartnere. Hun har både hatt enorme, fyldige, små og normale pikker. Etter sex`en vår fortalte hun at det var den deiligste pikken hun har hatt. Hun kjente den bulte opp i veggen hennes og kjente det store pikkhodet når det gikk frem og tilbake i vaginaen og i åpningen. Har aldri opplevd en slik sex før, sa hun. Så til de mannfolk som leser dette og blir sjalu....so what....who cares? Ihvertfall ikke jeg. Hvorfor skulle vi bli sjalu på dette? Hvis en kuk på 11 cm omkrets hadde vært den deiligste pikken ei dame har opplevd, så hadde det gitt meg litt håp om at kuken min kanskje ikke er så ille likevel. Men klarer ikke helt å tro på at du snakker sant og heller bare snakker utifra en fantasi Anonymkode: 76dbe...830 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå