Gå til innhold

Tynn, men stor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg passerer de store tallene i klesstr og cm selv om jeg er tynn. 180 og vekta er 58. Cm rundt midje: 71 hofte: 93 :(

Skstr: 40, jeans: 38 (men det er litt trangt da jeg nekter å opp i str 40.)Vil kroppen bare fortsette å vokse?

Anonymkode: 5723e...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles proporsjoner. Man blir jo ofte bredere over midjen og hoften når man er lengre i høyden, uten at dette har noe som helst med fett å gjøre. Størrelsen på klærne er ingen indikator på hvor mye fett du har på kroppen. Velg størrelse etter hva som passer til din kropp, tallet har jo ingen betydning utover dette, og beskriver jo ikke din kroppsfasong. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud, gi deg. Du er undervektig.

Skrevet

Det er nok fordi du er ganske høy! Jeg er 157cm høy og veier det samme som deg - 58kg. Jeg bruker som regel størrelse Small, fordi jeg er lav.

Drit i hvilken størrelse du bruker, det er ingen som skal se på den lappen. Det viktigste er at klærne passer bra, da ser du bra ut også. Størrelse 40 tilsvarer forresten Medium, og 38 Small. Dette er ikke veldig store tall.

Anonymkode: 0dd2b...d0e

Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med 36-38 før! Snakk om sånn 3 år siden kanskje. Jeg nekter å bli bredere!!! 

Skrevet

Men i Diesel jeans, bruker jeg en en med vidje 29 og lengde 34. Den er akuratt passe. Det er low waist, problemet med den er at den er litt kort så den har det med å bli sittende litt for langt ned. :(

I dag har jeg sett etter nye modeller. Trenger egentlig nye jeans. Det er vero moda, only og diesel som sitter best på meg. H&m og Cubus kan vi glemme...ja, jeg får dem på meg uten problemer men de gjør rumpa superflat. I dag fant jeg to fra Diesel, i størrelsen jeg har! Men sorgen sniker seg på, i det jeg skal ha den på meg. Ikke sjans å få de over hoftene! Fant en bukse jeg likte så sykt godt! Men....den var akuratt for liten. Hoftene ble akuratt for brede! Jeg hater de jævla kulene jeg tildelt! Jævla håndtakene mine av noen bein. Ja, hadde vært så mye bedre om det var fett!!!! Da kunne jeg slanka de vekk. Vokser dette ut livet? Siden det virker som klær blir mindre og mindre på meg? Er det så viktig for kroppen å følge foreldrenes gener og ikke bli som jeg vil?! Sliter mye med at jeg er sulten nå...men kroppen er pent nødt å forsyne seg av rumpefettet og lårfettet når den altid skal være så stor.

Skrevet
På 10.10.2016 den 11.19, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ingen problemer med 36-38 før! Snakk om sånn 3 år siden kanskje. Jeg nekter å bli bredere!!! 

Det er bare sånn kroppen endrer seg. :)

Anonymkode: 51cb3...07e

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Vennlig hilsen
lillesky (moderator)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...